les mega buti-parelles

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

les mega buti-parelles

EntradaAutor: alp2500 » 13 gen. 2003, 16:40

Hola gent ara que ja tenim candidats per la buti-pubilla i buti-pubillu anem a complicar mes les coses i poproso la creacio de la mega buti-parella de l'any,


Jo tinc una parella molt especial per proposar com a primer lloc, per les seves discursions i per lo entretingut que tenen el xat, creec que son la parella de l'any, amb el design que no es s'enfadin massa proposo la parella de fet de l'any
manel i AlbertBDn
alp2500 l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 feb. 2003, 16:26, en total s’ha editat 3 vegades.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 14 gen. 2003, 03:16

home!! homeeeeeeee!!! homeeeeeeeeeeee!!!!!

jasta be!!!! parlar de ButiParelles i no parlar de les SuPerNeNas :twisted: ... ejem ejem!!!! (ja se que keda malament dir-ho si ets part implikada.. però... :roll: )

Us ho explikaré: les SuPerNeNas :twisted: som la mafalda 8) et moi! la jiji :wink: jejeje i se'ns coneix així per les moltíssimes parelles de :shock: :shock: :shock: :shock: "pollitos" :shock: :shock: :shock: :shock: que plumem al Butinet jejeje..

Una abraçada!

jiji/montse

PD: Alp2500 ara te faig una proposta jo a tu: posa una enquesta a viam quina de les parelles surt elegida com a ButiParella 2003!! jejeje :twisted: assiessssssssssssss!

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 14 gen. 2003, 13:59

molt be jiji, proposem que la gent voti a les parelles, pero ara be lo mes dificil, es a dir,
qui proposa les parelles
1.- els concursants
2.- l'altre gent,
3.- tots dos punts anteriors

jo sr. tal autoproposo com a parella de la srta tal (amb consentiment dels dos) o

ving jo i dic que el sr tal i la srta tal formen un bon tandem
i ja tenim una parella

perquè despres hi ha mals entesos, i la gent s'enfada

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 14 gen. 2003, 15:11

Hola!!!!!!!

mmm... em sembla que ningú se fadarà perquè de fet es tracta de ButiParella no?? això no implika cap tipus de "roce" ni cosetes per l'estil :roll: la la la jejeje perquè en el nostre cas enkara que m'atimi molt a la mafi :oops: ... ejem... casi que no n'hi ha d'això!! eeeeeeeh??jajajaja

Jo faria que tothom proposés o autoproposés i si algú no vol participar i l'han proposat t'ho diu, es treu i llestus no?? :wink:

Una abraçada!

jiji/montse

PD: voteu SuPerNeNas :twisted: !!! jejejeje


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants

cron