Podria haver-hi un "robot" que jugués MODERNA?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

Podria haver-hi un "robot" que jugués MODERNA?

EntradaAutor: abril74 » 12 abr. 2008, 18:44

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2008, 21:53, en total s’ha editat 1 vegada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 12 abr. 2008, 20:16

A veure si sóc capaç d'explicar-ho ...

Programar els robots perquè facin trumfos d'una manera determinada és "relativament" simple.
El problema és que si fas trumfos de manera no-clàssica ... també jugues de manera no-clàssica!

Un exemple trivial i sense que calgui discutir-lo, és només una manera d'explicar-ho, no ens enganxem ara amb l'exemple:

A trumfos clàssics directes, el company no es passa la Manilla ... però a no-clàssic això ja no té perquè ser cert donat que el trumfador no té perquè portar fallos/semifallos.

Insisteixo, no em discutiu l'exemple, és només per posar de manifest que es juga diferent. Si t'han delegat ... saps que el comapny "porta bó" i per tant en contes de jugar "defensiu" pots jugar a l'atac.

Etc, etc ...

Per tant, fer un robots "moderns" no es limita a trumfar, és força complexe.

Com ja vaig anunciar, estic intentant tenir una versió millorada, però la veritat és que després d'hores incontables, de nit d'insomni, de proves i més proves ... ja no sé on sóc!
Els provadors Beta em diuen que juguen molt millor ... però la veritat és que segueixen perdent miserablement en proves reals.
O sigui que estic a apunt de tirar la tovallola i deixar-ho còrrer.

Per tant, robots moderns ... em temo que de moment no :(.

Respecte a donar l'As, ho he intentat explicar moltes vegades. Ho tornaré a intentar a veure si ho enteneu (no dic pas que hi esteu d'acord, només que ho entengueu):

A casa meva, amb Manilla-Rei, MAI es surt de Manill. Mai. Així de simple. Ho considero la pitjor jugada de la botifarra (també ho he explicat alguna vegada en els fòrums).
Per tant ... si saps SEGUR que el company NO té el Rei ... quin sentit té donar l'As?

Veieu? És un tema de conjunt, de manera de jugar, no una jugada aïllada.

Apa, tingueu Manilles.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 13 abr. 2008, 15:51

...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

cron