LES MEGA-PARELLES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » 30 març 2003, 18:50

molt be minus, si lo que vols es coneixa gent la meva insignifcant proposata es que miris als foros l'apartat de campionats i vagis a tot . Llavors tindràs la gran sort de coneixa una part de la familia butinaire, i qui sap potser entre aquesta gran familia trobes la teva mitja taronja
vinga dons molta sort
psc

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 04 abr. 2003, 01:28

minus numés dos kosetes:

:arrow: 1. Canvia de ButiParella preferida :twisted: :twisted: :twisted: (si acceptes suggeriments les SuPerNeNas són una bona opció i així desempatem d'una vegada amb el "pollitussssss team" de l'Albert i el Manel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jeje)

:arrow: 2. Canvia d'amornocorrespostquenoesparellaperosiessentimental :shock: :shock: :shock: kagatelorito per entendre't eh?? jejeje es conya però si tries les afortunades destinatàries del teu korasson igual que la millor ButiParella (recordem les teves paraules : "Per a mi la millor parella es (...) la última del ranking per donar una mica mes de emoció...") mmm.. molt emussiunat no taràs no :roll: :roll: :roll:

A part de tot això... una abraçada i repeteixu que es conya m'ho havies deixat a punt :oops:

jiji/montse

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 20 maig 2003, 15:42

Les butiparelles han quedat molt igualdes , ha guanyat en manel i l'abert però com el marge es molt justet lo mes fàcil seria que les dues parelles es retin a un duel butifarraire a mort i a veure quina es la millor per tant les parelles següents

MANEL-ABERTBD

JIJI-MAFALDA

podrien quedar algún dia per acavar de decidir quina es la millor de moment va guanyant els passarells pero mai se sap

arreveure
psc

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

Les SuPerNeN@s acceptem el repte!!jeje

EntradaAutor: jiji » 20 maig 2003, 22:01

si si siiiiiiiiii!! kuan com i on vulgueu fem el " gran desempat" entre les SuPerNeN@s mafalda & jiji i els pollitusssssss del manel & AlbertBDN jeje :twisted: :twisted: :twisted: us akonsellu reservar entrades per akesta mena de ButiFinalFour perquè no tindrà res a envejar a la lliga la kopa o la superkopa!!! jejeje

jo de moment...faig un contru des d'aki...(per si les moskes) :roll: :roll: :roll:

alea jacta est... :wink:


jiji / montse

lopetit

estimada jiji

EntradaAutor: lopetit » 29 juny 2003, 18:02

Benvolguda jij

A vore quan ens donem compte que per molt be, i encara que ho feu mitjanament be, les dones mai, i he dit MAI, podràn arribar al nivell d'una parella de homes

Per tant, dono per suposat que la millor parella ha d'estar composta per dos homes, al menys per jugar a la butifarra, i es que les dones més val que us dediqueu a d'altres cosetes que feu millor

Un petonas, maca


El teu "estimat" lopetit

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 29 juny 2003, 19:59

mmmmmmmmm Sr. lopetit

A vore........ :twisted: :twisted: :twisted:

Jo no soc tant contundent a l´hora d´opinar sobre els bons jugadors/jugadores de la butifarra...... mai m´atreviriaaaa.

Però estàs retat a fer una partida :twisted:

Ah, suposo que saps que soc una dona 8)

pluto-plaf

resposta lopetit

EntradaAutor: pluto-plaf » 29 juny 2003, 23:01

Be lopetit em penso que has entrat a una guerra llarga i dura ejejejejje.
Jo, no mes dir-te que t’has equivocat, no tens raó amb això.
Des de que he entrat a butinet que jugo amb una companya, i per cert anem bastant bé,
no la canviaria per cap home, ja que juga millor que molts.
Res més a dir una abraçada i un guau.

pluto

A veure lopetit que fàcil és afirmar sense argumentar. Podries dir quins són els motius que et fan dir aquesta fal·làcia. De quin nivell parles?, de picar fort a la taula, de renegar més alt que ningú, de prepotència, de fanfarronejar... Tens raó en una cosa en el nivell d’hores que os passeu a la taverna jugant a la botifarra en això si que ens guanyeu. Tot i que això és una qüestió tradicionalista i que per sort també està canviant. No és un joc de força física és un joc d’estratègia i agilitat mental i en això no hi ha diferència.
Per favor no em deixis encuriosida per els motius de la teva afirmació i exposa’ls al foro.
Una abraçada.

plaf

LOPETIT

estimada plaff

EntradaAutor: LOPETIT » 30 juny 2003, 12:32

Benvolguda companya,

Mira, entenc ben clar que la butifarra es un joc d'estrategia i depicaresca, dues coses que no poden ser compatibles amb ser dona.. Entenc que les dones tenen molta mes intuició que els homes, el famós sext sentit, però en quan a picaresca, on hi haigui un home que surtin les dones.

I a les probes em remiteixo, i si no, prova-ho, veuràs com la millor parella de dones, contra una d'homes, de deu partides en perden set, i es que es prou evident

Un petonàs, maca
Lopetit

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 30 juny 2003, 15:19

Bé lopetit, ja veig que la branca no et deixa veure el bosc, si has de demostrar la superioritat dels homes sobre les dones ja vas una miqueta tard amb escrits com els que fas, saps que, això em recorda aquella dita castellana que diu "presume de lo que careces".Potser que deixen els escrits masclistes per altres moments i escolta la meva proposta


Noi si tantes ganes tens de guanyar dones a la botifarra només has de crear un campionat i convidar parelles femenines i ja veurem quina classificació obtens, mestres tant tot lo que diguis i facis son paraules que s'emporta el vent .
però recorda que si la botifarra es un joc d'inteligencia els homes no tenim res a fer.


i escoltem no et deixis de convidar-me a tal esdeveniment perquè sera tot un expectacle, escoltem i ja no et dic que sigui obligada perquè llavors ja no caldria ni començar.



vinga una abraçada
psc

lopetit

per l'alp2500

EntradaAutor: lopetit » 01 jul. 2003, 13:36

Bona tarda, company

Em sap greu veure les coses que dius, per que sembles ofes i tot, jo senzillament em dedico a manifestar la meva opinió al respecte, que entenc molt be que tu no comparteixis, pero entenc que estem en un paix democràtic i cada un pot dir el que li sembla, i jo es el que faig

Referent a les teves afirmacions de que les dones son mes inteligents que els homes, que vols que t'hi digui, jo no hi estic pas gens d'acord, però tot son punts de vista. Entenc que les dones tenen d'altres facultats millors que els homes, entre les que no hi ha l'inteligencia, pero bueno, tot son opinions.

REferent a organitzar un campionat amb dones i veure com quedo ala puntuació, no tindria pas cap rpoblema en organitzar-lo, i a lo millor t'emportaries alguna sorpresa del resultat final. Jo, com soc una persona molt segura en mi mateix, penso que guanyaría, pero bueno, suposo que tothom deu de pensar el mateix.

Jo, i resumint, segueixo pensant per molt que t'ofenguis, que els homes som millors jugant a la butifarra per que apart de ser mes inteligents, tenim la pocaresca que elles no tenen

Salutacions
Lopetit

plaf
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 08 nov. 2002, 21:41

Estimat lopetit

EntradaAutor: plaf » 01 jul. 2003, 21:10

Benvolgut lopetit:

Llàstima els tòpics de sempre, de fet no esperava molt més. Doncs anem per feina i concretem; tres són els motius pels quals els homes, segons tu, són millors jugadors de botifarra:
1- més intel·ligència
2- més estratègia
3- més picaresca

1- Més intel·ligència. Voldria consultessis la següent pàg. (http://www.versee.com); on hi ha un estudi CIÈNTIFIC una mica dens però molt interessant que demostra que la intel·ligència és una qüestió genètica i per tant de caràcter hereditari. Una de les seves conclusions es la següent i cito textualment:
“ El potencial heredado està relacionado con los dos genes de los dos progenitores , sin que ninguno actue como dominante o recesivo”

Aquesta idea teva fa temps que està demostrada que és errònia i quan això sigui assimilat per tu i d’altres dones i homes que pensen com tu, per raons educatives, el canvi que es produirà serà equiparable al que es va produir a la societat del segle XVII quan es va acceptar la idea de Copèrnic, i el Sol va deixar de donar voltes al voltant de la Terra.

2- Estratègia i picaresca. Em permetràs que aquests dos mots els englobi en un de sol ja que per definició podríem dir tenen connotacions similars, un referent a la guerra i l’altre a la vida diària. La picaresca o picardia, ja que la picaresca (novel·la) és un gènere literari del segle XVI, és l’astúcia i habilitat per dissimular allò que no convé que se sàpiga i treure profit de les coses i situacions. Vols dir que en el món que ens envolta no es veuen obligades a actuar amb més estratègia o picardia les dones que els homes? És evident que sí i em remeto al punt 1.

Per concloure, donar les gràcies a aquells homes i dones que van lluitar i continuen lluitant per aconseguir la igualtat de drets i l’accés de la dona a l’educació.

Una salutació company
plaf

marpra

lopetit

EntradaAutor: marpra » 01 jul. 2003, 21:20

Hola lo petit, només quatre ratlles per contestar aquestes bajanades que estas dient.
Trobo totalment sorprenent que aquestes alçades que puguis discutir la intel·ligencia de les dones la cual esta sobradament demostrada i trobo que a la butifarra podem i de fet som iguals i en molts casos superiors a molts homes.
Em sap molt de greu que no siguis capaç d'acceptar una realitat com aquesta, es molt trist que no puguis avançar amb els temps que vivim aixó es el pitjor que li pot passar a una persona quedar estancada a la edat de pedra,les dones som capaçes de fer moltes coses i molt millor que els homes ho sento molt per tu peró es aixi.



smuaksssssss Marta.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 02 jul. 2003, 11:56

Be compnay Lopetit nomes un petit aclariment
guanyar a la botifarra no es ni un joc d'inteligència, ni picaresca ni estrategia , company la botifarra no deixa d'èsser un joc de sort , si tens la sort de tenir manilles els contraris ja podem saber jugar tres vegades mes que tu que perderan el 99 % de les vegades per tant , com diuen els avis del meu poble treume coneixement i donen manilles, i la sort no creec que sigui una atribut masculí nomès per tant, estic esperant el dia que comences el campionant per veure la teva classificació

arreveure
psc

papitucoi

solidaritat amb lopetit

EntradaAutor: papitucoi » 02 jul. 2003, 20:56

En lopetit te quasi tota la raó. El que passa es que com es home, no sap argumentar. Les dones no poden jugar tan be a la buti com els homes, no pas per questió de inteligencia (tenir més inteligencia que jo es facil per qualsevol dona, home o primat en general) ni de picaresca (es curiós lopetit que treguis aquest argument, justament parlant de dones...a quantes coneixes?).
El problema real es la potencia en la sortida. Quantes dones son capaces de llençar la manilla o fallar a més de 200 km/hora? Potser si els campionats es fessin en terra batuda, tindríen una oportunitat, pero sobre tapet rapid, están venudes. :mrgreen:

papitu
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 18 set. 2002, 20:14

EntradaAutor: papitu » 02 jul. 2003, 21:00

No se si m'ha fallat la inteligencia, la estrategia o la potencia de sortida, pero el de abans era jo :oops:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants

cron