LES MEGA-PARELLES

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

DISCREPO D'ALP2500

EntradaAutor: CarlesG » 03 jul. 2003, 19:40

Que ningú interpreti la meva discrepància amb l'Alp2500 com a solidaritat amb l'opinió del lopetit. Ben al contrari, encara discrepo més del lopetit.

Les dones poden jugar a la butifarra, i a qualsevol altre joc, tan bé o més que els homes, i al butinet hi ha dones que donen mil voltes a molts homes (digueu-m'ho a mi, que moltes vegades em guanyen!). Podria dir molts noms, però com que segur que m'oblidaria d'alguna, callo. Per altra banda, si hi hagués "qualitats típicament femenines" (cosa que ignoro, ni vull analitzar), segur que moltes serien ben adients per jugar bé la butifarra. Heu sentit parlar de la intuïció femenina, per posar un exemple? Si és cert que existeix (el que no afirmo ni nego) sens dubte pot fer un bon servei en un moment determinat d'una partida.

Però no és al que anava. El que volia dir és que la butifarra no és només un joc de sort, com sembla sostenir l'Alp2500. Sens dubte, la sort en el repartiment i la situació de les cartes té una gran influència en el resultat final. Dos jugadors regulars que tinguin un gran joc, per malament que juguin quasi sempre guanyaran a una parella d'experts. Una mà, o una partida, es podran guanyar o perdre en funció només del joc. Però si allarguem la seqüència estadística, amb la qual cosa per càlcul de probabilitats el joc s'anirà repartint cada vegada més equitativament entre les dues parelles, sens dubte la qualitat dels jugadors/es es farà notar.

Amb un joc regular, ben jugat, dos jugadors bons poden guanyar a dos jugadors regulars que tinguin un joc bo. I jugant bé un joc bo, dos jugadors bons poden fer més punts que altres.

Ni una mà, ni una partida, ni tan sols un campionat per eliminatòries, poden donar la solució al problema (per exemple, el Huelva ha arribat a la final de la Copa del Rei veí), però a la llarga l'experiència en el joc ha de tenir més importància que la sort (que sens dubte també la té). Per això, seria bonic fer un campionat al butinet sistema lliga.

Per tant, crec que la influència de la sort és relativa. Doneu-me manilles, això sí, però deixeu-me-les jugar bé amb una companya que, a més de simpàtica (què ho fa que et trobis molts jugadors "bordes", però quasi cap jugadora impresentable?) domini aquest joc. Així, experimentaré plaer per partida doble.

Un petonàs a totes.

CarlesG

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 07 jul. 2003, 12:46

Company CarlesG

segueixo dient que la sort es primordial en el joc de la botifarra , l'unica manera de que no influeixi tant es quan es juguen amb cartes iguales, llavors si que deixa de tenir la seva importantancia (amb la salvetat de que tinguis sort de la manera de jugar dels contraris) . amb cartes iguales seria la manera de veure realment el nivell de les persones (en el meu caso com es zero no cal , però hi ha gent que a les partides donen lliçons de botifarra i podria tenir alguna sorpresa), mira un cas curiòs de tenir sort en les cartes la tinc amb el meu amic i company larvi jo que el conec de tota la vida encara no se quin nivell pot arrivar a tenir a la botifarra perque sempre te les cartes mes dolentes, i el dia que fa triunfo directe a Alp toquem les campanes,la sort es primordial en el joc de la botifarra i mes en campionats on es passa per eliminatories o em diras que sempre guanyen els millors en aquestos campionats


Arreveure.

psc

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

mes opinions

EntradaAutor: catim » 08 jul. 2003, 12:13

hola, hola, butinaires

És la primera vegada que escric en els foros, però he pensat que amb la meva poca experiència, pel que fa al joc de la botifarra, podia opinar sobre si en aquest joc intervé alguna cosa més que la sort. Alppppppp guapissimmmmm.

Estic d’acord en que en una partida, la sort en el repartiment de les cartes és més que important. Jo, que jugo a la buti des de fa poc, si tinc bones cartes, em diuen que soc un solet. Però, ejem, quan no he fet prous “mims” al xino, uffff, quina tirar???, llavors com que els companys solen ser excel·lents em diuen tranki nena!!. Al llarg dels dies fem moltes partides, si realment es porta una estadística de partides guanyades o perdudes, penso que els que realment en saben han d’estar, estadísticament, molt per sobre dels que no en sabem gaire.


Què compte més en el joc de la botifarra, el bon joc o jugar bé? Sens dubte, cal tenir bones cartes per guanyar; però també és molt important, i molt, saber-les jugar adequadament. Per tant, m'apunto al corrent dels que pensen, com el CarlesG, que la butifarra és un joc on, a la llarga (no en una mà, ni en una partida, ni en un campionat) té molta importància (potser més que la sort) el "savoir faire".

Pel que fa a si les dones ....... em pregunto: Qui és LOPETIT? Es algú que s'amaga sota un nikc perquè no s'atreveix a mantenir públicament unes idees tan tronades i tan absolutament mancades de fonament? O, pel contrari, és un provocador, que diu el que no pensa per crear polèmica? En el primer cas, poca cosa més es pot dir al que ja s'ha dit, i les dones ja no hem de perdre més el temps amb aquestes tonteries. En el segon cas, la polèmica, francament, ja no és gaire interessant.

Ahhhhhhhh i molts petonetssss als grans jugadors/jugadores de la botifarra, que sens dubte en el butinet n’hi ha molts, que conviden a jugar a d’altres que no en saben tan i no cal parlar de la paciència que sovint demostren.


Apasiauuuuuu nens i nenessss encantadors.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

ACLARIMENT

EntradaAutor: CarlesG » 08 jul. 2003, 17:17

Ei Alp2500!
Aclareixo (per si hi hagués algun dubte) que jo no volia pas dir que jo sigui millor que qualsevol altre. Al contrari, també en perdo moltes i m'adono que faig cagades. Però també m'adono que si jugo bé (amb independència del bon o mal joc) guanyo més que si jugo malament.
Una abraçada
CarlesG

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 09 jul. 2003, 10:28

:lol: figuressssssssssssss
molt bon dia a tothom

No acostumo a prodigar-me en la participació en els foros, però de tant..... i sense que serveixi de precedent......

Passo per alt la polèmica (???) d'en lopetit, no em mereix ni una sola paraula ni consideració.....

S'ha parlat de molts temes, sort, estratègia, picardia....., però, si no recordo malament, no s'ha parlat de dos conceptes:

:arrow: 1.- Compenetració amb el/la company/a. Aquest tema l'han tocat una mica en Pluto i la Plaf, i penso que és molt important. No oblidem que és un joc de parelles. El coneixement mutu de la forma de jugar dels components de la parella (encara que no tinguin massa bon joc), pot ajudar a sortir-se'n airosos de situacions compromeses. Hi esteu d'acord?

:arrow: 2.- El risc. Quantes vegades a l'acabar una ma ens hem dit internament o, fins i tot, ho hem exterioritzat: SI HAGUÉS FET BUTI...!!! SI HAGUÉS DELEGAT TRUNFO...!!! Hi ha jugadors que saben arriscar més que d'altres, i ... segur que alguna vegada no l'encerten, ... però altres (i aquí enllaçariem amb el primer punt), amb el risc que s'hi ha posat i la confiança i compenetració amb la parella, el resultat és EXITÒS.

Ostres, quin rotllo estic fotent............., perdoneu figures i wappis........, ja faig bé de no participar massa en els foros...., jejeje :oops:

Una abraçada i petonets. :wink:

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

parelles

EntradaAutor: CarlesG » 09 jul. 2003, 11:05

Agustí, tu sí que ets una autèntica figura!

Fes el favor de prodigar-te més, perquè l'observació que fas sobre la compenetració de la parella és molt encertada, i jo me l'havia deixat al tinter.

Portant l'aigua al meu molí, crec que em dones la raó en el sentit que aquest és un factor que no té res a veure amb l'atzar en el repartiment de les cartes, sinó més bé amb jugar correctament.

Pel que fa al teu segon comentari, el risc... Es una arma de doble tall: jugar bé implica arriscar quan es pot, i no arriscar quan no és raonable. Però, on és el límit? A vegades, ultrapassant el límit, tens sort (i mai he negat la importància d'aquesta), i fas una jugada sensacional, i sense ultrapassar-lo en termes de probabilitat raonable et pots fotre una costellada considerable (parlo per experiència, encara tinc una costella trencada).

Prometro no escriure més durant uns dies (perquè estaré fora) i perdoneu-me si m'he fet pesat.

Una abraçada a tots/es.

Carles G

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 10 jul. 2003, 16:00

volia donar el meu parer , pero amb les cartes que tinc sempre............................

me adonat que no tinc un criteri creat.........


juojujojououjojuo


per cert. lopetit es el teu nik, amic?

o numes del teu cervell?


perdoneume amics, no me pogut resistir........

animmmmmmmmmmmmmmmmssssssss

festaaaaa, diverssio, amics, i xerinola

la botifarra,a la taula, i a la cassolaaaaaaaaa

joujuojujo

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 10 jul. 2003, 16:02

juer lo teu sencomana?

el de dalt soc jo...........................xd :oops: :? :roll: :shock: :lol:

bado
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2002, 20:12

la millor parella

EntradaAutor: bado » 25 març 2004, 20:46

Escolta Pere jo et proposo dues parelles que, si mès no, últimamet estàn donant la nota, ep!!! i nota per matricula. Elles són Rates i en de_cloaca, i en mik-mik i en mok-mok. espero que no els discrimineu, donat que fa poc que entren. gràcies una abra :lol: çada.

fato
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 05 des. 2003, 21:21

les mega parejas

EntradaAutor: fato » 25 març 2004, 20:49

Hola Alp2500. escolta està molt be aixó de les mega parelles, però jo, últimament. m´han massacrat vàries vegades una parella i crec que haurien d´estar aqui. Són l´M·3 i l´annie. Per favor, coloca´ls al lloc pq els puga votar. Merci.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 26 març 2004, 02:02

Bé fato jo voldria fer realitat la teva sol.licitud pero nomes tinc un petit problema que no se com fer-ho

per aixo demano a En Carles i ell em podria afegir a la Parella :
l´M·3 i l´annie. o en podria explicar com ho he de fer

vinga una abraçada

psc

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 26 març 2004, 22:02

Això ho ha de fer qui va crear l'enquesta aquesta...ejem ejem....o sigui...jo!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: és a dir que obrim un nou periode de inscripcions i...tornem-hi!! jejeje

Una abraçada,

jiji / montse

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 28 març 2004, 19:51

Be amb tots els respectes jiji pero quan dius :


Això ho ha de fer qui va crear l'enquesta aquesta...ejem ejem....o sigui...jo!!!!!!! és a dir que obrim un nou periode de inscripcions i...tornem-hi!! jejeje


cullons mira que faig poques coses però una vegada que em decideixo a fer alguna resulta que tampoc la faig jo,

ja veig que soc un cagadubtes integral,

arreveure

psc

bado
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2002, 20:12

Les megaparlles

EntradaAutor: bado » 28 març 2004, 23:34

alp2500 ha escrit:Be amb tots els respectes jiji pero quan dius :


Això ho ha de fer qui va crear l'enquesta aquesta...ejem ejem....o sigui...jo!!!!!!! és a dir que obrim un nou periode de inscripcions i...tornem-hi!! jejeje


cullons mira que faig poques coses però una vegada que em decideixo a fer alguna resulta que tampoc la faig jo,

ja veig que soc un cagadubtes integral,

arreveure

psc
Dons amic Pere, ja que tu ets el creador de la idea, tor.no a aintentar, segur que ara tens un èxit més gran que l´enquesta passada. Una abraçada.
jo(badó vull dir)

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 31 març 2004, 23:00

ostres!!...pos tens raó Alp acabo de fer com en Juan "Palomo" yomeloguisoyomelocomo... :twisted: :twisted: :twisted:

:oops: :oops: :oops: perdona'm perquè em pensava que l'havia començat jo aquest tema... de fet, em va agradar taaaaaaaaaaaaaaantisssisssissssisssim en el seu moment que me'l debia fer meu :roll: :roll: :roll: i com que tens tota la raó del mon...te la dono :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: jejeje

Una abraçada,


jiji / montse


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 36 visitants

cron