Per als @! GRÀCIES!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Per als @! GRÀCIES!

EntradaAutor: catim » 10 jul. 2008, 10:27

LA MEVA MÉS SINCERA ENHORABONA a les @ (femenines i masculines) PER LA SEVA ENORME dedicació desinteressada al llarg d’aquests anys.
Hores i hores pendents del xat, fòrum, msn...

Ben segur que hi ha hagut de tot:
- Moments inoblidables llegint les intervencions de butinaires encantadors amb un munt de bajanades i en alguns dels casos participant activament en aquestes converses, amb aportacions molt divertides,
- i moments “grrrrr” aguantant les impertinències (algunes d’elles del tot intolerables) d’alguns “volats”

Però tal com diu una amiga :roll: meva: I que no és mako aixòsss?

Conclusió : “De tot se n’aprèn”, de tot i de tothom.

Ah i ara amb el temps lliure pequeu tan com pugueu!!!

Us Felicito per la feina feta!
Una abraçada
:D catim

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 jul. 2008, 10:52

Doncs si, i de pas a TOTES les persones que en el llarg del temps han col·laborat i/o ajudat amb el ButiNET d'alguna forma i altre.

De fet, vaig ficar-ho a la web, ho volia "linkar" als fòrums, però me'n vaig oblidar, aquí ho teniu:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina=Agra%EFments

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 jul. 2008, 19:04



Gràcies, catim, maca, ara em faré blue!



alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 11 jul. 2008, 08:41

Jo també em vull afegir al agraïment del tots els @ , perque en una societat com la que ens ha tocar viure, veure que hi ha gent que treballa per "amor al arte" es d'admirar , i a més en una feina com aquesta on hi havia una selva molt intensa i amb quatre impresentables pendent d'estacar. Per tot això moltes gracies psc

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 11 jul. 2008, 09:43

Moltes gràcies pels agraïments.
Sempre els hi dic a les meves filles que no facin les coses esperant rés (ni les gràcies), i sí que les facin per que volen fer-les, no obstant un agraïment sempre es molt ben rebut.

En aquet voluntariat que he exercit durant una mica més de dos anys, hi ha hagut de tot, fem que el record de lo molt de bo que hem gaudit sigui el que quedi dins nostre.

Es el moment d’acomiadar-me de vosaltres, no sense donar-vos les gràcies a tots i disculpant-me si algú s’ha sentit ofès o molest per culpa meva durant aquet temps i, com no, felicitar a tots els organitzadors dels campionats on-line per la seva altruista i magnífica dedicació.

I, per no allargar-ho més, un senzill ... Fins sempre i disfrutem del nou Butinet!!! (que ara estic jubilat del tot).

p.s. Tranquil (o no...) Carles, sols m’acomiado del xat, les proves (amb “v”) les seguiré fent mentre calgui i pugui ...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron