endebades... o el ButiNET com "mes que un.. joc"

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

endebades... o el ButiNET com "mes que un.. joc"

EntradaAutor: plana » 30 jul. 2008, 14:06

Hola Milena: Et contesto aqui perque cre crec que es un lloc mes adient.

Milena escrigué: per a mi plana és una paraula molt normal... ara bé, sempre és d'agrair quan fas un servei tan acurat a algú com tu. En fi... que la paraula endebades et deixi veure el sol!!

Mira noia, el meu escrit volia ser d'agraïment; en canvi vec un to de sarcasme en la teva resposta. Si no es així, disculpam

Desgraciadament, els que ja tenim certa edat (65 anys al meu càs), no em tingut l'oportunitat de dominar la nostra estimada llengua tant com voldriam, per aquest motiu, no et sorprengui que paraules que per tú puguin ser normals, per mi siguin una novetat.

Fà sis anys que soc al ButiNET, i a mes de pasar mil estones agradables i fer alguns bons amics i molts coneguts... ha estat el lloc on he perdut la por que em feia malescriure en català.

Avui, i gràcies a la familia Butinetaire, soc capaç de fer-me entendre encara que sigui amb errades.

Malgrat tot, crec que si fem una enquesta sobre el coneixement de la paraula "endebades" (abans del teu escrit, es clar), poder t'emportaries una sorpresa.

aisenyor....

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 30 jul. 2008, 18:43

Estic quasi amb la mateixa situació que tu amb la paraula
endebades o debades com et remi teix el diccionari, ara necessito
exemples o escrits on poguera comparar i quant fer servir una o altre.
Plana suposo que ja la coneixes la pagina de: http://www.softcatala.org/

aquí trobaràs traductors i correctors a mes de tot de programes traduïts al català a mi personalment el que m'ajuda molt es el
Openoffice que te les mateixes funcions que Word i Excel però
pots treballar tot en català i un nivell de diccionari corrector
molt bo.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants

cron