Amb As i Rei: com sortiu?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 21 set. 2003, 10:27

Bones a tots ara feia dies que no deia que no ens veiem per aqui i m'agradaria donar la meva resposta .
Aqui nose perque es parla de % ,ni de un punt ni de un altre,es jugar pel company o no .
A veure partim de la base que es primera sortida ,que el company encara no ha fet cap anada per nosaltres veure el pal que li va be. Si surts de 12 obligues sempre agafar al company ,aixo es lo important ,que no hi han dubtes.Com es pot dir una persona que porta ja un temps jugant a la buti ,que si sorto de 12 es que no tinc el as,perfavor, jo sempre hi sorto si tinc l'as,sino no sortire de 12 ,esta clar ,si es la meva primera sortida no sortire de ferma ,perque el meu company es pensi que jo agunato pal i llavors ell fagi totes les anades d'aquell pal i li quedi una cara de burro quan vegi que no li aguanto.
Es a dir si tinc 4 de 12-8 ,i es primera sortida ,no fotre el 12 sobre la taula ,aixo suposo que es de lògica.( una altre cosa es que ja estiguem a mitja partida i el company hagi marcat amb anades que li va be aquell pal ,doncs sempre de 12 )
El que no es pot fer mai es ara sorto de 12 i ara perque hem pica sorto d'as . Sempre s'ha de jugar igual ,pero no per mi ,sino pel company ,que es el que ha d'entendre perque estas fent aquella jugada,evidenment no pot estar dubtant si ara el 12 o l'as .
Per evitar tot aixo sortire de 12 si vull obligar al company agafar i sortire d'as quan el tingui sol o dos d'as (si ell hem marca que pot tenir aqull pal ) aixi evites conflictes que tentes vegades m'he trobat jugant amb gent que juga d'as .
Per exemple jo faig buti i tinc pal llarg de As -12 -8 ,aqui si que sempre sortire d'as ,perque vull que el meu company no m'agafi de manilla si la te ,si sorto de 12 m'agafara segur.
L'altre dia hem vaig trobar un cas que ja va ser l'ostia,el tiu hem surt sempre de as , en un moment donat de la partida ,que jo he contrat ,i a primera sortida d'ell ,hem surt d'as ,evidentment l'agafo i li torno pal,se suposo que si surt d'as o te el 12 o te semi ,jo tinc 3 de manilla 11 ,agafo ,li torno de 11 ,i en te 2 d'as 5 i hem fot la vulla de perque li he agafat el pal ......
Apa agafo com puguis .
Per evitar tot aquets conflictes de meitat de partides ,sortire d'as nomes fent buti jo o si vull que el company no m'agafi o indicarli que si vol no cal que m'agafi .........
Gracies a tots
alex_g7

AlbertBDN
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 12 oct. 2002, 14:11

Recontro

EntradaAutor: AlbertBDN » 22 set. 2003, 09:58

Hola nebot , ja que aquet "tiu" soc jo, clar.
Escolta Alex, penso que avui es el primer o segon cop, que faig un escrit aqí dins, ja que no m'agrada pas comentar ni criticar res, pro aquest cop no m'he pogut estar.
Et recordo la partida en cuestió i per tant et faig memoria de la mateixa.
El marcador estava 92-98, a favor dels contraris, tu contres i el que fa trunfos et recontra (cosa que jo no hagues fet), pro al fer-ho ens marca a nosaltres que tenia bo, per tant la millor manera que vaig veure de poder guanyar no va ser altre que improvitzar, cosa que tu no tens n.pi de fer, ja que si no es juga em el "teu reglament" es a dir sempre igual sigui la partida que sigui, no saps ni coneixes la paraula improvitzar, clar.
Et recordo que efectivament vaig encarar-me d'as tenin as i 5, pro es que encara em quedava un trunfet a la má i clar, vaig pensar que podia ser una manera de treure mes puntets si em feia primer l'as i despres tú manilla i tornavas de tercera copa, pro clar com he dit abans imaginació 0 per par teva.
Ja saps que soc un fervent admirador teu, ja que tú ets el mestre i jo l'aprenent, pro de vegades l'aprenent te alguna sortida que s'escape del reglament del mestre.
Teu per sempre, un peto molt fort Alex.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 22 set. 2003, 22:36

Albert ,el teu reonament es perfecta hi es el que habies de fer ,si estic totalment d'acord amb tu ,ja ho saps que sempre escolto ,i m'agrada parlar de les jugades ,jo no dic que juguessis malament ,no hem mal interpretis siusplau,el que intento dir es que no pretenguis que jo en aquell moment imagini una cosa que hem mi mai has fet. Lo teu estaba perfectament ben jugat si sempre jugues d'as quan en tens 1 o dos,i surts de 12 quan es pal llarg,pero no es aixi ,sempre surts de as amb pal llarg ,mai de 12,com vols que en aquell moment jo sapiga el que tens .Que vols que no t'hagafi amb manilla 11 petita ,si en teoria sempre jugues pal llarg ,perque en aquell moment no,no soc adivi .
Jo sempre m'agrada que el company sapiga el que tinc ,per aixo intento no despistar .Simplement aixo.
Pero en cap moment he dit que estigues mal jugat .
I com dius tu inventar vol dir que el company vagi despistat ,de vegades s'ha de fer a finals de partida i quan tu domines trunfu ,pero jo crec que mai a primeres sortides ,i mai habent jugat aixi .
Apa amic Albert ,ens veiem per aqui.

marzebetiko
Botifarra
Botifarra
Entrades: 141
Membre des de: 27 des. 2005, 16:33

EntradaAutor: marzebetiko » 28 oct. 2006, 12:40

es millor eixir de rey , perque tu pots dir que al teu compi le dones informacio que no es cap mentira pero tambe dones als altres ddos de la mesa , aixo vol dir que ixes perdent ay tambe ademes veig tonteria perdre un punt poder guanyan-lo yo creec que esta es una de les grans questions de la buti pero yo soc de rey

pablo91
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 03 oct. 2006, 18:16

EntradaAutor: pablo91 » 03 nov. 2006, 14:17

Hola a tothom!!!

Jo pense que es millor eixir de as xk encara q els rivas ho sapien dna igual xk tu ho marques al teu company per a que ell tire al pal que tu dius.
Ademes si tu ises de as vol dir dos coses no una:

-Vol dir que tens el rei.
o
-Vol dir que tens fallo redo.

Pero si tu ises de rei ni el teu company ni ningu sap res. Si pot tindre sort i que els contraris tirar al pal que tu tires el as pero alomijor no el tiren i el teu company tampoc perque no ho sap.

I encara que tu tires el as i s'anteren tots, el teu campany pot jugar trankil i sap que tu tens el rei o falles entonces ell no te dubtespero si ises de rei ell no ho sap i entonces te dubtes.

Jo pense aixo despres cadascu es lliure i pot jugar al seu estil.

Jo tambe dic que per a jugar a la buti sapren molt amb la experiencioa per tant hi ha que tindre molt el conte els consells de gent molt experimentada o fins i tot nosaltres anem adquirin experiencia i al fial ens donem conte de q es millor.

JO PENSE QUE AS

Gracies a tohom per escoltarme.
DEW


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants

cron