Sobre Butinet 3.0

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 22 set. 2008, 19:02

Si tornes a llegir el missatge veuràs que està rectificat.

Fa molts missatges que qui diu coses fora de to sou vosaltres i no jo, a veure si demaneu disculpes que també seria hora, i reconiexeu que el Butinet cada cop té més errors.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 22 set. 2008, 23:05

Osti_tu ha escrit:
Osti_tu ha escrit:-Peach- Plana, jo no sento catedra, només exposo els meus arguments i intento rebatre els que crec desencertats, el que has de fer es intentar desmontar els meus.


-Peach- vol dir que està taxat. No era el Peach sino el Plana.


doncs jo no veig cap disculpa...



Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 23 set. 2008, 11:52

Per un moment havia cregut que es podia parlar amb vosaltres, m'heu confirmat com suposava desde el principi que no.

Evidentment vaig confondre Peach per Plana i el post està rectificat. No mereix cap disculpa. El to que ja fa molts missatges que esteu usant si que ho mereix, m'esteu atacant sense cap argument. Ho convertiu en una baralla de col·legi.

Faig notar que la majoria de les meves queixes sobre el Butinet segueixen sense resposta.
.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 23 set. 2008, 11:52

Jo si peach
Veig un error, deixar-lo entrar, que pasat !!!

Ho ha dit un pilo de cops ja

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 23 set. 2008, 11:59

Ja ho deia jo aquí.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 23 set. 2008, 13:18

Com deia aquella mare mirant el desfile militar:

¡¡¡ Qué listo que es mi hijo, todos van con el paso cambiado, menos el mío !!!

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 12 juny 2010, 14:35

Temps al temps per posar les coses al seu lloc. Repassem respostes i esdeveniments:

Osti_tu ha escrit:Enlloc de primar als bons jugadors i de fomentar la competició sana amb un rànquing de partides guanyades, s'ha prioritzat el cástig als jugadors que abandonen.


DeepButi ha escrit:El rànquing de bons jugadors no el vull per res. Per mi és molt pitjor algú que abandona que algú que juga malament. Tots n'hem hagut d'aprendre i no em fa res jugar amb gent que no jugui gaire bé. Ja n'aprendran.


Peach ha escrit:De entrada et diré que no crec amb els rànquings, però entenc que molta gent el vulgui.


I a la primera plana de la web apareix apareix un rànquing del campionat. Jo ja vaig dir fa _anys_ que era millor idea aquest ranquing que no pas el d'abandonaments.
Però em vau tirar als lleons.
Encara que tu, DepeButi "no el vulguis per a res", almenys sembla que el Carles, l'amo, SI QUE EL VOL. Algo de raó devia dur JO, no creieu?

DeepButi ha escrit:
Osti_tu ha escrit:Una altre punt: no es pot posar nom a les partides! totes es diuen iguals i no saps quina es quina. Això ja hi era abans, no ho treguis!


Ja t'ho han explicat: està previst tornar-ho a posar. A canvi tothom pot crear partides.


Anys després, segueix previst? Per què executat no ho està pas.

En algún lloc vaig llegir també que el fet de pagar pel ButiNET permetria millores més sovint... perdoneu, però la REALITAT és que desde que el ButiNET és de pago les millores han DISMINUIT. Abans hi havia actualitzatcions cada 3 o 4 mesos, ara mateix fa més de mig any de la última que no va aportar RES DE NOU. Millores, el que s'en diu millores (tot el que no son BUGS), fa _anys_ que no se n'afegeixen.
I el "ButiNET en-linia" NO FUNCIONA en el meu cas, tampoc m'importa, però no ho podeu contar com a millora.

Anys després, es demostra que duia raó.

Osti_tu
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 ago. 2006, 20:08

EntradaAutor: Osti_tu » 12 juny 2010, 14:43

Lleons, aquí estic: tinc molt temps lliure durant l'estiu.

PD: La resposta correcte és: "Si Osti_tu, tens tota la raó. A partir de demà el ButiNET tornarà a ser com era al principi. Gràcies per tot". Ho pots copiar i enganxar tal cual Carles, i actuar en conseqüència. Si a més dones el codi i ho lliberes GPL algú altra podrà arreglar el desastre.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 20 jul. 2010, 21:10

Crec que el butiNET a tingut una gran millora amb els anys...
Ara gracies als colors verds vermells i grocs (k ja se k no tagraden) pots saber si la persona amb ki vols jugar i passar lestona probablement acabara la partida o et deixara tirat.
Ara casi cada nit pots jugar un campionat i a més a més s'ha inventat un campionat predonat on pots competir aviam si akella nit ets més bo quels altres (jugues mes be les mateixes cartes).
Ara si un usuari no es comporta correctament amb tu pots dirli a ladministrador i ell podra pendre mesures.
Ara la sala ButiNET (laltre fa dies k no i entro..) esta trankila: no hi han insults, la gent es respecte, hi ha bon rollu i fins i tot la gent fa broma.
Ara tens dret a partides amb ranking (una altra manera d competir) etc..

Si clar hi ha una putada .... ara sa d pagar x disfrutar d tot aixo i sino pagues nomes tens una hora al dia x jugar... i no pots jugar a campionat ni tenir altres privilegis xo... crec ks just xk ki seria el tonto k pagaria 50 euros ell xk tutom pugues tenir l mateix? PRACTICAMENT NINGU!!!
Personalment si pago vull veure una clara diferencia entre el k puc i el k podria fer sino pago xk sino.... sta clar k no m sortiria a compte i deixaria d pagar i seguria jugant gratis, no?


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 54 visitants

cron