espaguettis a la carbonara canvio

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

espaguettis a la carbonara canvio

EntradaAutor: blues » 05 feb. 2003, 10:45

Hola,

Canvio mig plat d'espaguettis a la carbonara que m'ha sobrat pel que sigui...

jastà
blues l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 feb. 2003, 15:15, en total s’ha editat 1 vegada.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 06 feb. 2003, 13:28

Valeee!!!

Te'l canvio per un tros de formatge.

T'ho envio per correu postal, FAX, e-mail, msn .... o pel xat general del butinet???

Ciutat

PS: per cert, no et queixaràs .... és un gran reserva. Ara que hi penso, si l'entreno be, pot venir solet i tot, que ja camina!!!!

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 06 feb. 2003, 13:35

beicon???? ... mmm ... el beicon es fa servir pel bridge, però si vols sortir de semifallo necessites cansalada virada que és com n'hi diuen al meu poble :)

Ciutat, el formatge és de tupí? si en blues no el vol jo t'el canvio per garum d'anxoves ... t'ho envio en barcassa pels canals

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 06 feb. 2003, 14:04

Osti,
No formatge no... que ja en tinc a la nevera fa tres anys (per mi que ja venia amb la nevera, el formatge)....

Fes tractes amb l'enric pel tema formatge...

Enric tiu... que has fumat alguna cosa aquest matí? jajajajjajaja
Vale... et canvio el garum d'anxoves per la llangonissa del campionat de Vic... i et regalo a més a més (estic generós avui) una llesca de pà de can baldiri...

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 06 feb. 2003, 14:10

Enric_Cp ha escrit:beicon???? ... mmm ... el beicon es fa servir pel bridge, però si vols sortir de semifallo necessites cansalada virada que és com n'hi diuen al meu poble :)


Colta, si val al Champion i els hi demanes cansalada virada et miraran malament.... t'aviso
jajajajajajjajaja
blues l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 feb. 2003, 14:12, en total s’ha editat 1 vegada.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 06 feb. 2003, 14:11

Tu t'ho perds blues ... mira que et dic que és un gran reserva.

Enric, vale ... accepto el garum de anxoves (que aqui això no es porta gaire).

Per cert, el formatge no és de tupí ... quan el vaig comprar era formatge blau ... ara deu ser formatge marró o negre (entre la vida animal que hi ha i la pols que s'hi ha acumulat) ... és a dir ... formatge de la terra, amb proteines animals de primera ... una delicia pel paladar, creu-me.

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

REGALO RATOLÍ

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 06 feb. 2003, 18:55

Regalo el meu ratolí, malgastat de tantes butis, el pobre ja no menja ni formatge de tants copets a l'esquena.

Si algú el vol, l'he netejat i tot.

Raó: .............. de raó no m'en falta.

Apa bona tarda

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 06 feb. 2003, 22:48

Ostres, ostres... i els postres??????? :P
No et sobra cap delikatessen blues?
Je, je, je... tornem a l'Edat Mitja amb això del "trueke"? Mmmm.... doncs jo canvio "dosos" i "tresos" per manilles... les manilles m'agraden de 4 estils, les de copes, ors, bastos i espases... De "dosos" i "tresos" en tinc 8 de diferents, podeu triar i remenar!!!!! Interessats dirigir-se al "xino", ell m'aguardarà les manilles i a canvi rebreu, la vostre ganga!!!! jejejjeeje....

Un petonas,
martawei


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants