Qui us va ensenyar a jugar a la buti?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Qui us va ensenyar a jugar a la buti?

EntradaAutor: noi_bo » 25 feb. 2003, 22:06

Bones butinaires. He pensat que podría ser interessant saver a quina edat vareu començar a jugar, qui us en va ensenyar i on vareu començar a fer les vostres primeres timbes jeje. Jo us diré que el meu mestre va ser un germa meu 13 anys més gran que jo i que em va començar a ensenyar de debó quan jo tenía 10 anyets (si, ja sé que no ha servit de gaire res que voleu que us digui).
Les primeres timbes (inoblidables!!!!) les feiem a un bar a Girona que era mític en el tema cartes jeje el Bar La Tieta. Allà és reunien desde jugadors "professionals" fins a nosaltres pobres estudiants novells encara en el mon del joc. Quines magnifiques partides haviem fet allà... Bé espero que us animeu i expliqueu les vostres propies experiencies. Salut, manilles i cartes fermes!!!!!

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 26 feb. 2003, 00:57

Jo vaig coneixer la "butifarra" l'any 2002, en un bar anomenat Cal Felip de Valencia d'Aneu (port de la Bonaigua), a l'estiu el mateix any em van deixar jugar en la seva taula els vells del país, quin honor!!!. Aquell estiu van fer un reportatge per TV3 sobre el butinet i enseguida em vaig conectar.
En quan al nivell millor no parlar-ne, soc més dolent........ però m'ho paso de conya :P

Petonetssssssssss per tothom!!!

Lilirii
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 04 des. 2002, 00:04

EntradaAutor: Lilirii » 26 feb. 2003, 18:44

eiii

A mi em va ensenyar un excompany meu de feina via mail l'any passat, Gràcies Albert!. Em va explicar les regles, em vaig ficar al butinet, i vaig començar a jugar amb els robots... , amb les explicacions de l'Albert , mirant aquest foro, preguntant als jugadors..em vaig anar introduint en aquest genial joc.
Si si.. és raro, ho sé... però es que sóc una viciosa de les cartes i havia sentit parlar de la buti i em va venir de gust apendre'n.. però aquí a Barcelona conec poca gent que sapiga jugar màxim 5 o 6 persones, així que encara no he jugat amb gent de carn i ossos, bueno, ja se que a la butinet tots sou reals però vull dir que no he jugat mai cara a cara... jejeje
Podria montar una timba per jugar, però els poquets que conec que saben jugar no es coneixen entre si, així que serà dificil :cry:

I això es tot, així es com vaig apendre.. bueno no tinc molt nivell i això es nota quan fico la pota, i m'esbroncan :shock: jejejej però cada vegada que jugo aprenc maneres diferents de jugar... I lo que més m'agrada es que paso una bona estona :P

Apaaaaaaa
petonetttssss!!!

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 27 feb. 2003, 10:30

A mi em va passar + o - igual que a tu Lilirii (coi que complicat d'escriure això ... tantes is). Jo sóc de bcn i mai havia sentit a parlar de la buti, fins que vaig anar a estudiar a Girona (ara farà 10 anys) i allà, ja el primer any, vaig començar a aprendre'n, evidentment algunes bronques queien també. Dic algunes no perquè ho fes molt be, sino perquè la majoria dels companys eren molt comprensius.

Aiiii ... quins temps ... aquelles classes que no anava, aquelles cerveses de bon matí (cap a les 12, la una o les dues) al bar fent la buti amb els companys "campanerus", esa música en directo ... snif ... em vaig passar el primer any fitxant més hores al bar que a classe o a casa i vaig fer un intensiu de butifarra que no vegis (sí, tampoc és que serveixi de molt).

Total, que la virginitat butifarrera la vaig perdre a Girona farà uns deu anys. Després del primer any continuavem jugant pero no amb la mateixa intensitat. Al cap de 4 anys vaig acabar la carrera i les meves hores de butifarra és van anar reduint fins a 0 ... així que quan un d'aquests companys que em va introduir a la buti em va comentar fa un any que existia un programa per jugar a la buti per Internet on podies jugar amb gent ... de seguida m'hi vaig connectar.

Anònim-Rabanal

aprendre a jugar

EntradaAutor: Anònim-Rabanal » 28 feb. 2003, 11:02

Jo vaig aprendre a jugar a la buti un estiu a Roses i me'n va ensenyar el meu germà. El primer any de facultat ens passavem les nits fent timbes al pis en què viviem a Barcelona, amb la seva nòvia i actual esposa i uns companys que suposadament també estudiaven. Però la falera se'ns va passar aviat, en rebre les notes a final de curs. Després he anat jugant molt de tant en tant, fins que poc abans de l'estiu passat vaig descobrir el butinet a través de l'entrevista que li varen fer en Carles al Versió Original.

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 28 feb. 2003, 11:39

Poble del prepirineu, divendres al vespre, novembredels 70, un fred que pela i poca cosa per fer ... si dos i dos són quatre (en base 5 o superior) l'opció més clara era una botifarra al bar .

Ja sé que no ho llegirà, és mort fa anys, però vagi com a petit homenatge ... quan ens faltava un quart, en Calamandu (cal pronunciar-ho amb accent de Girona, no ho provéssiu pas els occidentals :D ) sempre tenia temps per fotren's algun escàndol ... merescut o no, a ell li era igual, sempre recordaré el què em va fotre després de guanyar una buti capot ... jo al·lucinava "però Calamandu, si els hem fet capot!" i ell "és igual, ho has fet malament!" ... i als novells els portava de crani, si feia falta treia una carteta ferma de les que ja s'havíen jugat i ells ni se n'adonaven ... :shock: ... ai! o sigui, que fa més de 30 anys que hi jugo i encara n'he d'apendre un munt.

Per desgràcia a la facultat de Barcelona no s'hi jugava, sinò ara no les veuríeu ni a passar ... tant de temps perdut al bar que hauria pogut aprofitar fent un màster de botifarra! com us envejo als de Girona, però als meus temps no teníem Universitat i havíem d'emigrar a la capital :( .

Ara fa vuit anys vaig decidir que l'únic programa que existia per jugar a la buti (un fet a Palamós) era simplement horrible i vaig fer el meu (ara en diem robots ...). Després vaig descobrir el d'en Xema, però era occidental ... i m'agrada més el meu. De sempre vaig portar al cap fer-ne una versió per Internet però em faltaven coneixements ... i de sobte! hop! va en Carles i fa una genialitat (amb uns robots horribles, això sí) ... que volieu que fes? Doncs això, oferir-li col·laboració. Amb una miqueta de sort, m'ha dit un ocellet que no haureu pas d'esperar a Setmana Santa per poder-los derrotar :D

Apa, tingueu manilles


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 39 visitants