Bones

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 maig 2003, 10:35

Ole ole, polèmica desqualificant, ta be.
Que en son de bons els foros per això, tot queda escrit, mai es pot dir: es que tu vas dir o vas deixar de dir, aquí tot queda per escrit i lo que un va dir o va deixar de dir es pot llegir i rellegir, divertit.
Som.hi
Publicat: 27 Feb 2003 08:54 Assumpte: Bones
Després de no se quan temps, sou una mica aborrits, no???

“Corxolis” amb no qualificar a la gent, aquest es la teva frase per obrir un foro, “carambas, carambas”.
Publicat: 24 Mar 2003 21:28 Assumpte: bones!!
Bones, i gràcies per les vostres respostes. (Poca feina, no?)

Ala pos ara no ens esta dient aborrits i vagos ?.
................. però clar, no d'una manera integradora, ni per descontat docent, sinó, pel contrari, més aviat descalificant i grollera, en la q la gent és desfoga durant uns minuts de la seva mediocre existència.
I que tenim una mediocre existència, ostres, ostres anem be :lol:
Amb aquest possiblement es podria donar alguna idea als demés del nivell de cadascú (una mica nasi, ... però...) .
Vet aqui la auto qualificació de nasi feta per tu mateix sobre tu mateix, jo no he dit pas res encara :shock:
Publicat: 20 Mai 2003 16:35 Assumpte: Bones!!
Tot i q vaig obrir aquest apartat ja fa un temps, la gent encara no ha aportat un sistema millor, q no perfecte, al q es va suggerir, pel q entenc q, o no en coneixeu cap altre (q es pugui aplicar en aquest cas), o bé, no us sembla tan malament la proposta
.

Corcho recapacitem, portem vagos, aborrits, de mediocre existencia i ara ignorants.
Nota: Quiquet, no tu prenguis malament, però no pots fer segons quines afirmacions, pq sino, la gent et pot respondre.
Quantes partides públiques jugues?
Jo moltes, de fet quasi bé totes, amb el q es pot apuntar qui vulgui del nivell q vulgui, sense excloure a ningú. Això no vol dir, q de vegades m'agradaria jugar amb gent amb "solvència", i no ho puc fer, pq o no hi ha ningú conegut, o pq la gent crea amb uns noms q per mi, i és una opinió personal, creuen q són els millors i francament, sense comentaris
.

Fem un resum:
VAGOS, ABORRITS, DE MEDIOCRE EXISTENCIA, IGNORANTS i lo pitjor NO SABEM JUGAR A LA BUTI uiuiuiuiuiuiuiuiui. Ah si i em deixava MOROSOS (Morós: el que no te solvència sic, Versió Quiquet)

el q cal ser és respectuós amb l'altra gent, cosa q sembla has oblidat, i no descalificar-la, ni insultar-la, i sobretot no fer afirmacions tan a la lleugera sobre el q són o deixen de ser persones q no coneixes

“Anda la Ostia joder “ que dirian per Bilbao

sense cap mena de fonament, tan sols em catalogues de "nazi" pq un dia vas llegir una publicació q no et va agradar

Pos no xicot no, “Quod erat demostrandum” tu mateix ti qualifiques. Et remeteixo a una mica mes amunt :? ;.

En fi Topo, de molt bon rotllo, tot l’anterior su emporta el vent, m’ha encantat polemitzar amb tu, però crec que tan tu com jo hauriem de fer l’esforç, d’acceptar, la diferencia d’opinions. I tb jo soc el primer en demanar te disculpes si amb algun cosa t’hagi pogut ofendre, “SIN ACRITUD” que diria el Felipe Gonzalez. Pren te la meva resposta amb un somriure i matem ho aqui, et sembla?.
Au que lo que ens fa falta a tots es pasar-ho lo millor possible els poc dies que estem en aquest mon, i al Butinet ens ho possem be oi?.
Pos ja ta
Visca la Moderna, la occidental, la oriental i la mare que ens va parir.
Au tingues forces manilles

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 22 maig 2003, 13:58

uiuiuiuiui ... quin mal rotllo no?

Lamento haver d'estar d'acord amb el darrer missatge d'en Quiquet.

Independentment de si lo que hagi escrit prèviament en Quiquet (o tu mateix topo) hagi sigut poc respectuós o no (cosa que penso que en algún cas sí, però ni em molesta ni em preocupa) ... realment em sorprèn que tú mateix diguis que cal ser respectuós quan comences el foro calificant a "tothom" (o llençant la crítica a l'aire) de aborrits. Val que poses un símbol d'interrogació, però a mi em dóna la impressió que és més aviat una pregunta retòrica que no pas una pregunta que esperi resposta, o esperaves un allau de respostes dient "Sí, sóc aborrit" ... o "No, jo no sóc aborrit" (en tal cas una enquesta hauria ajudat a tenir m´s feedback per part dels butinaires).

I en el següent missatge parles dels fòrums dient que "no han estat res més q una defensa a ultrança per part de tothom, dels seus sistemes, les seves idees, ......, però clar, no d'una manera integradora, ni per descontat docent, sinó, pel contrari, més aviat descalificant i grollera, en la q la gent és desfoga durant uns minuts de la seva mediocre existència."

(i aquesta mateixa frase teva ... no és descalificant i grollera???? conexies prou be a tots els que han escrit al butinet per afirmar amb quina finalitat esciuren els missatges?? si és per enriquir-se i aprendre o per descalificar i desfogar-se de la seva mediocre existència.)

Digue'm que aquesta no és la meva apreciació del concepte de respecte pels altres. Puc entendre que hi hagi descalificacions de persona a persona ... (ningú pot ser amic de tothom i sempre hi ha friccions) ... però les generalitzacions sempre són odioses i poc respectuoses amb les minories (si és que són minories i no majories) que no encaixen en la afirmació que s'ha fet.

Per altra banda, rellegint tots els misstges em torna a sorprendre que diguis que en Quiquet és "l'únic que fa un "judici" ... sense cap mena de fonament" ... quan ... si ens remetem a missatges anteriors ... (i atenció, no estic dient que ell no faci judicis ni em poso de banda de ningú, simplement em sorprèn la contradicció) ...

"Tot i q vaig obrir aquest apartat ja fa un temps, la gent encara no ha aportat un sistema millor, q no perfecte, al q es va suggerir, pel q entenc q, o no en coneixeu cap altre (q es pugui aplicar en aquest cas), o bé, no us sembla tan malament la proposta."

(a casa meva d'això en diuen judici ... i els fonaments els trobo una mica febles).

i ... sobre aquesta mateixa frase i recordant allò que dius que "tothom es mereix el benefici del dubte" ... jo afegiria ... o be no heu vist el missatge ... o be trobeu que no té cap importancia el que dic ... o be no teniu temps per respondre ... o be trobeu que no val la pena dedicar massa esforç a respondre a aquest tema ... i molts altres "o be" que podrien haver-hi.

Sigui descalificant o groller, al menys el Quiquet ha dirigit les seves afirmacions, comentaris, crítiques, ... (correctes o no) a una persona concreta i no a tothom.

Acabo amb una altra cita ... "no tu prenguis malament, però no pots fer segons quines afirmacions, pq sino, la gent et pot respondre."

Topo2

Bones!!

EntradaAutor: Topo2 » 22 maig 2003, 21:48

Em sembla molt be!! :lol: :lol: :lol:


He de reconeixer q la resposta ha estat currada, si senyor.


Si vols una confessió, vaig crea aquest apartat als foros per error, en realitat era la resposta a un altra secció, però, mira em vaig equivocar.XDDDD


Per cert, no em sembla just, q jo et conegui, i tu a mi no, segurament no et sonara tampoc, però vaig canviar de nick, per motius q no venen al cas, i ara faig anar "Xulapa", i he de reconeixer q quan vaig jugar amb tu, molt bé, la veritat.

Hem semblar q per avui, ja he fet massa confesions, així doncs, fins la propera.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 22 maig 2003, 22:36

una abraçadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol:

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 maig 2003, 22:41

Colló amb lo de loginarse cada cop, no l'encerto mai.
en fi lo que deiem una abraçadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 43 visitants

cron