1er (suposo) campionat internacional de butifarra

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

1er (suposo) campionat internacional de butifarra

EntradaAutor: CiutatDeSal » 12 març 2003, 17:00

Més notícies ... com que aquesta trobada és una mica més complicada d'organitzar que les altres, cal preparar les coses amb més temps. Sobretot, si volem organitzar el desplaçament en grup ... que presumiblement hauria de significar una reducció del preu (si som bons negociants) i, evidentment, un viatge més divertit.

Per aquest motiu ja estàn obertes les PRE-inscripcions. Si aneu a la pàgina http://ciutatdesal.netfirms.com trobareu la pàgina que faré servir per a publicar nova informació a partir d'ara. Allí hi trobareu un formulari de pre-inscripció que ja podeu començar a omplir.

Res més ... ànims ... i fins al juliol.
----------------------------------------------------------

Vist que les dates proposades inicialment no naven be a tothom ... canvi de dates ... que tal el cap de setmana del 12 i 13 de juliol????? Si ningú diu res deixarem 12 i 13 de juliol com a definitiu.

Els que heu votat que no per les dates ... penjeu la vostra opinió aqui. I si a algú dels que deien si ... ara diu no .. tb.

Bueno ... ara m'he emprenyat ... tant muntar campionats a arreu de catalunya ... i els pobres desgraciats que estem desterrats arreu del globus terraqui, que??? eh??? :evil: (no parlo dels que pillen un globu al bar o fumant, eh).

Pues mira ... ara per xulo jo ... no és que tingui cap plan concret, pero vista la resposta d'alguns butinetaires ... m'he proposat de fer una enquesta per saber cuanta gent estaría disposada a viatjar per fer un mini-campionat (turisme inclòs si es vol, clar). Com que la idea ha sortit d'un sonat anomenat Nitu ... proposo dirli Nitu's Botifarra International Championship, toma.

Encara caldría mirar preus concrets de viatges, allotjament, etc ... però si es pugués aconseguir de fer una trobada a Salzburg (Austria) ... us apuntarieu???

Suposem, per exemple:

- que ho fem el cap de setmana del 14 i 15 de juny,
- que trobem una tarifa per volar de bcn a Munich pel mòdic preu de menos de 100 € (actualment hi ha ofertes pel proper mes per només 86 € i el tren de Munich a Salzburg no costaria més de 30 €)
- i que un hotel barato costa uns 50 € per nit (anant be) ... he contat 3 nits si s'arriba divendres al vespre i es marxa dilluns al matí

això seria un total de 300 o 350 € ... farieu un cop de cap?

Sobre aquest preu (que només ofereixo a títol orientatiu) cal tenir en compte que aquestes tarifes aèries normalment son d'aquelles de l'últim minut ... cosa que vol dir que fins 15 dies abans no sabriem exactament quina oferta trobem i pot ser una mica més barata o una mica més cara.

Apa ... digueu la vostra ... per cert ... penjeu comentaris també ... si us van millor altres dates ... o si heu trobat vols = o més baratos i que es puguin reserva ja, etc...
CiutatDeSal l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 març 2003, 18:52, en total s’ha editat 5 vegades.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 12 març 2003, 17:13

a mi ja m'hi pots apuntar ciutat tiu, que catalunya se m'ha quedat petita... hahahahhahahahhahaha

Em fa una mica de cangueli l'avió però faré un esforç considerable...

escolta et portaré els espaguettis de l'estiu i m'enporto el formatge valen?
Josep M.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 12 març 2003, 17:36

cuan es te de confirmar?


que ho dubtaves ciutat?????????????

somiiiiiiiiiiiiiiiiii

el mon no es rodo,mentida,te forma de butifarra........
ojuojujoujoujuojuojuojou

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 12 març 2003, 18:00

Potser si que estic prou sonada, pero nomes tinc que convercer al meu marit :roll: i ens apuntem, i cap a Salzburg fata gent.

i que consti que jo com tambe tinc cangueli a volar :( , com el blues,pero no m´ho perdo per res :) del mon.

Un petò.

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 12 març 2003, 20:23

Figuresssssssssssssssss :D

Potser sí que ens estem tornant tots una mica bojos, però........., no està malament la idea del sonat :wink: del CiutatDeSal.

Tot serà que quan li expliqui a la mestressa em pengi del clau més alt que trobi a casa........, jejeje.

Però penso que si el preu està al voltant dels números que ha fet el CiutatDeSal, també m'hi apuntaria.

O sigui que, Ciutat, igual ens veiem abvans del que ens pensàvem, jejeje.

Vinga pos, animeu-vos tants com pugueu i cap a Salzburg hi falta gent.

Abraçades i petonets......... :P .

Agustí NO A LA GUERRA.

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 12 març 2003, 20:37

Bé, Ciutat...........lo meu no és pànic.......és fòbia a l'avió; pero això és com el Dragon Khan, eh que hi va pujar el Pujolet???, dons jo no seré menys !!!! O sigui que venim!!!!, ja ens pots apuntar a julivert i a mi.
Fins aviat !!!!
morfeoooooo, Agustíiiiiii, larviiiiiiii, bluessss...........ens veiem a l'avióóóó!!!!
AHHHHHHHHHHHHH

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 12 març 2003, 21:23

Vaya colla d'acollonits que esteu fets tots plegats :lol: . Menos mal que encara teniu les prioritats d'aquesta vida prou clares :wink: .

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 12 març 2003, 22:02

eiii!!!!!!! 3 bojos mes!!!!!! i encara no tinc parella, aixi que en pots apuntar 4 :lol:
pero em sembla que si faig correr la veu, vindra tota la familia aixi que prepara llits per 50 :twisted:
el jugador OBD i 49 aficionats, entre ells el peret!!!!
1 abraçada macuuuuuu!!!! fins aviat!!

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 13 març 2003, 08:50

Bones Ciutat maco. La teva proposta és una canya total i de ben segur que es pot fer (per sort ets a Salzburg i no a Nova Zelanda jeje). Pots contar amb mi pel que vulguis company i t'ho dic molt seriosament. Això si, tindras alguns petits problemes.... Com és jugarà? Oriental?? Occidental?? Centreeuropeu??? (buti amb cartes de poker). Important també... ens buscaras parella als que vinguem sense?? En fi, ja ens aniras informant si hi ha alguna novetat.

PD. Sé que tot plegat és dificil pero no impossible . Si vols ho intentem... molt serà que acabem jugant tu i jo sols. Encara que això de jugar la "champions" potser portaría prou gent no??.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 13 març 2003, 12:00

Ostresssssss .. això sí que és un dilema ... com que normalment es juga amb les normes del lloc on es va ... com ho farem?????? Bueno, de ben segur haurem de jugar amb una cervesa a la ma (si no hi és ja ho posaré a la normativa oficial centreeuropea) :wink: ... i cada vegada que et fallin una manilla o un as ... sant Hilariiiiiii, sant Hilariiiiiii ... em penso que pot ser la modalitat de botifarra més popular de totes :lol: .... hip .... hip ...

Ui, noi_bo, segur que necessitaré ajuda en algunes cosetes, o sigui que ves-te preparant :wink:

I no serem tu i jo sols els sonats ... cada cop estic convençut que el butinet és un manicomi virtual ... al menos les estadístiques d'aquesta enquesta ho fan pensar :wink: (potser hauré d'avisar a l'alcalde ... que prengui mesures per aquells dies)

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 13 març 2003, 16:58

Atenció, atenció ... últimes notícies ... vist que les dates proposades inicialment no naven be a tothom ... canvi de dates ... que tal el cap de setmana del 12 i 13 de juliol????? Si ningú diu res deixarem 12 i 13 de juliol com a definitiu.

Els que heu votat que no per les dates ... penjeu la vostra opinió aqui. I si a algú dels que deien si ... ara diu no .. tb.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 13 març 2003, 22:09

Ara canvio el meu vot...
Aquesta nova data em sembla genial, tot i que no puc tornar a votar...
Encantadaaaaaaaaaa de venir Ciutat.

Anna

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 14 març 2003, 08:47

Ummmmmm

Casum hi ha gent que té enxuf... i no miro ningú ajjajajajjaja

Buenu a veure el juliol pels que vivim en zona giri ens va més malament serà questió de deixar anar passant les setmanes a veure com és presenta...

Josep M.

Enric_Cp
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 63
Membre des de: 12 oct. 2002, 20:16

EntradaAutor: Enric_Cp » 14 març 2003, 20:33

Cap a Salzburg falta gent ... jo per una partida de botifarra agafo l'avió, jugo amb espelmes, em bec la cervesa ... o el què faci falta. Ja pots contar-nos-hi a la Sefa i a mi.

Per cert, a aquest ja s'autoritza la participació de robots o encara teniu canguelis què us guanyin :D

Allà cap al 1989 o així vaig jugar al "Ier Campionat de botifarra de la Comunitat Europea" ... però tenia trampa perquè era a Arenys o Caldetes o algún lloc així ... aquest es mereixerà el nom.

Estem bojos aquests butiNetaires (que diria l'Obèlix)

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 16 març 2003, 19:40

-Ualaaaaaaaaaa, que wuai!!! :wink: , pots comptar amb mi tb CiutatDeSal amuak@@@@@@@@@@s. !!!! :P :P :P


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron