No puc jugar ara, gràcies

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

No puc jugar ara, gràcies

EntradaAutor: CiutatDeSal » 18 març 2003, 16:53

Veig que a la nova versió pots eliminar la opció de veure la gent que entra i la que surt, de manera que el xat no salta tant i pots seguir les converses amb més facilitat.

Jo proposo que hi hagi una opció per evitar que et puguin convidar. M'explico (bueno, no gaire, pero ho intento) ... a vegades no pots jugar en aquell moment .. o esperes a algú per jugar, o el que sigui ... i, sobretot quan hi ha poca gent lliure, et trobes que et conviden a una velocitat de 10 convidades per segon .. amb lo cual els ulls han d'anar fent saltets continuament .. i, amb sort, pots llegir alguna cosa de lo que es diu al xat.

Jo, a vegades poso Ciutat_NoJugo, per deixar clar que per molt que convidin .. no jugaré, i aixi ells s'estalvien el convidar inútilment i jo m'estalvio de haver de fer exercici d'ulls. Pero a vegades no serveix de res.

Es podria incloure algo així? Si és que no .. tampoc és tan greu, clar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 març 2003, 11:53

Hola Ciutat !

Doncs no hi havia pensat mai que algu ho volgues treure, pero tranquil, que en la proxima versio estarà arreglat això.

La idea, es que un convit sigui com una partiad, i al llistat de partiedes apareixeran:
- Partides publikes.
- Partides que t'han convidat.
- Partides que accepten espectadors.

La partida que t'han convidat, serà dinamic, o sigi, que si et conviden i no entres, quan la partida comenci desapareixerà del llistat.

Deu !

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 19 març 2003, 12:50

Quina eficiència, déu meu ... feu por i tot.

Merci Carles


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 78 visitants

cron