Bug a la v1.0.8

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Bug a la v1.0.8

EntradaAutor: Visitant » 24 març 2003, 17:19

Salutacions! Primer de tot felicitar-vos per la nova versió, els bots han millorat molt !!!!!

He trobat, perxó, un bug en partides amb bots (desconec si també passa quan jugues amb altres jugadors humans). Si estic en una partida a punt de començar una mà, i em surt una finestreta (tant si és de les que demana si vols contrar, com les que et demana que triis el pal perquè cantes tu) i llavors jo estava tancant aquella partida (amb la X de la finestra), aleshores surt l'opcio de VOLS GRABAR LA PARTIDA ABANS DE SORTIR (si/no/cancel.lar), quan apreto NO per a sortir, es penja. Vaja, dóna un d'aquells errors tipics de l'XP d'operació no permesa. Surt tres cops allò de "Depurar / Cancel.lar" i finalment es tanca al tercer cop que cliques Cancel.lar.

El meu SO es WindowsXP amb SP1.

DeBilde
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 març 2003, 17:12

Iep de nou

EntradaAutor: DeBilde » 24 març 2003, 17:21

Ep ! Era jo qui havia publicat el missatge del bug aquest, però no sé pq no va detectar bé la meva identificació :D

DeBilde
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 24 març 2003, 17:12

EntradaAutor: DeBilde » 25 març 2003, 04:09

Sóc jo de nou. Aporto més dades del bug. Quan engego una partida amb bots, ja d'entrada a la primera mà, si apreto la X de tancar la finestra rapidament (despres de dir q no vull contrar, per exemple) sovint es penja el programa ("operació no permesa, Depurar / Cancel.lar"). La majoria de vegades es penja quan tanques la partida tot just començar ...

DeBilde

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 març 2003, 11:46

Hola DeBilde !

Primer de tot gràcies per l'explicació, ha quedat bastant clar.

I he pogut reproduir l'error de que es penji si tanques mentres els robots estan pensant.

Ja inetntarè arreglar-ho ..... pasa que això de treballar amb DLL's es una paranoia :-p

Adeu !


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron