crar partides ADSL multipuesto router 3com

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
el meu nom estava agafat

crar partides ADSL multipuesto router 3com

EntradaAutor: el meu nom estava agafat » 01 abr. 2003, 18:35

hola, hi ha una cosa d'aixo d'obrir els ports per poder crear partides que no ma kedat clara i avere si m podeu ajudar

si kuan kreo una partida x defecte hi ha marcat el port 9113, aleshores el ke e fet es obrirlo desde la configuracio del router pero continua igual, ke la gent no pot entrar.

aviam si m podeu aclarir kin port haig d'obrir si tinc 2 pc's conectats en la xarxa,

merci

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 02 abr. 2003, 00:29

A vore "el meu nom esta agafat" :)
Jo et diria que et repessesis les respostes publicades en aquest foro en l'apartat de dubtes sobre el que es una Ip interna i un Ip externa.
Si la teva conexio amb ADSL esta configurada com a multipuesto, tens que mapejar un port, DIFERENT DEL 9113 per la teva IP INTERNA.
No importa el numero, pot ser 9114 o 9115 etc etc.
Al crear partida ho tens que fer contra aquest port i amb la teva IP EXTERNA !!!!!!!!!!ULL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡. EXTERNA.
Si em caçes algun dia al xat et puc intentar donar un cop de ma
I sino tens les arrobes que tu explicaran.
Sort

el meu nom estava agafat

^^

EntradaAutor: el meu nom estava agafat » 02 abr. 2003, 16:57

wenu, jo creia ke el port ke feia servir era el 9113 tant si es multi kom monopuesto. si com tu dius es un altre port, com se kin es per poderlo obrir o mapejar?

el nom tava agafat

ia ta ^^

EntradaAutor: el nom tava agafat » 02 abr. 2003, 17:16

weno no fei kas dels mails el ke pasava es ke al obrir (mapejar) els ports pos els direccionava a la ip externa i no a la ip del pc ke volia crear la partida. wenu ho escric x si algu comet el mateix error

merci @lanena

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 02 abr. 2003, 20:43

tens que mapejar un port, DIFERENT DEL 9113 per la teva IP INTERNA.
No importa el numero, pot ser 9114 o 9115 etc etc.
vale titu


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants

cron