un manual o plorare

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

un manual o plorare

EntradaAutor: kimiric » 02 abr. 2003, 10:23

Hola nois i noies
Despres de molt de tmps jugant a estupids jocs anglesos per fi he trobat aqueste WWW tan collonuda pero mirant per els foos veig que tothom te problemes amb els routers multiportes de la timofonica.
Es per aixó que suplico que la gent que en sap publiqueu en aquest foro un manual sencillet ... nivell 2on d'Eso :) que jo per exemple soc molt inculte en aquestes cuestions.
gracies per endavant per llegir el meu post
Petons i abraçades

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 02 abr. 2003, 13:09

En primer lloc benvingut kimiric. Desprès dir te que estic absolutament d'acord amb tu amb la necessitat de publicar un manual "facilillo" per a crear partides. Si hi hagués una estadística del tema mes necessitat d'ajuda sens dubte es el de creació de partides i per conseqüent com mapejar un port.
Dit això i sense servir d'excusa, dues puntualitzacions:
1.- Tot el Butinet ha estat fet per una persona Carles Vallve que no ha cobrat ni un duro per fer la feina, es a dir tot es voluntari i lògicament pot donar fins on pot donar, que es i ha sigut molt
Per tant crec que seria molt important que els que en sabessin poguessin col•laborar amb el Butinet desenvolupant feinetes com la de crear aquest manual i penjar lo als foros.
2.- D’altra banda i es una opinió molt personal :) Internet te molt d’iniciació, es a dir el treball i esforç personal que requereix a vegades l’investigació de com resoldre un problema et dona un bagatge molt important per a navegar per Internet i ser mes independent.
Per tant jo et recomanaria una volteta per www.adslnet.ws on trobaràs tota la informació de com mapejar un port en el teu router.
Evidentment si no t’en surts, demanem a mi, si vols, o a qualsevol @ que t’ajudem quan ens vegis per el xat general i ho farem molt de gust.
Però has de tenir en compte que sense uns mínims, molt mínims, de saber com funciona tot això, es fa difícil poder ajudar.
Vinga molta sort.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants

cron