rànquing de botifarreros/Es

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » 17 maig 2003, 18:12

hola
crec que seria molt fifícil i podria crear me´s problesmes que res perque si jugues poc tens pocs punts`,pero pots ser bon jugador, és complicat

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 20 maig 2003, 22:13

Ostres... l'estadística la vaig aprovar gràcies a aquell 1% de probabilitat q tens kuan poses un ciri a Montserrat per a aprovar-la. Admiro tots els grans estadístics q veig q hi ha per la casa, però... francament... treurem la mitja de partides q guanyen els nicks q comencen per "ny", o la desviació típica de la gent q juga a altes hores de la matinada amb un xaropet en una mà i un maiet a l'altre? O potser desilusionareu a Lopetit (o elpoal...??¿¿?) demostrant q les dones del butinet guanyen, tantes o més partides q els homes?

Em sembla q no hi ha cap necessitat de fer un ranking de jugadors. Insisteixo q amb el temps, vas coneixent el nivell de joc dels butinaires. Llavors pots ser conseqüent amb qui jugues i amb la concentració q ho fas. En el cas de fer un ranking, simplement em sabrà greu per la gent nova q entra al butinet, ja q hi ha una alta probabilitat que es fagin guetos de novells.

Vinga, una abraçada,
martawei

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

elis elis jo en se mes...jejeje

EntradaAutor: jiji » 20 maig 2003, 23:00

trànking branking...rànquing?? mmm... això sona a,,,, esport de risc!!!:shock: :shock: :shock:

si si no rieu nooo que de risk n'hi ha!!! :roll:

:twisted: RISK de que tothom ta vegi el plumeu que tas fet un pollitu de la Buti,
:twisted: RISKde que els ButiXatus vegin com les ButiXates van okupant les primeres posicions,
:twisted: RISK de que algú boicotegi i amañi les estadistikes (que ara està molt de modaaaaaaa ejem ejem i no miru a ningu!! :roll: jejeje),
:twisted: RISK de que al xat general ja ningú parli perque estan tots concentrats en escalar posicions,
:twisted: RISKd'acabar estadistikant tot el que és mou com planteja magistralment la weiiii weiiiiii Martaweiiii (aprofitu per saludar-te reina de korassones!! :wink: )
:twisted: RISK de que tinguem que aguantar veure penjada del Butifarreru/a de la setmana,
:twisted: RISKde que a les discotekes i altres lloks de ligue habitual se'ns acosti un ButiNETaire i enlloc del tipik i acceptat estudies o treballes? ens pregunti en quina ButiPosició estem al rànking,
:twisted: RISK de que es crei una llista topten i et surti el teu nick en negrita al entrar al ButiNET i tothom es fixi en el que diem,
:twisted: RISK de que en una partida siguis l'unik que no te el nick en negrita i t'agafi una crisi d'ansietat,
:twisted: RISKde que la teva parella estigui a la posició 70 i perdi una partida expressament,
:twisted: RISKde que estiguis a la posició 68 i no et vinguin manilles per escalar una posició més
:twisted: RISK de perdre el karisme del xat i la germanor privant-nos de llegir piropus i afalags tot per culpa de la competitivitat
:twisted: RISK de que quan has aconseguit la teva posició aventatjada i vagis a "fardar-ne" es pengi el ButiNET i es ressetegin els rànkings,
:twisted: RISK de que El_Mestre no estigui entre els top ten mentre el NOENSE okupi les primeres posicions per coses que té l'atzar
i... per acabar...i no per això menys important!! :twisted: RISK de que ens convertim en el numero de la nostra posició enlloc dels boniks, originals i irrepetibles nicks que omplen el ButiNET!!!jejeje

A part d'això... que carai! tots en el fons som competitius oi?? i com molaria xulejar de posició privilegiada :twisted: :twisted: :twisted: jejeje

Una ButiAbraçada

jiji / montse

PD: ara que llegir el que la jiji escriu als Foros també té el seu RISK no?? :oops: :oops: :oops:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 22 maig 2003, 12:58

Estic d'acord amb tu jiji ... sobretot per la postdata :lol:

Ja que corres el RISK de no poder parar de riure.

CiutatDeSal (per cert, firmo amb el nick aqui per si les mosques ... pq tot i que m'he loginat com sempre, a dalt continua dient "Iniciar sessió" ... i encara no he begut cap cervesa avui).


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants