A viam kuants BUtiNETaires diem NO A LA GUERRA??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

A viam kuants BUtiNETaires diem NO A LA GUERRA??

EntradaAutor: jiji » 04 abr. 2003, 01:45

la qüestió és senzilla oi?? pos apa! a votar que numés és un click!! :wink:

NO A LA GUERRA....PROUS MORTS!!!

jiji/montse

PD: Carles es podria fer alguna cosa amb els resultats?? (numés pregunto) :roll:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 abr. 2003, 12:38

Jiji, que vols fer amb els resultats ???
No t'entenc ....

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 abr. 2003, 12:55

Ara te contesto com a carles persona ...... :-p

No a la guerra .... bonica frase ..... pero què vol dir ?

"No a LA guerra", interpreto que és a una guerra. A quina ? I amb les altres què fem ?

Per exemple, Sierra Leone és un dels països que fa més anys que hi ha guerra, on els infants son segrestats, els renten el cervell, i els fan lluitar fins que moren.
I tot, per unes mines de diamants (si no vaig errat).

Ara la gent fa boicot a la coca-cola i als macdonalds ...... i a la gasolina de cotxe (petroli) no en fan ??? Voleu dir que no seria millor fer boicot als productes del sadam (petroli) que al dels americans ?
A algú se li ha pasat mai pel cap (sobretot a les dones) fer boicot als diamants ????

Jo proposo noves opcions per la enquesta: NO a les dictadures, NO al Sadam. Inclús: No al bush i NO a l'aznar. Tambè estaria bé no a LES guerres.
Però no a LA guerra .... o trobo molt demagògic, molt polític.

Ara està de moda dir NO a la guerra, com fa dos mesos, estava de moda dir "Nunca mais" (què ha passat amb el petroli ? ja no n'hi ha ? ja no en surt ?). Però és clar, dir el que estic dient jo, és políticament incorrecte.


Per acabar, per què no s'em malinterpretin les opinions, jo no estic a favor de CAP guerra, ni a la del bush i l'aznar.

En el que sí estic d'acord, és en l'enderrocament d'un govern dictatorial.

Aquí queda dit :-)
Adéu.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 05 abr. 2003, 16:30

bones butipacifics.
estic de acord em la intencio de la pregunta, pero magradaria dir..
NO A GUERREJAR
A GUERREJAR AMB ELS NOSTRES GERMANS,NO A FER GUERRES DE SEXES,NI DE COLORS, NI DE PODERS,TANT FACTICS COM ECONOMICS, NO, A FER GUERRES DE CREENCES, DE RELIGIONS,NO A LES GUERRES DE INTENCIONS OSCURES, NO A CAP TIPUS DE VIOLENCIA, TOTTA DE PER SE GRATUITA.

SI A LA LLUITA, SI AL COMBAT, SI A LA SOLIDARITAT, SI A LA UNIO
SI A LA COMUNIO PER ERRADICAR DEL MON, LA FAM, LA INTOLERANCIA, EL DALTONISME INTERESSAT, LA EXPLOTACIO, EL TERRORISME, EN TOTES LES FACETES, TAL COM L'ENTENEM I TB AL ENOMENAT LEGAL, ALS MALTRACTAMENTS, ALS ABUSOS, A LES DIFERENCIES SOCIALS, AL PES DE LA ECONOMIA SOBRE LES BONES IDEES I LES BONES PERSONES, SI A LA DISCUSIO DIALECTICA PER LA MILLORA DEL MON, SI A LA VEU DEL POBLE, SI A LA OPROTUNITAT DE PODER SER TOTS NOMES HUMANS.
persones en busca,de una felicitat posible.


perdoneme amics
potser me deixat portar, pero aixo es el meu desitg.
gracies jiji per ser aixi, i donaarme aquesta portunitat.
crec que molts tenim un penssament semblant.

pPAU EN TOTES LES GUERRES

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

Aznar vS Nietzsche, Aznar i el seu desig bestial de poder!

EntradaAutor: petri » 05 abr. 2003, 19:50

:roll: Entre els pensadors "terribles" q admiro hi ha Hobbes i De Maistre. D'aquests admiro que puguin "dir" allò terrible. Però no deixem q la por q els domina es converteixi en autoglorificació. Per això esmento aquests dos, Hobbes i De Maistre: tot i que són molt diferents, cap dels dos no ha permès q les seves idees li fessin perdre sempre el cap; són senzills, en les manifestacions de la seva vida. Hi ha, a diferència d'aquests, una altra mena de pensadors q senten plaer dirigint la seva por contra la gent. Per a ells, la por es converteix en un fuetamb q ho allunyen tot. Admiren la "grandesa" i quan ho diuen es refereixen a la grandesa bestial. Un d'aquests és Nietzsche: la seva llibertat contrasta dolorosament amb la pruïja de poder de la seva naturalesa, que finalment el va matar. Moltes de les seves frases m'omplen de menyspreu, com les d'un dèspota. De Maistre ha dit coses q són més terribles. Però ell les diu pq existeixen al món, com a instrument, no pas per cobejança de res. Els pensadors plens d'una por honrada de la gent són víctimes d'aquesta por com tos els altres, i no intenten fer-la servir dissimuladament per a ells mateixos. No falsegen l'estat del món; hi viuen lliurats a la por q senten més q ningú. La resistència q desperten els seus pensaments és sana i fecunda. Els altres fan un posat de perillosos i magnífics, com si volguessin, per dir-ho així, saltar des del món damunt d'ells mateixos. D'aquesta manera el q diuen és fals fins a la medul.la i només pot aprofitar als qui ho fan servir per privar la humanitat de la seva dignitat i la seva esperança.
Aznar, avui, sense ésser efectivament massa brillant vol emular Nietzsche. Aznar cregut erudit -medularment demagog-, pseudo-savi ranci, falseja la realitat en benefici propi, massa picor de poder!

Jo dic NO a l'Aznar.. i als seus lacais correligionaris...

Cap agressió sense resposta!
¥

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 05 abr. 2003, 20:56

NO a la matança de Txetxens, NO a les injusticies del poble Saharaui, NO al retall de llibertats, la, la, la... i tampoc NO al conformisme apàtic de la societat capitalista a la que vivim!!!!!!

Carles, no crec q aquest "NO a la guerra" tan escoltat ultimament, estigui polititzat. Això és el que alguns volen fer-nos creure, però les plataformes per la pau no tenen sigles polítiques i evidentment, els milions de persones que han sortit al carrer a manifestar-se, també tenen criteri!!!!

Petripoeta, Petrifilòsof... simplement, terrible!!!

NO a cap més guerra ni a més tirans!!!!!!!
La única lluita que es perd, és la que s'abandona!!!!!! :wink:

Una abraçada,
martawei

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 15 abr. 2003, 18:33

Després de portar tant dies afegitons al meu nick, no podia faltar el meu parer en aquest foro.

Per descomptat que estic en contra de la guerra, d'aquesta, d'aquella, de l'altra i de la de més enllà.

Per més que els filòsofs escolàstics s'esforcessin a discernir entre guerres justes i guerres injustes, guerres bones i guerres dolentes, guerres que es poden fer amb la benedicció de Déu (o de qui sigui) i guerres que no les beneeix ningú, el meu humil i personal parer és que:

NO HI HA CAP GUERRA JUSTIFICABLE, NI CAP IDEA DIGNA, PER LA QUAL I EN NOM DE LA QUAL HAGIN DE MORIR, MATANT, PERSONES HUMANES..

Per tant, tot aquell que intenta justificar (amb qualsevol tipus d'arguments) la bondat i la necessitat d'una guerra, atempta contra la dignitat de la persona humana, i hauria d'ésser jutjat per algun tribunal internacional.

Quan la raó d'una idea, pensament, acció....., s'ha de defensar matant, perd tota força, tota validesa, tota ètica i es converteix en interessos polítics, econòmics, racials, demagògics, etz.

És el meu parer.

Un cop més: NO A LA GUERRA.

Fins sempre. Agustí--PAX--

KarlesC
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 29 maig 2003, 06:22

NO!!!(no pot pas ser)

EntradaAutor: KarlesC » 29 maig 2003, 07:04

Imatge
Una pregunta:on es tota akella multitut de persones ,ke amb tanta passio, fa 4 dies sortien a dir un NO a la guerra?? I ara ke; ja hem acavat la feina?? "jo ja he dit NO, ale! ja estic net de consiencia lo menos fins d'aki 10? 15 anys?" si hoooome i ke mes!

On son ara els medis de comunicacio? Ostia!!!! es veritat ja no em recordava ke la guerra mes famosa d'akests ultims mesos ja l'han guanyat el "yankis" ; i per postres van ficar per TVE1 "tres reyes", ke volien? fer kedar be als USA? " cony tu , anaven a robar una milionada en or i resulta ke al final ho deixen tot per salvar akells pobres oprimits ke volien creuar la frontera;a prendre pel cul si els detenien despres per no seguir les ordres ; els marines estadounidencs son aixi d'altruistes,CASUM LO DEU KE ELS POPE! KE BONS KE SON COLLONS! lo pitjor es ke hi ha gent ke encara creu ke si Imatge

Veritat ke la memoria es selectiva i nomes ens recordem kuant ens toca directa o indirectament?mentres tant, doncs ens fem "els longuis" ;pero el dia ke la veïna del 3er surti al carrer a dir NO al ke sigui de manera altruista jo no sere menys i tambe sortire!

Son les 6:58 am i estic d'acord ke es una enparrada com una catedral i ke potser semblara un monoleg del "Buenafuente"pero crec ke no soc l'unic ke pensa aixi.
A2 fins la propera! o no! Imatge


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 35 visitants

cron