Sobre la nova versió de la butinet.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

Sobre la nova versió de la butinet.

EntradaAutor: morfeo » 06 maig 2003, 15:53

Hola. :)
En primer lloc agraïr al Carles tot l´esforç i les hores ( crec que incontables) que dedica a la butinet i a la millora de les sucesives versions.
Dit aixó, voldria tambe agraïr al pare dels robots :D :D , el DeepButi tota la feina feta amb aquestes criatures seves que cada cop juguen millor, i permeten a molta gent entrenar-se a jugar a la buti.
I ara un agraïment molt particular al DeepButi per la manera de saludar-me que tenen els robots en la última versió.Quina va ser la meva sorpresa :wink:, per cert molt agradable, quant per provar la nova versió vaig posar uns robots a jugar amb mi i el que anava de company meu em va saludar.
Gracies Deep, ets un encant :lol: :lol: :lol:

I moltes manilles tinguis, .... unes quantes mes de les que et pertoquen.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 06 maig 2003, 17:03

:oops: :oops:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 16 maig 2003, 14:47

Quin crack!

M'afegeixo als elogis de la morfeo, evidentment perquè la qualitat dels robots ha millorat enormement, però també pel toc d'humor que tenen els robots i per la seva simpatia.

Per cert, he de discrepar en una sola cosa referent al missatge de morfeo ... o millor dit, puntualitzar el seu final:

Moltes manilles tinguis (més de les que et pertoquen) .... només si jugues de parella amb mi :D . Si jugues de contrincant, que en tinguis menos de les que et pertoquen .... i si no juguem a la mateixa taula .... fes trampes :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 68 visitants

cron