Perque no hi han trobades oficials?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 11 juny 2003, 13:15

On hi hagi un bon www.butinet.org que es treguin els culebrons de la tele :twisted:

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 13 juny 2003, 21:29

Masos, vas a Torredembarra el 22???, qui mes va??, jo tb!!!!! ens veiem!!! un amukkasssss,

rous

P.D. als demés rollos només una cosa puafff!!!, cansa llegir tan del mateix.

dysy
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 19 gen. 2003, 16:28

EntradaAutor: dysy » 13 juny 2003, 21:31

Aquet noi_bo es un toca nasos, jo per mi que te algú personal en contra de tot o be te afan de protagonisme sigui com sigui millor ni cas, es un mal pensat i vol crear mala maro, millor ni contestar, i com aixó es el que vol i no penso contestar més nomes dire que el que diguis me la repanpinfla. @Carles m'encanta la Butinet i m'encanta el que feu i com ho feu, continueu així, i els curcos sempre son curcos i sempre estaran, en finssss!!! cet le vide

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 16 juny 2003, 15:33

Bones dysy:
Accepto totes les critiques pero he de dir-te que crec que t'equivoques amb mi company/a. Ni toca-nassos ni afany de protagonisme ni res de res. Et convido a que llegeixis tots els articles que he escrit al foro (t'asseguro que no son pocs) i podras veure que he debatut moltes questions tàctiques, he fet sugerències, he opinat sobre molts diversos temes etc... A més a més he participat de quantes trobades, campionats i sopars m'ha estat possible per les meves obligacions de assistir-hi. A més, he organitzat un campionat quan encara ningú em coneixía gairabé de res i no descarto de organitzar-ne més en el futur. Tot això ho he fet perque m'ha donat la gana. Simplement perque he volgut fer-ho i a mi el protagonisme i totes aquestes coses "me la portan fluixa" (perdó per l'expressió). Entenc el debat que generen algunes de les meves opinions pero son tan bones com les de qualsevol altre. Jo no busco res de res company/a ni m'amarga res ni tinc manía a ningú. Lliurement expresso el que penso i lliurament faig el que vull. No n'espero ben res a canvi només faltaría!.
Res més gracies per estar tan pendent del que dic, curiosament sempre acabo despertant la teva curiositat.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

mai és tard quan arriba!! :p

EntradaAutor: jiji » 17 juny 2003, 17:17

Bueeeeeeenu!!!! ja la tenim liada altre cop pel que es veu!! he estat uns dies (bastants) sense participar aqui als foros i mira!! el noi_bo ja ha fet de les seves!!! mare meva!!!!!!! :shock: :shock: :shock:

Crec que quan algú exposa la seva opinió aquí ha de ser conseqüent i acceptar que els demés opinem, reopinem i tornem a opinar sobre el què s'ha escrit, així amb esportivitat i un parell de webs o sigui que seré directa (per variar :twisted: :twisted: :twisted: )

noi_bo m'agradaria dir-te unes quantes coses:

1r. per quina extranya raó sempre t'amagues en el "que es comenta" "la gent diu" ...i similars quan en definitiva ets tu qui creus, penses i sembres desconfiança i una especie de llegendes Butiurbanes per aquí??
2n. per què sempre afegeixes -després de la "punyalada"- que les teves intencions son les mes millors que numés es un dubte inocent o que no tenies ànims d'ofendre a ningú??
3r. per què et preokupes taaaaant perque els Butinaires ens trobem quan no implika cap mena de problema donar quatre veus i fer una trobadilla on i quan sigui (que aixequi la mà qui necessiti que algú li organitzi la vida fins a aquest extrem :twisted: ) homeeee! per favor!! de trobades oficials hi haura les que hi hagi i de no oficials igualment quin carai de diferència hi ha?? :shock: si tanta és la teva necessitat de "trobar-te" organitza fins a la sacietat totes les que vulguis pero no "xinxis".
4t. per què hem de parlar de "rendibilitat" quan estem parlant d'una colla de persones (moltes d'elles amb vincles d'amistat) que es volen trobar?? si el premi és un pernil i no és de jabugo que carai importa?? la finalitat es trobar-se passar-s'ho bé i jasta!! aqui ningú vol fer calés! o tu si??
5è. per què la culpa sempre és del mateix?? deixa en pau al Carles que prou fa fent el que fa (i no és que el defensi, pq no ho necessita senzillament estik tipa de llegir-te quan dones akestes mostres de ingratitud barrejada amb un nuseke que no m'agrada) i el mateix dic de la resta de les persones (perque estimat noi_bo són persones) que fan possible el ButiNET que el mantenen, el fan creixer i el desenvolupen. Quan estiguis a l'alçada de la generositat de la gent que trevalla desinteressadament per altres com és el cas del Carles entre d'altres llavors posa't a parlar de potencials de promoció, difusions i altres martingales que sembla que estiguis parlant del Barça i no d'un joc creat per a jugar a través d'internet a la Botifarra i si tens tanta necessitat de difusió t'ho curres i et difusiones tu solet que així estaràs entretingut a autocriticar-te que sembla que això ja t'agrada!
6è. deixa el teu paper de scully i ves a "investigar" a un altre lloc els misteris de la vida perque aquí no n'hi ha cap de misteri (a part de com pots arribar a reincidir tantes vegades en les mateixes falsedats perque tornar a parlar de la trobada de Girona sense exposar la veritat és enganyós i malintencionat ara bé suposu que els temes se t'acaben i ens has d'avorrir amb les mateixes tonteries inventades...sigues més original a la propera i inventa't que els arrobes som marcians o algu aixi que almenys riurem) :twisted:
7è. No et pensis ni per un segon que pel fet d'exposar aqui les teves paranoies (i reconec que per pallassa jo mateixa :roll: però amb més bon gust que el teu) sigui equivalent a la veritat, noi_bo la gent que llegim els foros NO SOM TONTUS! i se't veu el plumeru a hores lluny o sigui que escriu tant com vulguis però d'això a tenir credibilitat hi ha un bon tros! Si estessis creant un altre joc de la Botifarra x internet en competència directa amb el ButiNET entendria molt més la teva fal·lera a matxacar aquest i la seva organització però NO! tu a part d'intentar destruir (perque te kedes amb l'intent) no ofereixes alternativa... molt bonic... moooooooolt!

8è. per què no te feies espia? així tots entendríem el teu vocabulari amb paraules com "secretisme" "acusacions" "misteris sense resoldre" "coses que s'han venut" "desacreditar"...

9è. per què aquesta mania de les multituds, les grans trobades espectaculars, els grans esdeveniments la champions leage(¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?) què passa?? que numés la quantitat et fa feliç? deixa'm dir-te que personalment puc passar una vetllada esplèndida amb una sola persona, no importa la quantitat d'aforament importen les ganes de trobar-se, l'ambient que s'hi respira, la confiança que et donen i l'alegria dels que sigueu siguin dos o un milió! si es fan poques trobades (poques segons tu) serà que es volen organitzar amb qualitat i si pot ser dema molt be i si no pot ser fins dos mesos enllà pos molt bé també, i si de mentre tanta necessitat tens de "trobarte" pos organitza algo i així te passes el mono! però no obliguis a l'altre gent a anar al ritme que tu sense cap tipus de legitimació has cregut que era l'adequat.

Bé, després de totes akestes preguntes (retòrikes és clar, doncs no espero cap contesta perque conec bé les respostes) numés afegir que felicitats per la supertrobada a Girona que vas organitzar tant i tant be amb els teus col·laboradors i que tantissimes vegades ho haurem de llegir en akests foros com si et pensessis que aqui no s'ha organitzat res mes! vas organitzar-ho com dius tu perque et va donar la gana no busquis ara una medalla a l'esforç, si va anar bé millor que millor però donat que no tens afany de protagonisme deixa ja de parlar-ne d'una vegada sinó al final ens pensarem que és l'unic bo que has fet a la vida! i espero que no sigui aixi! aixi doncs repeteixo: FELICITATS FELICITATS FELICITATS! espero que tot akest reconeixement saciï el teu afany i ens estalviis mes trobada de Girona, mes campionats de 10 euros i sobretot mes intencions fallides de desprestigi.


jiji/montse

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 17 juny 2003, 19:16

caram caram...

i si corremos un tupido velo?

...

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

perque no hi han trobades oficials?

EntradaAutor: mafalda » 18 juny 2003, 01:57

Jiji, amiga mia, has puesto el liston del sentido comun tan alto que lo unico que puedo hacer es aplaudirte y apoyarte.

Durante mucho tiempo he pensado a que podia deberse el interes por fomentar la desunion y el malestar en una comunidad como butinet, que esta compuesta de gente estupenda, abierta a hacer nuevos amigos on-line y posteriormente a organizar encuentros para conocerse. Y resulta que tu lo aclaras todo en 4 (bueno quiza alguna mas) :lol: lineas.

Quiza a partir de ahora aprendamos la leccion de que no sirve de nada fomentar el mal ambiente. Que las medallas nos las tienen que poner los demas, nunca nosotros mismos y que si hay algo a lo que dedicar nuestras energias es a hacer que entre todos, butinet continue siendo ese lugar al que entramos para distraernos
y ver a nuestros amigos, no un lugar lleno de problemas "politicos"
y referendums de a ver quien lo hace mejor.

Estoy de acuerdo contigo en que Carles no necesita ninguna defensa. De el solo podemos pensar que ha sido el creador de un
lugar que ha unido a miles de personas con una afición comun. Y en cualquier caso yo personalmente le agradezco los constantes esfuerzos por introducir mejoras, (quizá convendria recordar cuantos cambios para bien ha habido en algo mas de un año) y su dedicacion personal en horas que quita a su tiempo libre para que los demas disfrutemos de esta distraccion que a muchos nos alegra el final del dia.

Las Trobadas? Son importantes claro que si, lo que no se puede pretender es un calendario rigido porque hay muchisimas cosas a coordinar. Quizá la actitud mas positiva seria ofrecer ayuda, añadir ideas y no caer en la critica fácil que no soluciona nada y no beneficia a nadie.

Jiji te felicito de nuevo. Tienes todo mi apoyo y estoy segurisima que no es el único ni mucho menos.
:wink:

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 18 juny 2003, 02:18

Nenessssssssss!!!!!!!!!!!!, meu deixat sense paraules nomès una cosa a dir ESTIC CADA DIA MÈS FELIÇ :P DE CONEIXA A GENT COM VALTRES UN AMUAKK@@@@@@@@@@SSSSSS MEGA-CIBERNETIC US ESTIMO MOLT!!!!, i aprofitar desde aqui per donar un altre petonet, dels d'adalt, a @Carles, i la resta de compis @ i a tots els butinaires de bon rollo que corren per aqui :wink: , que faria sense valtros???. AAAAAHHHH!!!! Altre coseta desde que no me puc conectar tant :( , noto quer me falta alguna cosa!!!! sabeu que el contacte amb valtros espero que aviat trobi solució, i pugui entrar tant com abans de nou!!! us anyoro!!!!! :wink: :wink: :wink: :D


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 50 visitants