qui és l'ANIMAL??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

qui és l'ANIMAL??

EntradaAutor: CiutatDeSal » 20 set. 2002, 21:31

Tinc curiositat per saber què opineu sobre la dita "Sortida de cavall, sortida d'animal". Jo he sentit moltes vegades l'argumentació de que li pots enganxar l'as al company i que els contraris es facin una mà de 15 punts.

És clar, això és un fet i una possibilitat que es pot donar, però personalment penso que això mateix pot passar sortint de puta (i ningú en diu res de la puta!!!!!). Segur que m'he deixat alguna opció en l'enquesta.

Què feu vosaltres?

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 21 set. 2002, 10:27

Si es primera sortida ,que encara no saps si el company et marca que pot tenir aquell pal que tens el 11( i no tens mes sortides posibles).Si tens 3 o 4 de 11 ,tens que sortir de la del mig,ja que si hi ha carambola de 12 ,as, manilla ,almeny quederas ferm amb el 11. El que no pot ser es que sortis d'11 arriscant la carambola de 15 punts i que per postres ells quedin ferms amb la sota .Si tens 2 de 11 ,molt malament tens que tenir les altres sortides perque tinguis que obrir aquest pal que nomes en tens 2,pero si es aixi ,sempre de 11 .Evidentment que si el company ha contrat ,tinguis les que tinguis ,sempre de 11.

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 21 set. 2002, 13:38

Alex,però:

Si tens cavall,5 i 4 i surts de 5 penso que el mes normal
es que no hi haurà ni carambola ni quedaràs ferm, perque t'abarrotarán vilment.

Crec que s'ha d'evitar, pero si toques el pal s'ha d'apretar sempre,
a no ser que s'hagi marcat el joc i vulguis fer que t'abarrotin
perque ja saps en aquell moment que el company no en te degut a algun descart, o que en pot tenir un i prou,per exemple.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 22 set. 2002, 11:31

Ostres Pepma,aixo que creu que no hi haura carambola si tinc caball 5-4 nose perque ho dius ,pot ser la mateixa que si tinc 11 , 8-2 ,o caball 8-6 ,la Carambola i es igualment si el de la teva dreta te el 12,ja t'entenc que hi ha meny possibilitats que caigui el 12 ,que posi el de la dreta el 8 sobre el meu 5 el meu company l'as i la manilla derrera i que no quedi ferm encara.Si amb aixo tens rao ,pero si sorto de 11 pasara el mateix i segur que no aguantare base, i el nostre company es posara super content.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants