Nicks registrats y partidas

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lluc33
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 set. 2002, 22:41

Nicks registrats y partidas

EntradaAutor: lluc33 » 01 jul. 2003, 00:04

bona nit
Com a Modificacins y suggeriments --- el que faria jo es que
nomes pogues entrar en una partida , un jugador registrat
i sempre am el matex nick. De aquesta manera sabriem
aquells jugadors maleducats o aquells que sempre
et deixan penjat a mitxa partida pq an de anar a no se on.

Dons molts surten de una partida , per comensarne una altre
am un altre nick.

De aquesta manera et podries fer una idea de am qui vols
jugar i am qui no.

apa siau
lluc33 Emporda

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 jul. 2003, 12:36

Hola Lluc !

Doncs t'has abançat una miqueta :twisted:

Ja està al forn, una nova versió del ButiNET, que per fi, tindrà el registre de nicks actiu ja (amb moltes altres novetats).

Juntament amb el registre de nicks, cada nick tindrà associat el numero de partides acavades, un ranking, etc etc.

Així que, una mica de paciencia. 8)

Adeuuuuuuuuu !

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 16 oct. 2003, 02:42

ho sento carles pero e de protestar

NO

a etiquetar al personal

gracies

amics, festa, i xerinola, manilles al poder, joujuojuojujojuo

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 19 oct. 2003, 00:14

Ho sento Larvi però no puc estar d'acord amb tu
Hem sembla que el registre de nicks es quelcom de molt necessari, no ja com dius per "etiquetar" al personal, sinó per quelcom de molt senzill: de fer te responsable de les teves accions i fets.
Que a mes a mes el registre de nicks porti implícit els rankings, si has sortit o no de x partides etc etc. Ja pot ser mes discutible, però en fi.
El mes important que el teu nick sigui personal e intransferible i que amb ell et facis responsable del teus actes hem sembla ABSOLUTAMENT IMPRESCINDIBLE.
Felicitacions Carles si ja tens apunt la nova versió i tens tot el meu suport

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 19 oct. 2003, 04:08

holetessssssssssss
joujoujuo
Crec que no ens entenem.
Amic, QQ , si recordes alguna de les conversses que em tingut, jo soc dels primers en defenssar, el que els niks siguin personals, e intransferibles.
Que els impressentables siguin controlats, que els indessitjables siguin possats a lloc, que els ignorants com jo siguin guiats, i ajudats.
Pero, amic QQ lo que jo rebutxo, es la intencio latent, de possar a la gent en llocs ,segons escala de valors, siguent aquestos,les partides guanyades,denunciant als enganxats al butinet , destapant el nº de partides que fan (fem) els viciosos.(joujoujuojuoj, es broma).
Cadascu es com es de bo, de dolent, de afortunat, o de dessafortunat, i desde aqui torno a clamar a favor de la llivertat de ser un nik, lliure, respetuos, company dels companys, pero no etiquetat, i condemnat a deambular per el butinet, amb la carrega negativa, que m'identifica amb la meva poca habilitat per jugar al joc que tant m'apassiona.

numes reclamo la llibertat de ser jo.

en larvi :oops:

no, aquell que juga 10 partides i en perd 12
i al cap del mes infinites ,etc.

espero m'entengueu, endebant amb el control de niks, per un millor funcionament, NO a expossar als butinaires com butifarres de perol de mes o menys calitat, segons guanyin o perdin mes partides.

xerinola,bones partides, manilles i amics butinaires, (a poder ser, tots de la mateixa divissio) jouojujoujoujoujou :D

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 oct. 2003, 09:28

Estic amb en larvi:

a) nick registrat i amb clau de pas obligatori, que tothom es faci responsable dels seus actes ... quant abans millor.

b) si es guarden estadístiques i/o classificacions, que només siguin públiques amb el consentiment de l'implicat. Ningú n'ha de fer res de quantes partides jugo, no diguem ja de quantes en perdo!! :( .
Admetria una excepció, el percentatge de partides abandonades/penjades per tenir una idea aproximada de la fiabilitat dels jugadors ... suposant que aquesta dada sigui realista. Per exemple, si un jugador plega/cau i els altres decideixen plegar ... els hi contaria a tots una "abandonada"? I si els quatre decideixen de comú acord plegar perquè va lent? etc etc

Tingueu manilles (i no abandoneu coi, que és molt lleig)

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 20 oct. 2003, 11:11

I jo tb estic amb en Larvi, el que pasa es que escribint la gent s'enten. :D
Corcho tio, economies de paraules, tornat a mirar t'el, amb el teu post previ :)
D'altra banda jo estic absolutament a favor de la posicio "NO ALS RANKINGS", ja costa prou que els "novatos" entenguin que es mes comode jugar amb ajuda màxima, que no es cap tipus de classificació, com per que a sobre et surtin si ets el 5900 del ranking o el 1.
Ara d'aquest tema en seguirem parlant per que en realitat seria obrir tot un altra foro.

Recorda sempre que: "El home, ( i la dona mes si cab uiuiuiuiuiuiui)es esclau de les seves paraules i amo dels seus silencis ".
Au ja hi tornarem.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 20 oct. 2003, 11:12

Hola companys:
Això de tenir el nick registrat estarà molt bé pero només servirà perque ningú ens pugui suplantar. Pero hi ha un altre factor a tenir en comte a l'hora de lluitar contra el "maleducats" i els "impresentables". La possibilitat del canvi de nick... Quanta gent hi ha, no només al butinet sino en xats "convencionals" que opten per un canvi d'imatge (canvi de nick) quan ja estan molt "cremats". Per tant, per molt que els nicks estiguin registrats serà impossible del tot acabar amb la gent que deixa les partides, perque és molt facil canviar d'identitat en un xat i a més és una practica molt habitual. No parlo de la gent que canvía de nick de manera esporàdica, ni tampoc dels que el canvíen de manera definitiva i "declarada" sino dels que ho fan per obtenir una nova identitat (insisteixo... una practica molt habitual a internet en general).

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Registre

EntradaAutor: CarlesG » 20 oct. 2003, 12:35

Coi, del DeepButi sempre hi toca!
Em sembla molt bé tot el que diu, sempre.
Per tant, proposo que el nomenem President.
(Per si de cas, no m'atreviré mai a jugar-hi).

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

Re: Registre

EntradaAutor: alp2500 » 20 oct. 2003, 13:05

en Deep Buti te molta rao quan demana :

a) nick registrat i amb clau de pas obligatori, que tothom es faci responsable dels seus actes ... quant abans millor.

lo que jo no veig tant clar es l'apartat de partides guanyades o partides perdudes, tant important es això,

Ara be la seüent pregunta, que passarà quan manqui poc per acavar una partida penjada i la gent vegi que el resultat li pot afectar el seu percentatge no s'acavarà cap d'aquestes partides,

La gent amb un ranking superior no voldra jugar amb els pobres infeliços com jo de ranking zero, per tant em perdarè l'oportunitat de jugar amb els mestres del joc,

jo creec que tot això son xorrades, de moment la gent ja sap qui la toca i qui no la toca, qui juga de una manera i qui no juga a res (aquest es el meu cas i n'estic molt orgullòs) per tant deixer-nos de tonteries i anem a per lo mes important

Fora impresentables que canvien de nicks cada moment per deixar les partides a mitges, o com el darrer cas que entra a una partida te la deixa oberta i el tiu ni juga ni et deixa jugar, per tant has de crear una altre partida, contra aquests son els que s'ha de fer una Creuada no contra els que han perdut mes partides que els demès

vinga una abraçada

psc

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 oct. 2003, 13:18

(Per si de cas, no m'atreviré mai a jugar-hi).


tranquil CarlesG, lo meu és la teoria ... molta estadística i molta probabilitat però perdo quasi tant com en larvi :P :P ... no us dic la meva estadística amb els robots perquè fa pena!!!! Si fins i tot em van guanyar a Palafrugell!!!! agggg mardito roedore

Alp2500,
em dec haver explicat malament. Coincideixo totalment amb tú. Res de rankings, res de guanyades/perdudes. Admeto com a molt el % d'abandonades per (intentar) detectar els maleducats.

noi_bo,
si el nick ha d'estar registrat i només s'admeten dos nicks per adreça de correu, encara que tinguis vàries adreces, la possibilitat d'anar canviant de nick és limitada. Però per descomptat, qui vulgui molestar sempre ho conseguirà, és qüestió de paciència, al final acaben plegant si no els fas cas.

Coi, tres d'una tacada! em supero :P

Tingueu manilles

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 20 oct. 2003, 14:48

Numes volia demanar perdo, te rao el amic QQ, la meva economia de paraules ..........ai senyor.
Pero estic content, a la fi, s'esta entenent la filosofia de igualtat , entre la maravellosa gent del butinet, ningu vol ser mes que un altre, i aixo em plau, i tots estem contra els impresentables,els indessitxables, que ens fan viure moments de estupidessa devant de les nostres pantalles, estorats, indignats, traits, a més per algú, al que nu li pots dir ni que es un ruc, en fi, ja menteneu.

Amic CarlesG, que mes que fer a ningu pressident, lo que em de fer es ajudarnos, cada cop mes, a foragitar a aquestos personatges, que tant malament ens fan sentir,i tant males estones ens tenim de empassar, joujoujuojuo, una encaixada a tots.

P.D. Carles, "abanti" amb el control de niks, estic amb tu.
(lo dels rankings, oblideten, home, joujoujujo)

sort i manilles, xerinola i festetaaaaaaaaa, joujuoujoujo

Capità_Enciam
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 12 juny 2003, 19:54

EntradaAutor: Capità_Enciam » 19 nov. 2003, 12:16

Vaja. Ja ho he tornat a fer. He obert un nou fil quan ja estava aki. :? Sap greu.
A part deles novetats anunciades, crec que seria boina idea entrar al Xat a traves de la Web, on ens podriem registrar i clica al barner tot en un.
Respecte al Ranking de partides guanyades, tic francament en contra ja que al meu entendre fomentaria la picaresca, k a tothom agrada tenir bones estadistiques. Jo nomes miraria de contabilitzar els jocs abandonats o els rrenuncis i encara amb molt poca fe.
Potser la millor manera de fer un ranking seria a traves d'un sistema de qualkificacio del company o dels rivals ... no se
Inclus els nombre d'abandonos pot ser degut a raons externes... conexsio, el capo que entrar o la mateixa cagalera
Els petits canvis poden fer molt mal a vegades


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 41 visitants

cron