crear una opcio de partida llogica

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

començo a anar torrat, tantes birres...

EntradaAutor: fritz » 23 feb. 2004, 11:12

ep deep,
Primer de tot disculpes, l'invitat d'abans era jo, la pressa m'ha trait, ho sento.
Les teves interpretacions, en ambdues jugades són, en la manera que jo entenc la butifarra, correctes, almenys jo jugaria així. Un dubte, en una obligada no jugaries així?
La norma, tal com l'has escrit, em sembla molt entenedora, i no genera dubtes, per part meva em sembla perfecte, felicitats, ni jo ho hauria fet millor :wink:
Mai he pensat que seria una norma única, i també recordo haber dit que a nivell tècnic (butiNET) no crec que fora possible.
Deep, ara quan vinguis a casa sabràs com jugo, i a més serà legal, tenim una norma que així ho diu.No hauràs de pensar quina ès l'arrel quadrada de l'as d'oro :D
I que tothom jugui de la manera que vulgui, lliures , obligades, mixtes...
Un desig, que mai la butifarra sigui motiu de discrepàncies mal enteses, sinó de diàleg i bon rotllo!!!!
Un cafè siusplau!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 23 feb. 2004, 11:32

Pues eso ... després d'unes quantes Imatge ... ara ens toca un Imatge ... què és dilluns ... ecs!

Tingueu manilles

PD. Sí, hauria jugat així, però és que jo jugo sense carrego i volia estar-ne segur.
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 feb. 2004, 10:07, en total s’ha editat 2 vegades.

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 23 feb. 2004, 14:23

Ets el meu idol, Dip!




Amb lo facil que es tirar el que et dongui la gana; i si et dono punts, doncs millor per a tu. S'imagina que jo soc el primer que vull guanyar-te......

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 23 feb. 2004, 21:29

be, a tots els que heu contestat al meu suggeriment , sincerament, us agraeixo que hagueu perdut temps per contestar-me.
Ara mai m´hagues imaginat que crearia tanta diversitat de comentaris vers al tema inicial, ja que no era la meva intenció sino donar un punt de vista .
Ni occidentals ni orientals ni gals , la sort que tenim es que el 99% som catalans jajajaj.
Jo vaig fer el tema pk sincerament em feia molta ràbia que mentre feia una partida tenint cinc espases, per exemple , de manilla as , sortia de manilla (carta suposadament ferma!!! aajaj) i em donessin el rei , aixo sota els meus principis volia dir que no en tenia cap mes ja que jo tenia l´as i que posteriorment cambiessis de pal , arrastressin i fessin una nada de la espasa i em fotessin el as, com es fa quan jugues GRRRRRRRRR , ok?.
l´altre cas era que surts de puta i posen el 8 i tenen 7 i 6 per exemple , aixo per mi es enganyar directament, amb alevosia i nocturnitat depen dels casos .
Ara a tots sincerament moltes gràcies per contestar i veig que la butifarra és com el fútbol, tothom en sap jajajaja
Merci. : :roll:

sepia

EntradaAutor: sepia » 23 feb. 2004, 23:10

nomes dir que el missatge de que el 99% dels catalans es meu que m´he endescuidat de signar-lo i per si no ho faig be

SOC EL SEPIA L´ORIGINAL DE LA BULLA BUTIFARRESCA AJAAJJAJ

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 feb. 2004, 11:18

Mirat'el, el culpable de tot aquest sidral finalment treu el nas :P

Ara ja sabem com carrega en fritz ... i no m'atreveixo pas a dir-ne carrego del Gironès perquè m'hi jugo una tònica (ho sento nois, els vapors etílics de les birres encara m'afecten el cervell) que fins i tot a Sant Gregori hi haurà qui no estarà d'acord amb la fritz-norma.

I, per tant, senyor sepia/dithes t'ha tocat el rebre: com carregueu a Portbou - Alt Empordà?

Només si en teniu dues? És igual quantes en tinguis?
Només a primera basa del pal en qüestió? Tant li fa quina basa sigui?
Podeu carregar el Rei?
Sobre sortida de Manilla ... sempre? mai? depen? de què depen?
Sobre sortida d'As ... sempre? mai? depen? de què depen?

Aquestes i altres qüestions, unes quantes birres i disset (mínim) missatges als fòrums es han de permetre arribar a alguna conclusió (o no ... perquè en futbol tampoc hi ha mai acord tinc entés).

T'hi veus en cor d'aportar llum sobre el carrego que podríem anomenar Tramuntanal? Estaras a l'alçada, altrament dit nivell, que ha assolit el debat?

Apa, tingueu manilles

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 25 feb. 2004, 19:51

.

sepia

el de sempre jajajaj

EntradaAutor: sepia » 25 feb. 2004, 22:17

be deep es un plaer tota la narrativa butifarresca que has arribat a fer sobre el meu tema 8) .
ja saps que hem parlat privadament d´aquest tema i arribem a la seguent conclusio: ens deixarem de crear la tercera opció de partida que demanava ; per dos raons:
primera li fare un favor al carles que no haura de programar res mes ja esta molt i molt be el que hi ha i
segona portem 35 respostes 670 lectures, si ja no ens hi hem arribat a posar d´acord crec que ens serà impossible arribar a unificar criteris.
Llavors simplement dir juguem com al butinet
lliure: juga el que vulguis no passa res
obligada : juga SEMPRE la petita jaajaj ( si no mates es clar)

DEEP , ara , una coseta si algun dia juguem al bar oblidat de tot aixo perque passara el tramuntanal que dius tu per sobre teu jajajaajajaaj

Amb carinyo deep tingues manilles :evil:

9999
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 17 gen. 2004, 17:27

EntradaAutor: 9999 » 23 març 2004, 00:59

Be, ja se que no vé a tema però potser a algun integrista de la variant oriental l'hi pot obrir els ulls. Jo sempre he jugat a carregar la petita, tot i que puc carregar de cara al company. Quan? ni jo ho sé!!! que fort, no me n'havia adonat fins que vaig entrar als forums de butinet. Haig de confessar però, que d'entre les dues versions que ens ofereix butinet sempre havia preferit l'obligada perque l'occidental apart de nova per mi, la trobava estupida i sense gràcia. No sé, per mi perdia tot el sentit, no m'havia de fixar amb el que tiren (si tiren el que volen!!!).
A que vé tot això? Vé a que l'altre dia em vaig connectar molt tard i només hi havia una partida per jugar i era lliure. OOOOH!!! haig de confessar que en pocs dies m'he convertit en un trànsfuga (com en Piqué). Jo creia que les partides lliures eren partides entre mentiders, on no et podies refiar mai de ningú i on regnava el caos amb reis cavalls i putes regalats a tort i a dret sense cap sentit. Vaja tenia la imatge que eren com partides de la versió transatlantica com comentava algú. XDD (quina perla de missatge, que bo!!). Pero la meva sorpresa ha estat al veure que la variant lliure és la que em permet jugar com sempre he jugat i per fi! per fi! puc carregar de cara al company, deixar-l'ho dintre un pal llarg, etc, etc. I de les jugades caotiques que m'imaginava ni rastre. Amics jugadors orientals: els occidentals, el 90 i pico % dels casos, tiren la petita!!!!!.
Per tant, animo a tots els jugadors avesats a la versió obligada, a que provin un parell de dies de jugar a la versió lliure. I si despres no us agrada no passa res collons!!. Com a mínim ho heu provat. Em sembla que molta gent (com ém passava a mi) té una visió molt equivocada d'aquesta altre manera de jugar a la butifarra. Si més no feu-ho per coneixer altres cultures... jeje, jo amb quatre dies ja parlo tots els idiomes de la butifarra, i m'en sento orgullós.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 23 març 2004, 09:30

9999,
jo que com tothom sap sóc un "obligat" empedreït ... no ho podria explicar millor.

100% d'acord amb tú ( o potser hauria de dir 9999%oo :P).

I quan hi hagis jugat més descobriràs que es poden fer jugades (totalment "il·legals" en qualsevol variant de l'obligada) que li donen una riquesa especial ... desde el descart mixte que algún dia en 6_euros entre cervesa i cervesa ens explicarà fins a "carregar" trumfos sobre ferma contrària en quarta posició perquè els contraris creguin que ja no en tens fins a ... (segur que algú te'n diu més, jo de lliure en sé poc :?).

Igual que a l'obligada, jugar amb bons jugadors lliures és un plaer i me'n alegro que l'hagis descobert abans no sigui massa tard.

Apa, tingueu manilles

PD. Que això ho hagi de dir jo!!! :shock:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 març 2004, 10:50

Hola !

999999: Només una puntualització. els lliures tirem la petita el 98% dels casos. Exceptuant quan juguem amb Obligats, que nomes tirem la petita un 80% dels casos, per veure-lis la cara que li queda al obligat quan despres de cargar el 12 al seu 9, i ell surtir de 2, tu tires el 3 :-p

Deep: Ets tu ? O t'han robat el password ? :-p

Adeu !

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

si que ve el cas si...

EntradaAutor: fritz » 23 març 2004, 16:32

amic 9999,
aquestes noves sensacions que tens...Penso que la diferència no és tant lliure com obligada sino jugar amb bons jugadors i jugadors justets.Qualsevol jugador de butifarra el que vol és fer el maxim de bases, no? Per tant, i el joc així ho requereix, si dónes la petita normalment faras mes bases...
Aixó ve a "cuento" perquè aquest cap de setmana a Salou he participat en el campionat sistema lliure, en cap cas he vist mala fe en alguna jugada ( jugar a enganyar en diem a occident).
Després vaig estar parlant amb dos nois del pallars i desseguida ens varem entendre, jo diria que eren bons jugadors, clar que el meu criteri alhora de catalogar jugadors és més aviat escàs.
La meva conclusió és que per passar una bona estona fen la butifarra tant és d'on sigui el jugador, i tant és el sistema que jugui, si juga bé sempre i apendré alguna cosa...

salut

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 10 set. 2004, 00:22

Ho he fet, ho he fet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He anat al link del Deep i m'els he llegit tots, meno..............no siguem exagerats, quasi tots, un no està tan boix. :roll:
I m’ho he passat bomba, entenc lo dels discurs estèril i absurd en el que qualifica el Deep el debat.
La de cerveses que us vareu beure i a sobre teníeu el cap clar, sou uns cosacs. :lol:
Ara lo mes encantador era el Milió d’euros. Marededeuuu si per un pernil es fan trampes imagineu el que no es faria per un milió d’euros.
Obviant les trampes, i ja us ho trobareu quant aneu al cel, per que no en dubteu els que fan trampes aniran al cel, “pa joder basicamente”, :twisted: I a vore qui li fa trampes al Wojtila o a la Teresa de Calcuta o al Aznar que hi seran tots.
I deixant clar que el sistema lliure no es sinònim d’enganyar i el Obligat no ho es de fonamentaliste.......................................
Aixi mateix deixant clar que el renuncio, per cert tb hi ha un post del Deep sobre el renuncio. De que no haurá parlat aquest home?, pou de ciència butifarrera d’altra banda. A lo que anàvem.......... o sigui deixant clar que el renuncio es una opció del joc, penalitzada justament amb els punts en joc i amb aixó estarem, ............o no, tots d’acord.
Deixant també clar que si jo estic de convidat a casa d’algun, al seu bar, o al seu poble jugaré com ell em digui, cosa que espero que sigui reciproca :wink: .
Alguna cosa mes.............................?
Pos ens queden els Campionats i ens queda com ensenyarem amb els nous vinguts.
En els Campionats, pos Ayyyyyyyyyy senyor ja llegirem els reglaments i la lletra petita o confiarem que els rivals o els jutges no siguin gaire “ catxes”. Per cert si en el campionat que sigui es permet “Carregar” jo vull anar de parella amb el Deep............., mes que res per si hi ha un conflicte............
Quant algú nou entri li farem llegir el munt de post que he llegit jo i tants d’altres i o molt m’equivoco o s’apuntarà a la Lliure, coi es mes fàcil de jugar, !!!!COMPTE!!!!! de jugar, de jugar BE totes dues son difícil. “Que no se me ofenda nadie”.
I el temps ...................... acabarà dient qui te raó.

De fet ja som 9775 usuaris registrats, Lliures, Obligats, Carregons de punts , etc etc. i Això es l’importa’n. I tots juguem. Gràcies a Deu Carles per a no fer cap mes variant únicament de dues maneres i no pasa res.............................


OI QUE SI
Pos au
P.D.:
Ara que no tirin la petita ni de trumfo quins pebrotssssssssssss. 8)
Es que m’ha pasat avui contra tres cracks “lliures”, marejat i tot he quedat.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants

cron