Hola !

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Hola !

EntradaAutor: Carles » 25 set. 2003, 12:15

Hola !

Alguns em direu: "estas boig, obrint un altre foro, si els que hi han es fan servir poc".

Pos si estic boig.
Però cada dia pel cap em pasen moltes coses, i em volia crear un lloc de conversa, de "taulell d'anuncis" de les coses que em pasen pel cap, o penjar les webs curioses que visites al llarg del dia, etc .

Cal dir, que es lliure per tothom, si tens algun tema que et preocupa, alguna web interesant, aqui la pots publicar.

Vinga, fins la proxima paranoia .....

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 25 set. 2003, 17:01

Hola Carles:
Doncs jo ho trobo una gran idea!!!. Aquest era un espai que encara no estava "cobert" en cap de les altres seccions del foro i que penso que pot ser un exit. A més batejar-lo com a varietats és un encert perque defeineix molt bé que és el que hi podem trobar... una mica de tot pero no necessariament relacionat amb la buti. Crec que en aquest raconet els butinaires haurien de opinar sobre molt diversos temes o bé escriure sobre el que més de gust els hi vingués de fer (si algú s'anima a fer poesia per exemple dons endevant!).
Felicitats per aquesta iniciativa i desitgo que serveixi per animar una mica més els foros i que cada cop siguin més un lloc on els butinaires poguem participar, debatre, discutir o el que faci falta.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 07 nov. 2003, 00:05

joujoujojoujou

Anim Carles, es una bona idea , com mes llocs tinguem per opinar mes aurem de penssar per una opinio, amb cara i ulls , o per una de divertida, o per propostes varies, encara no ens abiem donat comta, pero atacarem aviat la nova posibilitat, gracies per ajudar a donar sortida a les nostres inquietuts,(alguns no sabiem ni que en teniem), joujojoujujo


P.D.animmmmmmmm bones butis i xerinolaaaaaaaaa a "gogo"

juojouojuo :P


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants

cron