El català al Butinet

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 13 oct. 2003, 21:51

Eh !! una pregunteta petita........i quan hi posa "Carles".......qué vol dir?¿?¿ :wink:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 oct. 2003, 21:54

LOL ...... jo tinc un rang anomenta Carles (no se com se m'haurà ocorregut aquest nom) que es el que permet tenir la icona del Petiso a sota del nom.
:-p

deu.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 21 oct. 2003, 11:58

Ahhhhhhh ... que bé ... així tan sols dona idea del número de missatges.

Suposo que no distingeix entre els missatges profitosos o plens d'idees dels missatges buits i inútils com aquest que escric, no?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 oct. 2003, 12:00

Jajajajajaja ..... no, no distingueix, es un simple contador :-p

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 oct. 2003, 14:11

ussssstresssssssssss, nu se que a passat pero, el primer cop sa perdut, es igual i tornare, joujouuoujou

Si mo permeteu vull fer un proposta, per el tema dels rangs;
com al rang de CARLES, no hiarrivarem, per raons obbies, (masses temes a respondre, plantejar, etc...), encara que tb e de dir, que hi ha qui si esforça per atraparte, carles, joujoujuojuojuo, (escriuen als foros ben be per fer algo, joujuojuojujoujuo), a lo que anava, (veus , QQ, com no sempre economitzo les paraules, (jujuojujou), Despres del rang de butifarra,la meva proposta es el de:"BARRETINA"
una barretineta ben bufona, ja que per aquesta tasca usem el cap, aixi el tindrem ben calentonet, joujoujoujoujujo.

P.D.Animssssssssss, botifarres, manilles, xerinola i bon rotllooooo, joujoujoujjojuo

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 oct. 2003, 14:30

Doncs .... com que m'aborria una mica, he afeguit el rang barretina :-p
(i amb sorpresa i tot ..... )


Llistat de rangs:
Rang Numero missatges minims:
Capot 0
Contro 1
Recontro 30
St. Vicenç 60
Botifarra 100
Barretina 150

Qui serà el primer que hi arrivarà ??????
(per cert, hi ha cap botifarra ???)

Adeu !

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 23 oct. 2003, 14:36

ara si que hi he de dir la meva. 8)

aquest ranquing te un gran problema. es relatiu en comptes d'absolut. seria mes interessant (i tindria mes sentit) si els rangs fossin relatius respecte a la persona que mes missatges porti al foro. si no arribara un punt que tots serem barretines encara que sigui fent servir el sistema CiutatDeSal (parides i preguntes).

llistat de rangs suggerit:
Capot: 0 missatges (es irrelevant no aquesta categoria?)
Contro: 0-20% del maxim
Recontro: 20-40%
St.Vicens: 40-60%
Botifarra: 60-80%
Barretina: 80-99%
Esser Suprem: 100%

en noi_bo es un botifarra per cert.

Profeta

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 oct. 2003, 15:19

Es una bona idea, però els foros no permeten ficar els "rangs" relatius al numero de missatges :-(

Però weno, quan hi hagin moltes botifarres i/o barretines, ja ho farem manualemnt :-p

Adeu !

la Gran Parida

EntradaAutor: la Gran Parida » 23 oct. 2003, 16:41

En Profeta diu:


si no arribara un punt que tots serem barretines encara que sigui fent servir el sistema CiutatDeSal (parides i preguntes).

Profeta company a part de quatre intelectuals de la botifarra que estan per sobre del be i el mal , vols dir que els foros no es basen normalment amb la qualitat que té en CiutatdeSal , es a dir a veure qui dir la parida mes graciosa o qui fa la pregunta mes tonta

Si això es la finalitat dels foros ja està bé però ara no maxaquen a la primera persona que reconeix que lo que fa es dir parides i preguntes perquè no es l'únic,

assiau

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 oct. 2003, 18:08

Osti, que sentible que està tothom ultimament :-p

la Gran Parida ..... el Profeta ha fet el comentari en conya, dubto que ni el ciutat ni ningí s'hagi molestat, aixi que tranquilitat.
(a més, tothom sap, que si algu diu parides aquí, es el profeta ....)

Rieu una mica abans de veure "noi_bons" per tot arreu ....

Adeu !

PD: la Gran Parida, el proxim cop fes servir el nom real, no cal que t'amaguis sota un nom falç.....

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 23 oct. 2003, 18:13

Ostresssssss, que be tu. Veus, no habia pensat mai que dir parides i fer preguntes absurdes fos una qualitat. Avui ja estic content.

Tens tota la raó La Gran Parida i gracies per "defensar-me", però no pateixis. Per començar, per a que hi hagi una baralla falta que tots dos vulguin i fa falta molt més que el que diu Profeta per a que em senti ofès.

Ho vaig llegir i ni per un moment em va saber greu, perquè coses més gruixudes (en tò de broma) ens hem dit en Profeta i jo. Ni crec que sigui la seva intenció ofendre a ningú.

Per altra banda, en lo que diu el Profeta tampoc hi veig cap despreci, jo mateix he afirmat que escric bestieses.

Apasiau i alegria

PS: de totes maneres, gracies La Gran Parida per donar-me una altra oportunitat de fer pujar el meu rànking ;-)

La Gran Pârida 2º part

EntradaAutor: La Gran Pârida 2º part » 23 oct. 2003, 19:57

En Carles comenta

la Gran Parida ..... el Profeta ha fet el comentari en conya, dubto que ni el ciutat ni ningí s'hagi molestat, aixi que tranquilitat.
d'entrada no es cap critica al meu colega de Carrera en Profeta , sino un comentari respecta a que moltes coses de les que es diuen en els foros els podem considerar com a parides (no totes unes quantes si, i jo soc el primer de la llista)


Rieu una una mica abans de veure "noi_bons" per tot arreu ....
Jo no he fet cap comentari de cap noi_bo ,cadascu es responsable dels seus actes i de els seves consequencies



PD: la Gran Parida, el proxim cop fes servir el nom real, no cal que t'amaguis sota un nom fals
lo del nom amagat es perquè així no sumen , pero lo cert es que ho tens molt facil per saber qui soc.
vinga carles una abraçada, i pensa que dintra el grup del butinet som molt diferents tots

assiau

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 23 oct. 2003, 21:50

a veure,

CiutatDeSal: tu saps que lo de paridero es mes un compliment que no pas un insult. nomes cal que recordem el meu brillant tema de la truita de patates amb el que pretenia guanyar una certa avantatge en la carrera de dir parides. insisteixo en CiutatDeSal i jo som bons amics i era nomes una broma personal que no cal treure de context.

Gran Parida: jo no se qui ets. voldria que quedes clar, empero, que tot era una broma i si he ofes a algu em sap greu.

apa fins aviat,
Profeta

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 24 oct. 2003, 00:11

Hola butinaires:
En primer lloc us vull dir que estic molt sorprés! Com pot ser que el tema inicial que vaig plantejar hagi derivat en tot això? M'hagués agradat que en lloc d'estar discutint "rankings" sobre el nombre de missatges enviats, "parides" publicades etc... haguesiu manifestat la vostra opinió sobre l'us del català al Butinet que d'això es tractava. M'es igual que les opinions fossin favorables o contraries a les meves tesis pero al menys podrieu haver opinat... crec que era prou important.
En segon lloc trobo increible que hi pugui haver algú que cregui que els que escribim aquí ho fem per a guanyar un premi, ser més simpatics, guanyar "ranking" o Deu sap perqué. Crec que les uniques coses que ens motiven son les ganes d'expressar-nos i comunicar-nos i també (ara parlo per mi) que ens sentim implicats en aquesta gran familia que és el Butinet (tot i ser-ne la ovella negra).
I per acabar voldría fer esment del gran éxit que està assolint aquesta nova secció de varietats. Era de pura lògica que així sería perqué crec que la gent té més inquietuds "socials" que propiament "butifarrils" (paraula inventada).
Vull aprofitar també per a fer un darrer incís. Fa poc es va censurar (teoricament de manera temporal) una anomenada Cronica real del sopar de Lleida. Això es va fer per "petició popular"... Doncs bé... crec que com a maxim damnificat per aquelles infamies mereixía tenir el dret a replica. Txema... per molt de bon rollet que teoricament ho fessis (cosa que dubto) et vares equivocar de plé. No confonguis realitat amb ficció... Soc una persona seriosa a qui li agrada molt la juguesca i la broma pero tot té uns limits i tu els vares ultrapassar. No hi tenies cap dret... q ho sapigues.

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 24 oct. 2003, 03:15

:roll: :roll: :roll: ejem.. ja se que ara kedarà fatal.. :shock: :shock: però.. és que... ejem.. mm... :roll: :roll: jo volia saber que m'hi sortia sota el meu!! :twisted: :twisted: :twisted: jajajjajaaja

Una abraçada!

jiji / montse

PD: Carles quan a sota jiji m'hi surti botifarra... te pegu!!!!!!!!!! jajajaja Aps! i pel què fa a lo d'escriure correctament català al ButNET o no... ja se veu el que en pensu oi?? que tothom faci el què li surti dels...mm.. trunfus! :mrgreen: perquè al cap i a la fi aki ens ho venim a passar bé tots/es i de qualsevol manera crec que el ButiNET s'està fent un ButiLlenguatge propi on la paraula més emprada seria..... muack@@@@@@@@@@@@@@@@ oi?? :twisted: :twisted: :twisted:

PD2: CiutatdeSal!!!!!!! nen!!!!! que fa una eternitat que nu ta veia!!! quina ilu!! jejeje una abraçada <------------------així-------------> de gran x tu kampeon!! jejejeje :wink:

PD3: La Gran Parida (infinit) si t'avorreixes llegeix tots els jijimissatges que tindràs feina x ratu!! jejeje :twisted: :twisted: :twisted: no se... és una idea eh? :idea: :roll:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 137 visitants

cron