Manifest en defensa del dret civil de Catalunya

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Manifest en defensa del dret civil de Catalunya

EntradaAutor: CarlesG » 18 oct. 2003, 18:44

Segurament us preguntareu: què té a veure la butifarra amb el dret civil de Catalunya?

Aparentment, res.

Però sempre és possible relacionar dos conceptes. La butifarra és un joc tradicional català, que (si voleu, en una ínfima proporció) forma part o configura la nostra identitat com a nació. De la mateixa manera, Catalunya no solament ha tingut tradicionalment un dret privat propi, diferent del de l'Estat espanyol, sinó que des del Parlament de Catalunya intenta mantenir-lo viu, actualitzar-lo i fer-ne un dels estandarts de les nostres aspiracions de governar-nos a nosaltres mateixos.

A què ve això?

Com a resposta a un recurs d'inconstitucionalitat del Govern de l'Estat espanyol contra del Codi civil de Catalunya, aprovat pel Parlament de Catalunya, i altres recursos contra d'altres lleis del mateix Parlament, està en marxa la campanya anomenada "Manifest en defensa del dret civil de Cataunya".

L'objecte d'aquesta campanya no és pas defensar a un hereu i una pubilla ballant una sardana, sinó especialment defensar les prerrogatives que ens dóna l'Estatut d'Autonomia, única eina amb la qual comptem per autogovernar-nos els catalans.

Trobareu més informació sobre el tema a la següent pàgina wewb:

http://www.manifestdretcivil.org

Encara que us pugui semblar un tema potser llunyà, si estimeu Catalunya us demano que us adheriu a aquest manifest, des de l'esmenada pàgina web. Com més adhesions es rebin, més força tindrem davant el Govern espanyol.

No us puc garantir que això us dóni més manilles, ni que em deixi guanyar la propera vegada que ens trobem jugant al butinet, però amb aquest petit esforç fareu un servei al nostre país (tingueu en compte que si despareix la identitat de Catalunya, potser també desapareixerà la butifarra, i fins i tot el butinet!).

Gràcies amics.

CarlesG

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 20 oct. 2003, 13:10

Hola CarlesG:
Estic totalment d'acord amb tu en que la butifarra també forma part de la nostra identitat com a catalans. També comparteixo el teu amor per Catalunya i en conseqüencia crec que el que plantejes és prou important. Per tant pots contar amb el meu soport a la "causa" tot i que això no em doni més manilles (que d'altre banda tampoc em fan falta). Vinga maco ja ho saps!!! Visca Catalunya, visca Girona i visca la buti!!!

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Re: Manifest en defensa del dret civil de Catalunya

EntradaAutor: catim » 20 oct. 2003, 21:44

Vinga, vaig a probar!!!
http://www.manifestdretcivil.org

He vist que en CarlesG, no se'n sortia i dic jo mini experta amb informàtica vaig a provar de fer k l'adreça funcioni com enllaç, se'n diu així , no?
[/img]http://www.manifestdretcivil.org[img]
[/img]http://www.manifestdretcivil.org

jeje, et sents un inutil total!!!

veurem
CarlesG em penso k som dos inutils!!! , informàticament eh?

cati[/b]

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 24 oct. 2003, 03:31

CarlesG sok una adheridíssima convençuda!!!!

...bona proposta, no cal dir-ho oi?? :wink: a viam si s'hi adhereix més gent nens/es!! que això ens afecta a tots/es!!! :evil:

Una abraçada!!

jiji / montse

A clikar s'ha dit!!! ale!! http://www.manifestdretcivil.org

la Gran Parida 3ª Part

EntradaAutor: la Gran Parida 3ª Part » 25 oct. 2003, 11:27

Bé recurs CataunyaCarlesG des de fa dies que veig el teu escrit, sobre
l'inconstitucionalitat del Govern de l'Estat espanyol contra del Codi civil de Catalunya, aprovat pel Parlament de Catalunya, i altres recursos contra d'altres lleis del mateix Parlament, està en marxa la campanya anomenada "Manifest en defensa del dret civil de Catalunya",

bé jo vaig adherir-me inmediatament perquè creec que el nostre dret civil es una altres de les coses a part de la llengua que ens diferència del resta de la peninsula

Resta que desde que està governada per l'impresentable neonazi del bigoti i la seva quadrilla estem retornant a temps del cisquet i companyia

Nomès demanar-te que això no es quedi aixi, es a dir en cas de maniferstació i protestes ens tinguis informats per que la gent que hi vulgui anar tingui oportunitat de participar amb aquest esdeveniment

Molt agrait

Servidor

La gran Parida 3ªpart v2

EntradaAutor: La gran Parida 3ªpart v2 » 25 oct. 2003, 15:23

com son anomin no puc retorcar el text per això ho publico de nou perque he vist que amb tallar i enganxar he escrit una cosa que no volia per això rectifico (no sigui elc as que hi hagi mal entesos):


Bé CarlesG des de fa dies que veig el teu escrit, sobre
l'inconstitucionalitat del Govern de l'Estat espanyol contra del Codi civil de Catalunya, aprovat pel Parlament de Catalunya, i altres recursos contra d'altres lleis del mateix Parlament, està en marxa la campanya anomenada "Manifest en defensa del dret civil de Catalunya",

bé jo vaig adherir-me inmediatament perquè creec que el nostre dret civil es una altres de les coses a part de la llengua que ens diferència del resta de la peninsula

Resta que desde que està governada per l'impresentable neonazi del bigoti i la seva quadrilla estem retornant a temps del cisquet i companyia

Nomès demanar-te que això no es quedi aixi, es a dir en cas de maniferstació i protestes ens tinguis informats per que la gent que hi vulgui anar tingui oportunitat de participar amb aquest esdeveniment

Molt agrait

Servidor

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 26 oct. 2003, 14:49

Ostres Carles trobo collonuda la teva proposta , jo des de el moment que la vaig llegit m'hi vaig adherir, a veure si animem les petites propostes de lluita per la nostre llibertat, a veure si mica a mica desmitifiquem aquella canço dels brams que diu:

Som un poble que envers de anar endevant anem enrera i que a la por li diguem seny


des de el meu punt de vista (deu ésser tocat per el fred ho entenc) nosaltre hem de buscar l'autonomia que van conseguir a Portugal o Andorra res mes, i de pas animar al País Vasc que vagi endevant amb la seva ja que la seva victòria serà la nostre

visca la patria ,Penseu que no es ni millor ni pitjor nomès es la nostre

arreveure

psc

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Acte

EntradaAutor: CarlesG » 27 oct. 2003, 08:12

El dimarts 28 d'octubre, a les 8 del vespre, se celebrarà un acte solemne en defensa del dret civil de Catalunya al Col·legi d'Advocats de Barcelona (pels qui no hi hagin posat mai els peus, és una bona oportunitat per fer-ho).

Els que no hi pugueu anar, podeu adherir-vos al manifest clicant a

http://www.manifestdretcivil.org

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Adhesions

EntradaAutor: CarlesG » 03 nov. 2003, 11:08

El Manifest en defensa del dret civil català ja ha rebut 6.319 adhesions, 333 de institucions i 5.986 de particulars.

Ja ha superat el nombre de nics registrats al Butinet!

El Tribunal Constitucional ha aixecat la suspensió del Codi civil de Catalunya, això és un bon senyal.

Recordeu que us podeu adherir clicant a:

[url]manifestdretcivil.org[/url]


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 168 visitants

cron