Beta 007

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 28 oct. 2003, 15:32

Bon amics i programador ùnic, amb la meva coneguda i mai tant ben aplicada humilitat, puc demanar una coseta? .............................................................................................
Si et plau, gran jefe,oh deu dels programadors de Butifarra, oracle dels creients amb la sortida de semi.
Si et ve a be podries avançar amb el REGISTRE DE NICKS coi?.
N'estic fins els collons d'impresentables que al acabar una partida a 97/84 despres de felicitar los, donar los la enhorabona, a sobre et diguin: "sou molt dolents". ( Maulet, llomma ) contra ( Anutza i jo )
Vull saber qui es aquest impresentable de Maulet, que no es pugui canviar el nick l'endemá i m'ho torni a fer.
Que la gent, digui el que vulgui, faci el que vulgui, però es faci responsable del que fa i diu. No vull càstigs ni exclusions ni bannejos, simplement saber amb qui jugo i amb qui no vull jugar.
T'asseguro que cada vegada que he entrat o he creat com a publica em trobo amb algun disgust. Alternativa no entrar mai mes amb gent que no conegui, però això treu valor al Butinet.

Deixat de "tonteries" i fes el registre de nick.
Si et plau, per favor, pleasessssssssssssssssssssssssssss.
Si ya se que la gent es podrà registrar tantes vegades com comptes de correu tingui, però al menys els hi posarem una mica mes dificil. I en casos desagradables poder, encara que nomes siguis tu qui coneguis el e-mail, poder li explicar quines son les normes de conducta i si ha sigut quiquejat o bannejat poder li explicar el per que.
En fi
Ya me desfogat una mica, aiiiiiiiiiiii com agafi el maulet aquest...............................................................................
Tic emprenyattttttttttttttttttttttttttttttttt

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 29 oct. 2003, 10:38

Per ser solidari amb el Deepbuti, confirmo que amb el Windows 2000 el xat no va com cal. A mi en particular s'em queda clavat a partir d'un determinat nombre de linees i llavors l'unica manera de veure que s'escriu es aguantar la barra de texte del costat avall, o ser molt ràpid i llegir el que escriu inmediatament.
En fi Deep, ja veus que no estás sol. La sort es que jo el W2000 només el tinc a la feina. :-)

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 29 oct. 2003, 16:16

Bug ultra curiós:
El Deep estará content, els robots se m'acaben de ficar a dins la partida, fent comentaris usant el meu nom i parlant dels altres participants de la partida. Es a dir parlaben amb el meu nick.
Ha sigut altament compromes per que a mes a mes denunciaben renuncios. :-)
La ostia sabia que el Deep li agradaben però fer robots infiltrats ja es massa.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 oct. 2003, 19:42

Hola QQ !

No tens cap robot infiltrat ..... i no es culpa del Deep, tota la culpa es meva :-p

La versio Beta 007, porta l'ajuda, i l'ajuda, no es res mes que un robot que "juga" amb les teves cartes, però sense tirar. (Per se exactes, una modificacio del robot del Deep).
Teoricament no tenen que poder parlar, però se m'ha escapat lo dels renuncios :-(

Per tant, si tu (el robot) ha denunciat un renuncio, es que aquest ha pasat ;-)

Adeu !

PD: recordo que es totalment experimental i privat aquest tema de l'ajuda !!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 oct. 2003, 20:22

Només se m'acut una cosa: :D :D

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 29 oct. 2003, 22:32

Ostres, primer no era un tema de buscar culpables, era una curiositat. Segon era un Sant vicenç que al final han sigut 184 punts a favor nostre, tercer hi havia molt bon rotllo i no era questio de discutir Bet, Espe i ballari.
Però si es cert el que dius, ells han fet un renuncio, m'imagino la cara d'espant al llegir l'escrit amb lo poc diplomatics que son els robots. :-).
En fi aixins que si algu fa un renuncio a la partida sortira el PEPITO GRILLO dels robots a dir-ho
carambes carambes
:-)

Deu_CAT
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 20 set. 2002, 22:16

BETA 007 Opinio, possibles millores, etc...

EntradaAutor: Deu_CAT » 30 oct. 2003, 14:46

Bones totpoderos,

1.- El sistema d'alertes va molt be, estaria millor si es pogues tancar clicant alguna "X" el missatge en questio. Jo que em dic deu se m'omple la pantalla tot i reduir el timeout a 10 segons.

2.- Tambe seria bo augmentar una mica la font de les lletres per poder llegir millor.

3.- Seria interessant que diferenciessis, potser amb colors diferents de finestra. les alertes de Xat dels convits a partides. i tindre-hi l'opcio d'acceptar-le o refusar-la enlloc d'esperar a k se'n vagi.

4.- Un dels petits inconvenients que trobo es q si estas fent qualsevol cosa les alertes no nomes compareixen sino k ademes porten Butinet a primer pla de la pantalla. no es greu pero depen del k fas es incomode. No se si es possible fer com altres programes k tries quan vols q sigui actiu en primer pla. Potser es el Windows XP home...

5.- L'ajuda esta molt be, encara q podria arriscar una mica mes ;)

6.- Amb XP no s'ha penjat... ASSIES

7.- Si pots passar info de que es la informacio de la partida millor.

8.- L'estat no sabem pq serveix. Sera com al msn o ho dira quan no permetis ser convidat?

Problemes:

1- Quan es crea una partida a cada accio de joc ( tirar carta, triar pal, delegar, etc...) surt un error de la dll del robot.

2- Visualitzacio de la pantalla amb errors (permetre ser convidat nomes surt una P).

Per avui prou...

Gracies per la Beta i si et cal res ja saps on soc.... entrant al cel a ma dreta....


Petonets, besades i pipius...

Deu_CAT

Deu_CAT
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 20 set. 2002, 22:16

BETA 007 - Contador de puntuacions

EntradaAutor: Deu_CAT » 03 nov. 2003, 17:34

A Maria.....

Big boss, he detectat un petit problema, quan entres a partides a mitjes, el marcador de puntuacions no funciona be, sembla que no es reseteji al entrar a la partida nova.
Preguntant als companys de partida ells si k veuen be les puntuacions. :shock:

Apa doncs, fins la propera

Petonets, besades i pipius...

Deu_CAT

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 03 nov. 2003, 20:34

Ja fa dos dies que tinc un petit problema: Començo una partida amb robots i no em serveix cartes........i despres (sense desconectar) creo jo una partida normal amb gent de veritat i a l'hora de repartir em surt un missatge que em diu que no s'han carregat bé els robots i no em deixa començar a jugar. Tinc que dir-los que tanco la partida i que la obri un d'ells.
Si desconecto segueix sense donarme cartes quan jugo amb robots, en canvi, m'espero al dia següent i torna a funcionar.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 nov. 2003, 09:24

Masos,
segur que el Boss et pot donar més detalls, però cal tenir present que la versió Beta7 és MOLT especial ... entre altres coses, els robots de la Beta7 són incompatibles amb les versions anteriors i viceversa, o sigui que si ho vas copiar tot a la mateixa carpeta tens un problema ...

Amb les versions FINS a la Beta6 inclosa, cal fer servir els robots versió 3.1.5 o inferior (data màxima 24-set-2003).
Amb les versions A PARTIR de la Beta7, cal fer servir els robots versió 3.1.6 o superior (data mínima 25-oct-2003).

El missatge de que no s'han pogut carregar bé els robots surt normalment perquè NO tens robots. En altres paraules, que el butinet que estas executant està en una carpeta on no hi ha cap fitxer deepbuti.dll dins d'una subcarpeta boots.
En casos excepcionals pot passar que no sigui capaç de trobar 3 robots diferents en 8 intents ... però això és poc probable i amb reintentar-ho queda resolt.

Us recordo que la Beta7 és la mare de totes les betes :P, té forces problemillos que estem (està, vaja, jo faig de comparsa :?) arreglant. Si voleu un consell, NO la feu servir en públic, entre altres coses fa malbé les estadístiques, pot donar-vos sorpreses tipus els renuncios del Quiquet, ... i altres que prefereixo no desvelar (que tingueu sort 8)).

Apa, tingueu manilles.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 04 nov. 2003, 12:34

Coi Deep sembles els meus informatics, i si no la fem servir com la testejem?.
O sigui resum, no la fem servir fins que el que sempre penca, pobrissoooooooooooo, ho arregli, no?.
Es que en serio entre cartes en blanc, robots "xivatos", etc. etc.
......................................................
En fi tot es fa a fi de be
I naltros a probar el que s'ens digui, es clar que si
Disciplinats que som ostres ostres
:) :)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 nov. 2003, 13:28

Ho lamento. Retiro el què he dit. Probeu el què us sembli, en definitiva jo no hi tinc res a veure amb aquesta versió, no sé pas perquè m'hi he posat a dir res.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

beta7

EntradaAutor: mafalda » 05 nov. 2003, 01:34

wenas tinc novetats ¡¡¡¡¡¡ :roll: Ara ja no puc ni crear partida. Em
surt un cuadret que em diu no em recordo ben bè k cosa pero que
te que veure amb els robots i no em deixa tirar carta. Potser els
robots son gelosos i no em deixen jugar amb humans? Pos no
perque tampoc puc crear partida amb ells si ho faig no em donen cartes.

Resumint es un autentic conyassu no poder crear partides :oops:
Cap soluçió per aquet" problemilla" o em llanço definitivament per la finestra?.
Muasssss

mafi :roll:

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

beta7

EntradaAutor: mafalda » 05 nov. 2003, 09:59

Jajajaj s'ha notat moltissim que no he lleigit els foros avans de
escriure i ara resulta que a mitg mon li passa el mateix que a mi.
wenu es un consol encara que em sento avergonyida.
Prometo llegir mes a partir d'ara

muasss
mafi


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants

cron