Orientals i Occidentals

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

Orientals i Occidentals

EntradaAutor: joisi » 13 nov. 2003, 10:52

Hola bon dia a tothom (Quant dic tothom vull dir tothom)

No es la meva intenció obrir un debat (Quant dic debat vull dir debat) només explicar que ara farà cosa de un mes vàrem anar a Lleida amb uns amics a trobar-nos amb uns de alla i mira per on a la hora de dinar ens varen posar cargols .La primera expressió nostra i espontàniament va ser “osti això no son cargols això son cargolassos”. No havia acabat la ultima lletra quant ja ens van respondre “si lo que teniu vosaltres son marietes en ves de cargols”. A partir d´aquí que si els que fem a la llauna son mes bons que els guisats ,que la meva avia sempre els ha fet així ,que per guisats ja hi ha altres coses ,que els cargols mai, etc etc etc etc ........

Això va durar les dues hores del dinar, al final vam arribar TOTS a la mateixa conclusió, QUE ENS AGRADAVEN MOLT ELS CARGOLS i que la forma, manera i tipus de cargols l´ unic que va aconseguir aquest debat va ser l´excusa perquè ells vinguessin a les nostres terres a provar-los de diferent forma i la nostra amistat que per culpa del temps i la distancia havia decaigut una miqueta va tornar a reflorar.



Apa gent ja ens veurem

Joisi

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 13 nov. 2003, 10:55

ets un poeta ;-)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 13 nov. 2003, 11:14

las manos planas, los brazos extendidos, el aplauso vivaz y persistente! (però a mi m'agraden més els cargols obligats)

(92!! el Ciutat encara em guanya de 5 ... Senyor! el què s'ha de fer per arribar als 100 i tenir el títol de Botifarra. Però que consti què és culpa tot del Carles, si em sumés DeepButi+Enric_Cp us passo de llarg a tots).

Apa, tingueu cargols, llepeu-vos els dits i no embruteu de salsa les manilles.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 13 nov. 2003, 11:37

Tic d´acord amb el Ciutat :roll: :roll:
Ets un poeta.
Cargols diferents i tots bonisimsssss.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 13 nov. 2003, 12:24

Hola Joisi maco:
El tema aquest dels cargols està molt bé. Pero és que el problema radica en que els cargols de Lleida i els de Girona, tot i tenir diferent tamany pel que sembla (curiosament els de Girona son més petits jeje) son simplement... cargols!. Pero i si algú li dies cargols als llimacs? que passaría llavors? (son cargols sense clova segons com es miri no?).

PD. Que ningú es posi nerviós. Quin mal hi ha en polemitzar als foros sobre els estils? No hem arribat al insult ni a les mans em sembla a mi... Per tant, mentre siguem respectuosos no veig cap problema per tenir un debat obert.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 13 nov. 2003, 17:00

joisi molt bona l'explicació dels cargols i mes encara la conclusió final que dius:


QUE ENS AGRADAVEN MOLT ELS CARGOLS i que la forma, manera i tipus de cargols

nomès un però Joisi quan la radicalització es tant profunda això es jugar a contra corrent,

això es com un barça-madrid, aqui a defendre la seva ideologia fins al final ,

arreveure
psc

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 13 nov. 2003, 17:15

Ostres joisi, tu si que saps tocar la fibra...

On em de anar a menjar cargols?
(per cert del tamany color i modus de guissar que sigui)

P.D. una altra escusa per................. :o :D :P :lol: joujoujoujuo

espero:
.- festeta, xerinola, i contacte amb gent de arreu, animssssssss, i manillesssssssss


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 36 visitants