Què us aporta escriure al forum??'

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
annesherly
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 20 set. 2002, 16:03

Què us aporta escriure al forum??'

EntradaAutor: annesherly » 13 nov. 2003, 21:58

Holes abans de res :) (quin lio m'he fet per crear un tema nou, uffff) jeje.

Anant al tema, us ho heu plantejat mai???
Els forums, són un lloc on la gent pot donar la seva opinió de diferents temes, una via per fer amics, per desinhibir-se, una porta a la comunicació, a la llibertat d'expressió, un lloc on passar una bona estona...
Sí?, esteu d'acord amb mi?, okis.
Ara, penseu, per posar un exemple, la quantitat de missatges que manifesten disculpes continuades amb postdates que diuen: no ho dic per ningú en concret, espero que ningú s'ofengui, parlo en general, etc, etc, etc.

Mireu, quan vaig escriure la rèplica al vers d'en Rabanal, em vaig sentir orgullosa d'haver fotut un "moc" a un vers, que per a mi tenia i continua tenint, connotacions molt prepotents. L'autor del vers, no ha fet cap comentari al forum (intel·ligent, penso), d'altres m'han felicitat i algú altra, m'ha donat la seva opinió i he reflexionat sobre el tema. En aquest punt, he tornat a llegir els dos escrits novament i m'he adonat que el meu vers, disfressat amb un toc d'humor potser, era tan o més prepotent que el primer, (carai, he caigut en el parany !!!).

Sóc del parer, que quan dius o fas alguna cosa, s'ha de ser conseqüent i responsable d'allò que has dit o fet i, no deixar anar una postdata per tal de quedar-te tranquil·let.

Si s'escriu i l'objectiu et porta coses positives i gaudeixes, és genial (suposo que molta gent de la que escriu aquí al forum, així ho sent), però hi ha altres, que no són conscients que el forum NO és un diari on pots dir tot allò que se t'acudeixi en aquell moment i, després guardar-ho en el segon calaix de la tauleta de nit.

Així, que intentant ser conseqüent amb aquests pensaments personals dels quals us estic fent partíceps, als que em coneixen i als que no... opto per al bis a bis.

Un petó, ens veiem fent unes butis !!!
annesherly

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 nov. 2003, 22:26

Hola annesherly !

Estic d'acord amb tu, que s'ha d'escriure als foros amb totes les consequencies, el que no estic tant d'acord es amb la critica a les PD.

Quan parles en viu, tens la cara de la persona o animal o planta amb qui parles .... en canvi, quan escrius un missatge als foros, no la tens.
No saps si aquest està enfadat i devatent per algo que es de vida o mort per ell, o si en canvi, esta fent conya i rient de la conversa.
I un lloc bo per "expresar" la teva cara es a la PD.

Per acabar, també estic d'acord amb tu, amb no em serveixen posdates del estil "de motl bon rollo" quan al cos del missatge t'han deixat a caldo.

Adeu !

PD: Es nota que jo sempre fico PD .... les defensare fins la mort !!
PPD: Crearè una ONG: salvem les PD !
PPPD: Eps, no es res personal eh ?
PPPPD: parlo en general
PPPPPD: I de molt bon rollo !!
PPPPPPD: Ja paro .....

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 13 nov. 2003, 22:33

Hola annesherly maca:
La teva reflexió m'ha fet adonar de unes quantes coses que, potser pel meu caracter molt cops massa impulsiu, no m'havía parat a pensar. Es veritat que escriure ens hauría de fer gaudir i aportar-nos quelcom positiu pero aquest no ha estat molts cops el meu cas. Sempre que em poso a escriure ho faig obeint a un impuls que em ve marcat per el meu estat anímic en aquell moment puntual. Crec que hauré d'aplicar el vell truc de comptar fins a 5 (bé potser fins a 100 jejeje) abans d'expressar el que sento i plasmar-ho en un escrit.
Gracies annes per tenir uns pensaments tan bonics i que sens dubte diuen molt de tu com a persona. Aquest gironí cap-quadrat t'ho agraeix de tot cor. Muaksssssssssssss.

PD. Per cert... a lo del bis a bis m'apunto quan vulguis eh??? .

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 13 nov. 2003, 23:42

numes dirte "GRACIES ANNES"

Porto intentant dir aixo o algo semblant desde la primera lletra que vaig escriure als foros, gracies per fer-ho tant facil

P.D. com era?
de bon rollo
sense ofendre
per res en concret
joujoujuojujou
festeta i xerinolaaaaaaaaaaaa

P.D de P.D. annes..muaskassssss

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

bis a bis o vis a vis?

EntradaAutor: CarlesG » 15 nov. 2003, 05:34

P.D. (Perque quedi clar que es un comentari "de bon rollo" i intrascendent, fruit més de l'insomni que d'altra cosa, ja començo directament amb P.D.)

Annesherly, guapíssima, amb tu tots els vis a vis que vulguis, o millor vis a vis, bis bis bis bis...

Però a quina presó, ¿a la teva o la meva?

Una abraçada

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 15 nov. 2003, 20:17

bé jo també he de dir la meva sobre escriure als foros, perque ho faig,

1.- potser per arrivar a barretina

2.- potser perque soc una mica torracullons i m'agrada anar a contra-corrent

3.-potser perque la meva timidès no hem deixa xarrar fora dels foros

4.-potser perque potser no se que dir

5.-potser perque soc un cagadubtes i així puc rectificar les coses que dic varies vegades

6.-potser per cansar a la gent llegint tonteries

ostres masses potsers això de esser un cagadubtes comporta aquestes tonteries

be despres dels meuis cagadubtes anem a per la posdata

.-la posdata anem a diferenciar eñ perquè la fem servir o perquè existeix

si la fem servir per justificar alguna critica, millor dir-li a la persona cara a cara lo que li vols dir, i zanjar el tema
fer la servir per aclarar incidir,ratificar dons be te el seu sentit
comencem per definir lo que ha de esser una posdata i desprès analitzarem les que existeixen i tenen sentit i les que nomès són per justificar algun atac personal

arreveure
jo.

pd. demà hi ha votacions no hi falteu, que decidim el futur del nostre pais

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 16 nov. 2003, 13:30

Bones,

Vejam, vist lo vist , i veient, que ben mirat sempre som els mateixos.

Perque no fem un "forus" pressencial?

Una taula rodona, per poder mirarnos als ulls i de debo defenssar les nostres postures, en els dos, o tres temes, que sempre ens ronden?

Aixo si amb, una taula ben assortida de biandes, bons caldos, i entre debat i debat, alguna buti, que b sabeu tots, que cuan ens posem cara a cara, tan ens fa si es lliure, obligada, o de cualsevol altre mena, tenim uns amics, amb els que volem jugar i compartir, el demes tant ens fa.

Segur que al cap del dia , no ens posarem d'acord , pero ens ho aurem passat de "collons", juojoujjojuo

P.D. sempre lo mateix, festeta i xerinola, i les manilles..........el que en tingui que les gaudeixi, joujoujuojujou


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

cron