PD. Reobrim els temes tancats

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

PD. Reobrim els temes tancats

EntradaAutor: DeepButi » 15 nov. 2003, 12:55

Tal com ja vaig dir, independentment de la preservació de la intimitat robòtica, l'ajuda em sembla poc útil, però tinc una proposta alternativa.

Al meu anterior programa (el buti.exe), alguns privilegiats (és a dir, la Sefa i jo) podem repetir les partides. Això em permet que quan veig "coses rares" dels robotillos puc tornar-me-la a mirar amb calma, analitzar perquè ho fa, modificar-los si convé i verificar que la millora és realment tal.

Com a efecte secundari, allò que tots ens diem a l'acabar ... "si hagués/no hagués barrotat", "si hagués tornat el pal abans", "si hagués sortit de semi" ... etc etc ... és verificable o al menys pots probar de jugar les mateixes partides de maneres diferents "a veure què passa".

Una opció així -només per les partides "sol contra la màquina"- potser sí seria molt útil per aquells que comencen i volen apendre'n.

Com ho veieu?

Apa, tingueu manilles

PD. Pels listillos: les partides repetides no conten a les estadístiques :).

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 17 nov. 2003, 11:15

Pos veus, a mi hem semblaria molt be, tot lo que sigui experimental, simulació, etc. etc. El terreny idoni es amb els robots, inclòs l'ajuda, entesa com a tutorial.
Imaginem les escenes que publica en el famós llibre del Joc de la butifarra. Seria força interessant poder simular en el terreny de joc unes jugades com les descrites i veure com es podrien resoldre en real.
En els escacs es força habitual situar les peces en el tauler tal i com uns jugadors s’havien trobat en algun encontre anterior i veure les alternatives que tenien. Poder fer això al Butinet seria fantàstic.
I per obrir terrenys desconeguts, i posats a programar, per que no jugar amb les cartes obertes. Si es tracta d’aprendre pos podria resultar un bon sistema. I Deep aquí no estic parlant de debilitar la estadística del robots simplement els hi estic fent fer de mainaderes.
De totes maneres i sense voler ser “curco”, em dona la impressió que hi ha altres prioritats.
1.- Registre de nicks
2.- Poder visionar una partida realitzada, es a dir gravar les partides i recuperar les en un punt donat. Que hagués pasat si .............? evidentment amb els robots substituint els rivals.
3.- Poder rectificar el pal de sortida abans d’haver tirat la primera carta. A quants no us ha passat el haver estat clickant per a veure si el adormit de torn es desvetlla i sense voler clickar un pal que no es el que volies fer?. Eh................
4.- Fer torneigs de dats pre-donats. El Butinet es el terreny ideal per fer-los
5.- Lo que tants demanen, i a mi personalment no m’agrada gens ni mica, però en fi, un es democràtic, Entrar de convidat de pedra a les partides....... Uix quin repelús amb fa aixó. I tota la fama que s’han guanyat alguns de saber jugar quant lo que passa en realitat es que tenen bones cartes on aniria a parar jejejejejejeje.

Però meno com que en cap d’aquest aspectes us i puc ajudar gens ni mica i en aquesta casa només programant dos, pos noissssss vosaltres direu i naltros a fer de #’s que es lo mes nostrat.
Au manilles tingueu.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 17 nov. 2003, 11:19

I per cert i relligint lo escrit, voleu dir, es una impressio meva, que no hem tractat sempre de "imitar" la realitat sense pensar en les possibilitats noves i agossarades que ens ofereix la informatica?.
Au reflexioneu-hi

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 17 nov. 2003, 20:00

QQ,
una precissió
en aquesta casa només programen dos
de fet només programa un, al Cèsar el què és del Cèsar, el mèrit (o desmèrit) pel Carles ... jo em limito a fer algún petit ajust per adequar els robotillos a les noves Betes quan cal.

Però això de
possibilitats noves i agossarades que ens ofereix la informatica
m'ha intrigat. A part de repetir les partides, cosa gens fàcil feta a mà, què proposes? :shock:

Apa, feu propostes agosarades.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 18 nov. 2003, 10:00

Poc agosarades:
1.- Completar una partida amb una parella de robots.
O sigui jugar una parella humana i una parella de robots.
2.- Poder veure tots els dats guanyats.
Agosarament mitjà :D
Fer les varietats de “abarrotada” ( Tres jugadors )
Butifarra de sis jugadors.
Els campionats de dats pre-donats
Molt agosarades:
1.- Poder tornar a un punt en concret de la partida.
Tornar a iniciar des de aquest punt o be tornar al punt on érem
2.- Proposar situacions i problemes
Repetir una partida amb les cartes que tenien “els mestres” i a “vore” quants punts fas.
I per tant assajar, en situacions concretes, Els........ Si hagués fet........... si hagués surtit de..............la sortida de semi........ “aiaiaiaia”, etc etc.

Ya pensare mes coses ya, nomes era per respondre, jejejejeje
I per cert tens raó, però home els robotillos son teus, diguem que programa 1, 0000009 persones au.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 18 nov. 2003, 10:23

QQ,
em desconcertes (que ja devia ser la intenció, clar! :twisted:)

Completar una partida amb una parella de robots. O sigui jugar una parella humana i una parella de robots.
Jugar una parella humana contra una altra de robots ja es pot fer ara ... ??? ... si el què vols dir és que quan "cau" algú pugui entrar un robot per acabar la mà (o la partida), està "quasi" acabat ... (aqui hi ha el meu 0.000001 :P)

Poder veure tots els dats. Una espècie de "replay"? ... maco sí. Podria quedar inclós en una opció de "repetir partida".

Abarrotada. També m'hi apunto

A sis. ostres! Aquesta no l'he feta mai ... si ara ja és difícil acabar-les amb 4, amb 6 pot ser massa :P

Campionats pre-donats. Sí, sí, porfa, no puc viure sense ... jejeje

Tornar a un punt concret i Proposar problemes són variants de "repetir partida". La meva experiència és que repetir partida és realment genial (i que consti: NO sóc jo qui ha votat!), permet múltiples anàlisi i variants.

Apa, penseu, penseu ...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 78 visitants

cron