cantar delegat sense joc

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fpc

cantar delegat sense joc

EntradaAutor: fpc » 20 nov. 2003, 16:03

Ep, pot semblar facil, però tothomen diu la seva. El company em delega, i jo tinc tres de cada, possem que la mes alta un 10 o 11. que faig?

I si en tinc tres de cada i un parell d'assos i un 12?

???????

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

Solucio

EntradaAutor: CarlesG » 20 nov. 2003, 18:05

La solució mes popular al Butinet és la següent: cantes el pitjor que tinguis, a continuació fas veure que et "penges", surts i després entres xiulant amb un altre nic. Tingues la precaució de no tornar a entrar a la mateixa partida. Si algun incaut entra al teu lloc, ja s'espabilarà.
Parlant seriosament: canta el que vulguis, resa tot el que sàpigues i insulta al company per haver-te delegat.
Ara sí en serio: MAI cantis butifarra (ni que tinguis dos asos i un 12). Alguns ho fan i el resultat pot ser catastròfic. Jo cantaria el pal més "compacte" que tingués i ja aniria pensant en la mà següent. No es pot guanyar sempre.

Cuideu-vos.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 21 nov. 2003, 09:01

Hola fpc:
Comparteixo totalment les teoríes del CarlesG, es a dir, el millor pal i sobre tot MAI fer butifarra encara que tinguis els dos asos i un rei. Es curiosa aquesta pregunta teva perqué és una jugada que m'he trobat molts cops, tant a la "vida real" com al Butinet i he observat amb incredulitat que molta gent, té aquesta manía de fer butifarra amb el isostenible argument de.... "Qué volies que fes.... no podía cantar res i en tenía 3 de cada!". Com sempre tot té la seva excepció i algú em podría dir que perdent per 98-0 i amb dos asos i un rei es pot provar pero jo crec que ni així per una raó molt senzilla: si el company té un mínim, es a dir, dos manilles i un as no haurà cantat ja ell la butifarra directe? I si no ho té evidentment no teniu la més mínima possibilitat... sou morts!.

lanena
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 88
Membre des de: 18 set. 2002, 00:07

EntradaAutor: lanena » 21 nov. 2003, 11:23

Eiiiiiiiiiiii, aquesta me la sé!!!!!!!!!

En cas de 3 de cada, passat, i amb una merda de joc... sempre copes! especialment si la partida es en real... la questió es no fer cara de badoc quan t'ho passen, dir unes copes decididament, i resar perque s'acollonin.
Però qui no ha sentit a parlar encara de les "copes lanena?
(De fet, jo faig copes sempre, tot i que tingui bonet, per desesperacio dels meus companys, pero no ho digueu a ningú).

Sin mas que aportar al fórum, besa a ustedes la mano, atentamente...

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 21 nov. 2003, 14:44

Bé aquesta situació es bastant corrent, jo nomès puc dir lo que faig i lo que no m''agrada que em facin

com son trunfos delegats, creec que el meu company te dolent per tant si no tinc molt bo no farè mai botifarra, llavors farè lo que tingui mes encara que sigui de vuit o menor, i esperarem que els contraris tinguin les cartes repartides i no contrin

lo que no soporto que em facin es botifarra i a mes quan demanes excuses per habear fet botifarra et diguin que vols que fagi tres de cada, dons penseu que els punts valen doble i de perden 36 a perden 72 hi ha un abisme

vinga una abraçada

psc

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 21 nov. 2003, 18:38

Totalment d'acord amb tothom, especialment amb lanena ....

copessssssssssssssssssssssssssssssss

sobretot si a les copes de les cartes se les acompanya amb copes de veritat ... així, ja que no pots quedar content pel joc, al menys quedes content pel "trago".

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 21 nov. 2003, 18:42

:oops: l'anterior era jo mateix :oops:

i que consti que ni he cantat ni he begut copes

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 21 nov. 2003, 19:25

Hola.
Jo tampoc sabia mai que fer amb aquest trunfu, per descontat mai butifarra, fins que vaig sentir parlar de les "copeslanena".
8) Ara sempre faig copes i problema solucionat.
:wink:
Apa que no tingueu aquests jocs tant espantosos.Petonetsss.

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 nov. 2003, 21:28

hola compis, ja fa dies que no podia entrar, tenia "mono". coi. joujojuojuojuo

aqui les opcions son poques, o cap, fes lo millor que tinguis, i si cregues que les mentides dels capellans serveixen per algo , resa una micona , i ves per l'altre ma, joujoujuojjouo

P.D. festeta i xerinola, manilles i bons companys, i farem bones butifarriles...jouojujoujou


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants