sortida primera ma

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 10 feb. 2004, 18:33

Ostres, ostres, ... ja sé que jugo malament, però què hi farem ... sóc tossut jo i m'agrada anar a contra corrent (ui quin rodolí, sembla que m'hagi contagiat d'en Rabanal).

Tal com ho veig. Tothom diu ... arrastrar a trumfos directes??? si els fem la feina!! be, és veritat ...

... però pensant-hi fredament ... si ha cantat directe, no ens fem ilusions, a la mínima que entri tindrà la taula destrumfada en un vist i no vist.

Jo tinc 3 cartes a cada pal, no en faré res dels trumfos. Alguns direu ... si però potser el company sí que els aprofitarà. Coi, però si han fet directe i jo en tinc 3, el meu company pocs en tindrà, o sigui que difícilment els pugui aprofitar =ment.

Evidentment, tal com diu en Jordi, sempre hi ha un "potser" que fa de qualsevol jugada una jugada mestra. Però jo no veig que el fet de sortir de trumfo sigui tan descabellat en aquest cas, al contrari, no veig que canvii gaire la situació i, al cap i a la fi, la sortida de trumfo dona informació al company, que és una de les coses més importants a la buti.

La sortida de pal fals és una sortida a l'atzar, apart de no informar de res ... bueno, si, el company pot pensar varies coses ... el primer que segurament pensaria si surto de puta, és que tinc l'as ... quan vegi que no el tinc pot pensar dues coses, que no tinc res de res o que tinc massa bo dels altres pals com per tocar-los. Arribarà a obtenir informació vertadera al cap d'unes quantes jugades i llavors potser ja no servirà de gran cosa (donat que han fet directe).

Deixant de banda el risc de que li salti l'as. Si enlloc de tenir la mes alta una puta, tingués el rei ja m'ho pensaria dues vegades, ja que per mi sortir de rei tb dóna informació i no corro el risc de fer-li saltar l'as.

A més, tenint 3 de cada no tinc cap pista de quin pot ser el seu semi o directe ... jugant jo a la seva dreta corro massa risc de que se li mengi la manilla del meu company si la té (per altra banda "carne de canyón", si) o donar-li una anda si el te el de la meva dreta.

Jo prefereixo anar-li a les seves i que descobreixi el seu joc.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

quina sort, dues manilles!!!

EntradaAutor: fritz » 17 feb. 2004, 21:41

que n'es de maca la butifarra!
jo també sortiria de falsa, amb tres de cada ès molt dificil que hi hagi collades per fer anades (descarts)

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 19 feb. 2004, 08:30

Ostres, després de llegir totes les opinions sobre el tema he arribat a una conclusió irrebatible: en un cas així, no tinc ni punyetera idea del que he de sortir. I si la tinc me la callo: no sigui que els meus futurs adversaris endevinin que si arrastro quan no canto és perquè tinc dues manilles, o que acostumo a sortir del pal fals...

Té raó el topo: aquí no s'haurien de fer servir els nics, perquè tot el que dieu a partir d'ara podrà ser utilitzat en contra vostra en el judici, perdò, vull dir la partida.

Que tingueu molt(s) bon(s) dia(es).

Carles G

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

EntradaAutor: Gt_man » 29 març 2004, 21:07

Companys...com va el marcador?
Crec que aquesta dada és básica en qualsevol de les hipotesis.
D'entrada no m'agrada enganyar al company (i menys de primera sortida), però m'ho poseu molt dificil i la decissio dependrà del marcador i d'altres elements menys cientifics.
-Amb qui jugo (amb un expert o un novell?)
-Que em diu la intuiciò butinera (que és molt bona "companyera")
-Contra qui jugo?
Apa, salut i manilles!!

sepia

EntradaAutor: sepia » 04 maig 2004, 10:01

Partint de la base FPC que tens un joc bastant desastros pk el fet de tenir dos manilles mal acompanyades et poden suposar 12 o 15 punts al teu marcador depenent de les figures que pugui tenir el teu company, jo el que faria es sortir del pal fals.
pk?
1- pk si te semifallo i dona una carta que que no don i sospites que el tingui el company l´arrastrara per tal de fer net de trunfos ja que almenys aixi es com jugo jo i com juga la majoria que crec que juga be.
2- si arrastra i fan net i et treuen els maleits tres merdetes de trunfos que t´ha donat el xino , si te semifallo del teu pal fals no li quedara mes remei que intentar jugar els pals que tens les manilles, amb la qual cosa o t´apreten i guanyes mes puntets o si no t´apreten sabent que es el semifallo pots passar la manilla sempre amb el risc que entri el de la dreta i es faci el pal tonto teu que et suposarà el fracas total ( això ja es decisió teva), pero tots sabem que un cop jugades quatre o cinc mans podem saber quin joc pot tenir el company (deep aixo amb la obligada jajajaajj :lol: ).

La sortida és el que et deriva com anira la ma i moltes vegades tens dubtes i no pots escriure que faries ja que la millor sortida que puguis fer pot arribar a ser un desastre, tots ho sabem no?

per exemple pots tenir en comptes de tres tontes del teu pal fals , (REI,vuit i set) i surts de rei apretant o defensant l´as del company, pero aquest el te sol . Es una bona sortida pero has pifiat la partida pk t´arrastraran i et deixaran net i es faran el teu pal tonto amb el cavall la puta que ja no aguantaras i na fent.

En aquests casos jo sortiria del pal fals, pero mai tens la certesa de que sigui la millor jugada.

ES LA GRANDESA DE LA BUTIFARRA, SINO NO ESTARIEM TANT VICIATS JAJAJAAJAJAJJAJA

all
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 29 gen. 2003, 08:27

EntradaAutor: all » 11 jul. 2004, 17:57

mira fpc tens 12 cartes surt de la que vulguis perquè amb el llistat de gran mestres que hi ha al butinet segur que la cagas surtis de lo que surtis per tant pito pito i lo que toqui i sa fini


jeeje
fdsjfdsa


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 51 visitants

cron