Un altre aconteixement històric

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Un altre aconteixement històric

EntradaAutor: DeepButi » 14 gen. 2004, 09:39

El passat 13 de desembre, a Torredembarra es va tornar a produïr un fet de rellevància mundial (i de part de l'estranger).

No n'han parlat els diaris, no ha sortit a la tele (ni tant sols a TV3, quin "destarifo" que diuen els meus amics valencians), en Bush segueix sent l'home més perillós del planeta i el del bigoti, per desgràcia, ens deixa succesor ... però tot i així la realitat és tossuda i acabarà tenint raó.

Per segona vegada a la història, una parella de robots, Bender i RoyBatty, van participar en un campionat de botifarra. De 50 parelles van quedar en 8ena posició ... acaronant premi amb la punta dels dits (clar que n'hi ha que van "tocar" pernil ... i després nasti de plàstic :P).

Jo ja havia avisat (http://www.butinet.org/foros/viewtopic.php?t=334) ... i si a Palafrugell van quedar entre el 20% primer, a Torredembarra va ser el 16% ... no paren de millorar aquests paios. Prepareu-vos per la propera :twisted:.

Ronda1. Humans 15 - Robots 57 0 a 1
Començar guanyant, això sempre eleva la moral robòtica, que també en tenen.

Ronda2. Humans 35 - Robots 24 1 a 1
Una gran coneixedora dels robotillos 8) els posa al seu lloc, no fos cas que s'animessin.

Ronda3. Humans 5 - Robots 27 1 a 2
Unes mans més aviat tristones, 32 punts en vuit dats no és per repicar campanes ... això hauria pogut acabar de qualsevol manera.

Ronda4. Humans 10- Robots 115 1 a 3
Noi, quan ténen bo no perdonen :? (els humans tampoc, clar!).

Ronda5. Humans 71 - Robots 34 2 a 3
"rivals fluixets" van dir :( :( sort que els robots són 'inasequibles al desaliento'.

Ronda6. Humans 57 - Robots 99 2 a 4
Acabar com es comença: guanyant, és una bona tàctica, no?

Doncs això, 8ena posició. Ah! i no em puc pas queixar, aquesta vegada no van quedar davant meu :twisted:.

:arrow: Ui! me n'oblidava ... la versió dels robots que va jugar a Torredembarra, la 3.1.7, està disponible de manera oficial per tothom que la vulgui ... ja circula per e-mail, si no la teniu i la voleu, demaneu-la al xat, algú us la passarà.

Apa, entreneu-vos que ells no paren de millorar ... i tingueu manilles.

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 121 visitants

cron