cantar delegat... pal fort o pal fluix?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
ev3c
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 15 març 2003, 15:48

cantar delegat... pal fort o pal fluix?

EntradaAutor: ev3c » 23 gen. 2004, 13:40

Hola.

Et deleguen... tens quatre de manilla, as, 8 i 6... tens quatre de rei, sota, 7 i 3... tens tres del que sigui i semifallo.
Jo canto el pal fluix, per que només em servirà per fallar i la manilla i l'as me'ls faré igualment quasi segur.

Què en penseu?

Adéu.

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 23 gen. 2004, 14:42

Hola ev3c! (per cert... alguna cosa a veure amb R2D2???)
A mi quan em deleguen i tinc 2 pals de 4 sempre canto el pal en qué tinc més figures, es a dir, prefereixo cantar amb 12, 11, 10 i una altra q amb 9, 1 i dos de petites. En el exemple que tu has posat tenim 2 figures en cada un dels dos pals per tant crec que qualsevol elecció sería bona pero jo particularment cantaría el pal de manilla-as. Això ho faría perque tinc un semifallo i només 4 trumfos amb la qual cosa no m'interessa massa arrastrar (en principi). Per tant si ells arrastren o bé ho fa el company jo sempre quedaré dins i podré trascollar. D'altre manera sempre podría haver-hi 3 arrastres i jo quedar-me amb un sol trumfet. Potser el trumfos em faran falta si el meu company té la collada del pal del meu semifallo i puc fer anades del meu pal de 3. En fi és una opinió pero repeteixo, el que tu dius també té lògica i considero que també és una bona opció tot i que jo cantaría el pal fort.

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 25 gen. 2004, 00:14

Si els pals son de 4 canto el de mes figures pero obviamnet manilla i as no son pas figures es a dir on tingui mes de rei caball, sota en cas de pals de 5 canto el de mes cartes nobles es a dir aki si tinc en compte manilles i asos de totes maneres tampoc no es una regla estrica es a dir caldria fer bastantes matitzacions

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 25 gen. 2004, 20:11

BONES Nomès un petit incis ev3c , això que la manilla i l'as t'els faràs igualment, que vols que et digui ja es dir massa, perque es poden donar tantes convinancions amb els tres altres jugadors que potser que nomès et fagis la sota de trunfo , jo no ho tinc massa clar tot aixo, potser serà perquè soc un cagadubtes

arreveure
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 78 visitants