una futura modificació al joc dels robots.............

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
avi-

una futura modificació al joc dels robots.............

EntradaAutor: avi- » 29 gen. 2004, 00:19

Li he agafat el gust a aixo de escriure.....el tema que vui tractar es sobre la configuració dels robots. Si es posible Carles si en un futur fas una nova versió, no costaría tant que senyalitsin pal de manera negativa es dir que marxin de les dolentes, fart estic de que sobre carta meva em donin el cavall de copa per exemple anar a la espasa que es el unic pal que pot tindre tret de la copa i que perdin manilla i as, o al reves de que yo marxa del pal i hem vinguina al que marxo. Es una petita modificació que crec que es necesaria. Habrá discusion sobre la sortida de as o de rei, etc, pero crec que de manera general se ha acceptat que la manera de senyalar pal correcte al teu company es aquesta que senyalo la negativa. Una abrasada.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 gen. 2004, 09:59

avi-,
els robots no els ha fet en Carles sinó jo, són una peça integrada amb el ButiNET però independent, o sigui que totes les crítiques (elogis? què és això :P) per mi.

Tens raó amb el tema dels descarts, no són gaire eficients, però el que a tu et sembla una "petita modificació" és en realitat molt més complexe del què sembla. El que per una persona humana es fa de manera força instintiva a vegades és molt difícil de traduïr en instruccions per un robot.

Sóc plenament conscient que l'assignatura "descarts" és un tema pendent, tant per fer-los com per interpretarlos ...

En els vuit anys que porten donant voltes pel món els he anat millorant lentament, però els hi falta, els hi falta :( :(

En qualsevol cas, la versió que tu tens (suposo que és la "oficial" repartida amb el ButiNET) ja ha evolucionat molt i ara són força millors. Si t'interessa la última versió, envia'm un mail a deepbuti@yahoo.es i te la faré arribar (això val per tothom que hi estigui interessat).

Gràcies pels comentaris, són sempre benvinguts.

Tingueu manilles

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 29 gen. 2004, 17:53

DeepButi ha escrit:En qualsevol cas, la versió que tu tens ja ha evolucionat molt i ara són força millors.


jajaajjajajjajajajjajajjajajajja
sorry no ho he pogut evitar :)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 29 gen. 2004, 18:02

blues,
si sapiguessis lleguir sabries que "força millors" és un terme comparatiu, i riu tant com vulguis però la versió actual és millor que la oficial ... la qual cosa no vol dir ni que siguin molt bons ni que t'hagin d'agradar, simplement són això, millors que abans.

Apa, tingues manilles (fins i tot tu) i no donis la llauna :D.

blues
Botifarra
Botifarra
Entrades: 115
Membre des de: 18 set. 2002, 15:57

EntradaAutor: blues » 30 gen. 2004, 08:06

que si que si, millors que els oficials sens dubte... podria possar-hi un abjectiu més escaient, però avui estic minso en paraules.

Continuo pensant que el xino que remena ho fa molt malament, ara ya he perdut l'hàbit de jugar amb els robots, perquè n'estic fart d'aquest xino... ara jugo al set i mig...

Au... jajajjajajajajajjaa


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 152 visitants

cron