Felicitació col·lectiva

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Felicitació col·lectiva

EntradaAutor: DeepButi » 24 març 2004, 15:52

Doncs això, que ja estic tip d'incrementar el contador de lectures d'un missatge que no s'ho mereix, o sigui que:

@Carles, mafalda, rous (per estricte ordre alfabètic) i tothom que hi hagi participat: Gràcies per la Trobada de Salou. M'ho vaig passar molt bé ...

Passo per alt l'infame resultat obtingut (el xino, m'odia, segur!) i que una vegada més els robots, tot i fer-ho fatal em passessin davant :evil:

Apa, tingueu manilles i els que vulgueu fer una mica el pilota, ja ho sabeu: aquí i no allà.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 24 març 2004, 16:05

:lol: Apa, dons jo a incrementar les lectures positives.

MOLTES FELICITATSSSS a tots els organitzadors de la Trobada de Salou.

Va estar molt be i jo vaig disfrutar moltisim.

I de passada incremento la butifarreta de sota el nick :twisted:

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 24 març 2004, 16:56

Jo com butinaire jugadora en la trobada de Salou, ho vaig passar pipa, i vaig coneixa a la meva parella 69, que no tenia el plaer i estic encantada, desde aqui donar les grácies al 69 per la seva enorme paciencia, de tindrem tot el día enganxada a ell (aixó ja val un pernil per ell,jejeje), i com ajudant en la part que ho va organitzar, puès nomès dir que el esforç, pq les coses surtisin be esta mes que recompensat amb tota la vostra assistencia i la vostra manera de ser, ButiNETairessssssssss sou els millors!!!!!! un amuK@@@@@@@@@@@@@@@@@S gengant per tots/es desde el meu cor.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 24 març 2004, 16:59

ejem, ejem, la d'adalt soc jo sorry no m'habia adonat que no estaba loginada :oops:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 24 març 2004, 17:09

Bones, :D :D :D morfeo, jo també vull la botifarra, :P :P :P
Ala Salouuuuuu.... 8) 8) 8) .....uffffff jo vull tornar-hi.... :wink: :wink: .. Felicitats a tots i a tothom la meva enhorabona :D :D :D




BET

PD. Deepbuti, gracies per començar :idea: :idea: :idea:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 24 març 2004, 17:58

En aquesta si que hi vull ser jo, felicitats a tots els organitzadors, TOTS :wink: , gràcies per fer-nos passar dos dies fabulosos, espero repetir-ho aviat muakssssssssssssssss

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 24 març 2004, 18:32

molt bones voldria felicitar a tots-es els que van fer posible aquesta trobada per mi inolvidable que per cert m´ho vaig pasar de p.m. :oops: estic molt orgullosa de estar enganxada el butinet pq he conegut gent que val la pena ho asseguro.Ah i perdoneu a aquells que cada vegada us pregunto qui sou i ja ens han presentat 70 vegades(una perd la memoria)ajajajajajaja vinga un gran petonas i abraçada de una ocelleta garrotxina per a tothom. jejejejejej aquesta vegada no em pasara soc la piolina :shock:

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 24 març 2004, 21:33

DeepButi...!!!!!!!

Tu sempre en positiu!!! :mrgreen:

Enhorabona per tu també perquè amb gent com tu no hi hauria tants problemes por ahi!!! :wink:

Un patunitu <-----------------------així------------------> de gran!!! :twisted: :twisted: :twisted:

jiji / montse

Gt_man
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 26 oct. 2003, 17:35

Si sr.

EntradaAutor: Gt_man » 25 març 2004, 13:30

Em sembla molt bé matar el tema.
FELICITATS A TOTS/ES
Salou va ser un éxit li pesi a qui li pesi.
Al final li haurem d'agrair el post al sr. invitat perque no ha fet res més que reafirmar el que tothom ja sabia i que ja és un clam a Internet:
BUTINET I LA SEVA GENT SOU COLLONUTS
Salut i manilles!!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 39 visitants