Neteja del teclat !!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Neteja del teclat !!!

EntradaAutor: Visitant » 24 març 2004, 17:22

Algú te una manera o algún truc, per netejar el teclat, sense tindre que treure totes les tecles?, es que es un rollo, i he pensat que potser algú sap altre forma (ojala...), un petó i a veure si trobo alguna resposta aliviadora sobre el tema.. amuak@@@@@@@@@@@@@@@@@s :P :P :P

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 24 març 2004, 17:24

jem, ejem, vaja dia porto altre cop no me he loginat :oops: , la del teclat soc jo la rous (jejeje) :P

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

?????????

EntradaAutor: fritz » 24 març 2004, 21:31

rous maca,
Merci per recordar-mo, no sabia que el teclat es netejés, ara que ho dius si que pot ser que de nou no tingués aquest color, com amarronat...
Saps que farem? ho provaré amb l'aspirador, si funciona et dic alguna cosa, ok?
Ah, no em tornis a fotre una altre manilla, eh!


fins ara!!!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 25 març 2004, 09:36

A part dels mètodes tradicionals que ja deus haver probat ("soplet" [òndia, com es deu dir en català? "bufadoret"?], directament sota la dutxa, salfumàn, etc) ... pots probar els seguents:

http://foros.estilisimo.com/hogar/reportaje_hogar.html?id_reportaje=220

http://www.cocinayhumor.freeservers.com/deco.html

i finalment:
http://www.subzerotech.com/index.php?module=sz_articles_display&id=19 Aquest no t'agradarà, no només està en anglès (cosa suportable) sinò què, per descomptat, inclou desmuntar totes i cada una d'aquestes petites peces anomenades tecles, com la Santa.

Apa, tingueu manilles (i no mengis torradetes amb sucre sobre el teclat, coi!)

Visitant

neteja del teclat ¡¡¡¡

EntradaAutor: Visitant » 25 març 2004, 10:07

aixó del aspirador fritz tè el seu perill. la meva experiencia personal
amb aquet sistema es k un dia vaig aspirar dues tecles que es veu
que no estaven ben ancladas amb el resultat final de tindre que comprar un altre teclat :? :cry: . El meu problema personal es redueix a la cendra del cigarret cosa que vaig solucionant sobre la marxa amb un bon "resoplido" i recomano els teclats "genius" amb
tecles negres que disimulen de conya la merdeta.
petonets
mafalda

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

neteja del teclat ¡¡¡¡

EntradaAutor: mafalda » 25 març 2004, 10:11

deu ser cosa del son, pero he oblidat loginarme, :roll: soc el invitat de dalt
petonetsssssssss :wink:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 25 març 2004, 12:46

Ja sé que és un rotllo haver de treure totes les tecles i després tornar-les a posar. Però, segons com, més aburrit és haver d'anar tecla per tecla anant-les netejant a ma ...

... o sigui que la solució d'un amic meu és treure les tecles, ficar-les en una bossa de roba i ... cap a la rentadora. Les tecles queden ben netes, això us ho puc assegurar.

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 25 març 2004, 12:58

Ja sé que és un rotllo haver de treure totes les tecles i després tornar-les a posar. Però, segons com, més aburrit és haver d'anar tecla per tecla anant-les netejant a ma ...

... o sigui que la solució d'un amic meu és treure les tecles, ficar-les en una bossa de roba i ... cap a la rentadora. Les tecles queden ben netes, això us ho puc assegurar.

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 25 març 2004, 14:23

El meu problema es que tinc un portatil i tornar a col.locar les peces no es gens facil :oops: :cry: :oops: Per aquest motiu tinc fins i tot restes d'una mena com de xocolata desfeta entre la R, la T i el 5.

Pregunta: com es recol.loquen les peces?

Profeta

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 25 març 2004, 15:03

Si es tracta d'un portatil no tinc solució, pero si esteu farts del teclat brut i ronyos ........pos en compreu un de nou, total son 6 euros.
Es questió de practicitat.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 25 març 2004, 19:58

Gràcies per les ideas :wink: , mirara d'acumular grans dosis de paciencia!!!, i Masos el teclat que tinc es inalambric (120€ :oops: ), per aixó suplicaba ajuda per tant tortuos treball, aixxxxxxxx les comoditats a vegades es pagan amb aquets rollos pq si costes 6€ ho tindria clarisim, muakkassssssssssssss a tots i 1 mil.lio de gràcies ara anire a les adreças de en DeepButi a viam que m'ha preparat :P :P

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 25 març 2004, 20:04

DeepButi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gràciessssssssssss, son genials les webs recomenades!!!!! muakkassss mira jo ara mateix fare aquesta!!!! que posa aqui a baix, dewwww vaig a comprar el aire comprimit!!!!! muakkassss deuuuuuuuuuuuuu

Para una limpieza más en profundidad, puedes comprar un bote de aire comprimido especial para limpieza de PCs en cualquier tienda de electrónica. Dirige el chorro a las ranuras del teclado con cuidado, ya que el bote se enfría muy rápidamente y puede hacer daño en las manos. Este sistema limpia muy bien allá donde no llegamos con el bastoncillo.
uuuu


Profeta visita les webs aquestes igual trobes algú pel portàtil dewww makisimm.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 26 març 2004, 14:59

Juasssssssssss!!!!! genial aixó del aire o arrenca tot!!!!, menys mal que m'ha deixat les lletres :P , altre cop mil gràcies!!!! :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants

cron