No matar de manilla

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 15 juny 2004, 20:40

bones bones son,
jejejejejjeje morfeo, no volia contestar peró ho faig i aixi empatem a escrits :D :D
Tens raó morfeo, és un "lio" que si aquest diu que s'ha de jugar així, que si l'altre no, peró que vols que et digui? tohom ho fa com pot, no?
Peró tu saps alguna cosa d'infumatica, fes que el teu pc reconeixi al company i t'avisi, ara jugo amb tal, si en tinc tres de rei no em deixis sortir de rei...


Ja esta bé deep, no si val declarar joc, això era una tàctica secreta.


En fi, ens veiem pel butinet, i no surtis de rei morfeo!!!!!!!!

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 16 juny 2004, 18:05

8) jejeje fritz.
Me vols guanyar a missatges eh? :twisted:

Dons apala ara tinc un mes.

mmmmmm m´ho pensare lo de sortir de rei :twisted: :twisted:

ER GEPAS

EntradaAutor: ER GEPAS » 17 juny 2004, 16:46

Tan senzill que és jugar bé a la botifarra:


JOLIN Y YO SIN ENTERARME

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 29 jul. 2004, 10:25

Bon dia,a la meva manera de veure en aquest cas que sortis de 10 i el de la dreta no mata ,i jo tinc manilla 12 ,lo que es segur es que el de la dreta tindra el 11 ,es a dir base segura de 11 o as si el te ,perque si tu tenies 11-10 segur que haguesssis sortit de 11 .
Be ,en primer cas si el trunfu es delegat i tu m'estas arrastrant vol dir ,o que tens trunfu ,o que tens bon joc i necessites que et tregui els trunfus ,si a un cert nivell juguem ,ara be si s'arrastra per arrastrar aqui ja estem enganyant al company i despres les teories marxen de tota lògica .
Posem que amb el company que jugues t'arrastra a delegat ,tu el que voldras es poder arrastrar com a minim dos vegades ,com molt be ha dit en Deepbuti adames que hi ha un 10 a la taula i segur que l'11 esta a la dreta ,amb la possibilitat que tu tinguis l'as i el 11 sigui per nosaltres ,sense cap dubte a la meva manera de veure s'ha d'agafar de manilla i tornar arrastar de petita .
Posem per aixo que jugues amb un jugador que no coneixes i que potser t'esta arrastrat per arrastrar ,sense saber si te trunfu o te bo ,hi ha molt gent ,la majoria que ho fa .I tens un fallo directa ,i amb 4 de cada com tens no t'interesa treure tots els trunfus ja que no estas segur que el company tingui bo ,en aquest cas jo segurament deixare que es fagi l'11 ,ja que necessito els trunfus per fallar el pal .
Gracies .


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 170 visitants