Arrastrar d' As o petita

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
AlsO
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 20 set. 2002, 09:34

Arrastrar d' As o petita

EntradaAutor: AlsO » 27 set. 2002, 16:24

Delegas
A la primera bassa agafes ma , i tens dos trunfos (As i petita 2,3 o 4 )

Quina creus que es la jugada teva mes correcta ?

frodo

EntradaAutor: frodo » 28 set. 2002, 12:14

en la meva humild opinio, no crec que en triomfos delegats hagis d´arriscar l´as arrastrant tenint a mes un altre carta de defensa en cas que algu t´arrastri de manilla de cara, i en cas de q qui te la manilla arrastri per baix tambe el tens salvat, realment crec q arrastrr es una mala jugada, diferent seria que nomes tinguesis l´as, llavors si xq el teu company pot tenir la manilla i si no al menys li salves el rey segur.

Pepma
Recontro
Recontro
Entrades: 37
Membre des de: 18 set. 2002, 21:48

EntradaAutor: Pepma » 28 set. 2002, 12:47

Tu mateix ho has dit frodo: si el company te el rei, li salves segur arrosegant d'As.(és igual que aquest últim el tinguem sol o amb el 5)

Cosa diferent es si creuc que no es convenient arrastrar, pero
si no crec que sense pensar-ho, amb dos trunfus d'as petita, s'ha
d'arrosegar d'As; ja que:

-Si el company te el 9, de conya.(a criteri seu ens el deixarà per bò
o ens matarà)

-Si no té el 9, el fas caure tu amb l'as, i sense que ell perdi cap carta de valor.

-Si no té el 9 li salves el rei.

-Si no té el 9 i tu surtíssis de carta petita, una jugada probable
és que el 9 no salti al primer arrastre i amb ell li fotin alguna figura,
i a la segona basa si que caurà el 9 segur, tot emportant-se el
teu As per davant!!!!!

Visitant

Re: Arrastrar d' As o petita

EntradaAutor: Visitant » 29 set. 2002, 18:47

AlsO ha escrit:Delegas
A la primera bassa agafes ma , i tens dos trunfos (As i petita 2,3 o 4 )

Quina creus que es la jugada teva mes correcta ?


Es clar que jo també crec que el millor es posar el as, has de confiar en el company, es un joc de parella i sempre hem de mirar de fer fort el màxim de cartes possibles nostres o del company. Com no podem defensar el as de cap manera el millor es sortir de as. Si no fos triomf, evidentment ni es tocaria.

Visitant

Re: Arrastrar d' As o petita

EntradaAutor: Visitant » 29 set. 2002, 18:56

AlsO ha escrit:Delegas
A la primera bassa agafes ma , i tens dos trunfos (As i petita 2,3 o 4 )

Quina creus que es la jugada teva mes correcta ?


Soc en cafeto , m'he registrat abans de respondre, pero surto com a convidat :?

Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

Re: Arrastrar d' As o petita

EntradaAutor: Nuka » 30 set. 2002, 09:56

Anonymous ha escrit:Soc en cafeto , m'he registrat abans de respondre, pero surto com a convidat :?


El que pasa es que no has fet un login al foro (opcio a dalt de tot a la dreta del logo del butinet), i per aixo quan escrius ho fas com "invitado".

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 01 oct. 2002, 11:46

Si decideixes arrastrar,que ja seria un altre tema,depen si tens bo o no.Pero si ho decideixes ,sempre has d'arrastar d'as,ja que l'as si el teu company no te la manilla es perdut igualment perque en el segon arrastre t'el fotran,i almeny li salves el 12 ,i si te la manilla t'el deixara teu.

tRoBlaU
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 gen. 2003, 02:34

EntradaAutor: tRoBlaU » 26 gen. 2003, 12:52

Si delego vol dir que ha fet trumfos el meu company, per tant sempre arrastraré d'As.

Explicació:

- Si ell te la manilla m'ho deixará meu, tornaré a arrastar i ell podrá continuar treguen trumfos. (Si arrastro de petit i ell continua arrastran jo quan ma faci el As ja no hi podré tornar i un contrari amb 3 trumfos i semifallo ens pot fallar algun tanto).

- Si ell no te la manilla, potser tindrá el 12 amb la cual cosa l'hi salvo i quan ell entri podrá arrastrar. (Si arrastro de petit aqui com que el meu company no te la manilla, em quedo amb l'As penjat a la salut dels contraris)

- Si ell no te la manilla o el 12 tant s'en fot, el mes probable es que també hem prenguesin l'As.

Es a dir, jo sempre sortiré d'As, perque el que ha fet trumfos ha estat el meu company, i per tant el que interesa es que es quedi ferm ell, no jo, perque ell té mes trumfos que jo que només en tinc dos.

Apa. Salut i peles

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 gen. 2003, 09:33

si ostres noi, una altre questio que es relativament diferent depenent de les 10 cartes restants que tens, cada partida es un mon, i no es tant facil decidir si s'ha d'arrastrar o no, si fos el cas que es tinguès d'arrastrar jo ho faria sempre d'as, són uns punts que els tinc perduts en el cas de arrastrar el meu company i tenir la manilla el vei de la dreta, i si el meu company te la manilla me l'ha deixarà meva (espero) i si te el rei li salvaré, i si la manilla la te el company de la esquerra dons mala sort hi ha un 33 % de posibilitats
vinga a arreveure
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 46 visitants

cron