GRACIES BUTINET !!!

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

GRACIES BUTINET !!!

EntradaAutor: mauri » 16 jul. 2004, 00:14

GRÀCIES BUTINET !!!, gràcies per que realment per aqui he fet molt bones relacions, i pel que he vist, no en soc l'únic.

Desprès de molts mesos sense contacte amb la gent del Butinet, resulta que la setmana passada vaig rebre l'invitació per anar a un sopar a Cal Rosal (bé, també em van convidar a jugar el campionat d'Olvan, però no podia...).
Vaig acceptar l'invitació ja que per horaris m'anava perfecte.
Allà vaig veure/viure un bon rotllo INCREIBLE, com si es tractés d'una familia (segurament com a tota bona familia hi ha diferencies). Va ser una nit "màgica" i on compartir l'estona amb aquella gent meravellosa, m'ha conduit a escriure aquestes quatre tonteries, però ho havia de fer, el cor m'ho demanava...

Tan sols agraïr a tots-es els/les que coneixia que pensesin en la meva persona i que em fessin passar una vetllada, un cop més, inolvidable.

Gràcies a Morfeo (encantadora com sempre) i al seu company (que aguantar-me al costat durant el sopar, entenc que ha de ser un "polvo"), a la Plaf, Nano, Ones (igual d'alegre que en el xat), Pepa, Chester, Vilafrankí, Joanik, Az, Crik, PANXO i sra., Susana, Trileru, Martina, Sutillu, Daisy, JMF i la seva melmelada :wink: , Camelot,a la WAPA Ombra, a l'AlbertBDN, i sobretot a la seva dona, amb la qual vaig "discutir" un xic, fent-la sortir de pollagueres jeje (ho sento guapiiiiiiiiisima Imatge ), al Larvi, del qui tan sols puc dir paraules com "amic".

Però sobretot tot, gràcies als grans anfitrions de la Marta i el David (marpro i marpra... no recordo el número despres de tant temps :P ).

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM I NO CANVIEU !!!



p.d.: desitjo em disculpeu si m'he deixat algú, l'alkohol em fa perdre la memòria :wink:

Visitant

Re: GRACIES BUTINET !!!

EntradaAutor: Visitant » 16 jul. 2004, 19:48

Amic Mauri, de bon segur q t'has deixat molta gent per anomenar, encara q a mi em sorrèn "un altre cosa"...
Parles de PANXO i sra., ALbertBDN i la seva dona... però de Az, Crik(ja s'han separat?)juasssssssss
[Gràcies a Morfeo (encantadora com sempre) i al seu company (que aguantar-me al costat durant el sopar, entenc que ha de ser un "polvo"), a la Plaf, Nano, Ones (igual d'alegre que en el xat), Pepa, Chester, Vilafrankí, Joanik, Az, Crik, PANXO i sra., Susana, Trileru, Martina, Sutillu, Daisy, JMF i la seva melmelada :wink: , Camelot,a la WAPA Ombra, a l'AlbertBDN, i sobretot a la seva dona, amb la qual vaig "discutir" un xic, fent-la sortir de pollagueres jeje (ho sento guapiiiiiiiiisima Imatge ), al Larvi, del qui tan sols puc dir paraules com "amic".


MOLTES GRÀCIES A TOTHOM I NO CANVIEU !!!



p.d.: desitjo em disculpeu si m'he deixat algú, l'alkohol em fa perdre la memòria :wink:[/quote][/quote]

Codi: Selecciona’ls tots

[list][url][/url][/list]

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

Re: GRACIES BUTINET !!!

EntradaAutor: mauri » 17 jul. 2004, 13:41

Anonymous ha escrit:Amic Mauri, de bon segur q t'has deixat molta gent per anomenar, encara q a mi em sorrèn "un altre cosa"...
Parles de PANXO i sra., ALbertBDN i la seva dona... però de Az, Crik(ja s'han separat?)juasssssssss

jejej, amic "invitat" (o "anonymous" com surt quan cites :wink: ), tens raó, però no vaig posar "Az i sra" per que tampoc sabia si era la seva senyora. El contancte amb alguns va ser escàs, ja que la taula era molt llarga i en acabar el sopar, alguns, com el cas "d'Az i sra", ja van marxar i no es van quedar a fer el got. Els acompanyants que vaig nombrar es per que va donar la casualitat que vem estar plegats a la taula, i que segurament després de la pallissa que els vaig fotre no tornaràn a seure al meu costat :P . El cas de la sra de PANXO va ser diferent. Degut al bon rotllo que he tingut sempre amb la gent del Butinet, resulta que amb en Panxo i sra hem coincidit varies vegades, i en el "karaoke" vem estar plegats bona estona, ja que a l'hora de sopar aquesta parella estava a l'altre extrem de taula, precisament vora l'Az i sra.

Espero haver aclarit el descuit de posar els/les acompanyants de la resta, de la mateixa manera que demano disculpes si algú dels presents s'ha pensat que ho feia per fer un "lleig", que en cap cas era la meva intenció.


Salut !!!

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

fora dubtes

EntradaAutor: larvi » 09 ago. 2004, 07:05

AMIC mauri.

de moment demanar perdo, la feina, una explosio al pc i 4 coincidencies mes abien fet que no entres als foros i casi al butinet,
fet aquest apunt, recordarte que els nºs son 27 i 32 :lol:
.....digam l'orari per fer el campionat de ALP, que puguis benir :wink:
......la Conchi que es posi sabates de ballar
......i tu deixa les eines de esquilar a casa

b, no vull dir res mes, "mon ami" mestimo mes fer-ho, cara a cara, i
espero sigui mot aviat, un peto i una encaixada.


P.D. salud i manilles, que amb gent com tu segur serant millor els dies


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron