activacio de contes

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

activacio de contes

EntradaAutor: Visitant » 30 set. 2002, 19:08

em vaig registrar i diu que no tinc activa la conta, que tinc que fer per activarla? gracies

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 30 set. 2002, 22:03

Hola noi al registrat vas donar una adreça de correu electronic on vas rebre un mail donante un enllaç a seguir cal que aixi ho facis per activar el teu compte

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 oct. 2002, 19:18

bones!, soc el mauri, i tinc el mateix problema que l'invitat de sobre. Al enviar-me el e-mail amb la contraseya, em posava:
aquesta es la contrasenya...................., o be pots entrar-hi directament desde aqui...................., jo vaig agafar la segona opció, i ara intento entrar i posar el pasword (mira que es llarg), i em diu que no es correcte, que he de er?, registrar-me de nou i perdre el meu nick?, o be em podeu enviar un nou pasword (a ser posible més curtet).
Gràcies.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 16 oct. 2002, 19:29

Mauri !

Per email et vam enviar un codi d'activacio !!! No un password.

El password es el que vas ficar al registrar-te !

Adeu !

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 17 oct. 2002, 13:52

Bones Carles, ho sento però en informàtica soc peix fora l'aigua. He introduit el meu nom, mauri, el meu pasword, i hem posa "benvingut/da mauri", escric per donar-te les gràcies pel teu interes i em surt "lo lamentamos pero este nombre de usuario ya esta en uso".
Llavors agafo i canvio el pasword, "canvio correcto", torno a escriure i em torna a dir a l'hora d'enviar "lo lamentamos pero este nombre de usuario ya esta en uso".
Però tranquil, seguiré entrant i escribint com a invitado, no em sap gens de greu i tu ja estas prou enfeinat. Perdona i gràcies per haver-me contestat.
Salut!!!


mauri.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 oct. 2002, 21:37

Hola !

Demoment, si et registres a la web NO et registres als foros (tot arrivarà tambè).

El que tens que fer es al entrar als foros, fer click al link "Login" de dalt a la dreta, i aleshores ficar el usuari i el password.

Adeu !

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

mauri

EntradaAutor: mauri » 18 oct. 2002, 00:20

Gràcies Carles i smuacksssssssss a la rous, per la paciència que han tingut amb mi !!!, desitjo no tornar-vos a emprenyar.
Perdoneu i SALUT !!!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants

cron