Els administradors del butinet son uns RETRASSATS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

Els administradors del butinet son uns RETRASSATS

EntradaAutor: Visitant » 08 oct. 2004, 17:07

Sóc un noi de la universitat de Lleida i ja estic fart de que em surti que la meva ip ha estat banejada, quan jo no he fet absolutament res. M'he hagut de queixar ja reiterades vegades i hem continuo trobant amb el mateix problema.
Finalment he arribat a la conclusió de que un problema mental impossibilita el cerbell dels administradors, la cara dels quals aproximaré amb aket emoticon :shock: (no n'hi havia cap de més lleig)

jafdkjaladf

EntradaAutor: jafdkjaladf » 08 oct. 2004, 17:11

fsdaasfd

nou

EntradaAutor: nou » 08 oct. 2004, 17:12

Estic d'acord amb tú
Que ho solucionin ja!!!!!!!

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 08 oct. 2004, 17:28

Al "invitat" universitari:

Crec que les coses es poden dir de moltes maneres.....
És necessari insultar? Estic convençuda que no.
Però igual estic equivocada i és una assignatura -espero que optativa i amb un sol matriculat- de la Universitat de Lleida.

primavera

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

els administradors de butinet.. etc

EntradaAutor: mafalda » 08 oct. 2004, 18:29

a veure invitat, als unics que has de donar les gracies per no poder entrar a butinet, es als teus companys/companyas que nomes entren per insultar i molestar als demes, encara que pel que veig es el unic argument del que disposeu alguns, com queda demostrat a la teva participació en aquet foro

mafalda

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

els administradors de butinet.... etc

EntradaAutor: mafalda » 08 oct. 2004, 18:40

ah i per cert, es llastimós veure un escrit d'un universitari amb faltes d'ortografía tan...... com ho diria... espectaculars?. Potser el temps que dediqueu a Butinet ho haurieu d'emplear en unes classes de reforç gramatical
mafalda

doloretes
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 08 oct. 2003, 13:40

EntradaAutor: doloretes » 08 oct. 2004, 22:16

Ostres senyor de la universitat de Lleida, sap greu que algú se senti ferit i maltractat per la família del butinet. No deus ser pas de la facultat de Dret perquè ja sabries que són dues les opcions:
Opció A: presentar queixa formal al Síndic de Greuges explicant que hi ha una comunitat butifarraire que manifesta discriminació sistemàtica i no justificada.
Opció B: recollir firmes i presentar-les al Defensor del Pueblo exposant la injustícia de la que te sents víctima.

Clar que, tens un problema , tant una com altra opció exigeixen presentar-se amb nom complet i NIF i no se si estàs massa predisposat a donar la cara.

Apa no sigui res!!!!
DOLORETES

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 09 oct. 2004, 03:40

Benvolgut Invitat:
Caram caram, ha començat la Uni?.
Mira invitat, fa dos anys que ser de tu, que ser que et defenses del mal comportament dels teus companys i que tens raó. El dret de les majories no està, segons el meu entendre, per sobre del dret de les minories, per molt que el Bush s’escarrassi en fer-nos combregar.
Ara be, en tot col•lectiu hi ha gent que vol fer un xic mes per els altres i aquest en el Butinet son la gent que porta l’arroba o el signe “+” son gent com tu i com jo, amb els seus defectes i amb les seves virtuts, com tu i com jo. Però en cap cas son com tu els qualifiques “Retrassats” Marededeuuuuuuuuuu senyor. Retresat ho pot ser un estudiant que emprant el seu temps de us de una eina, malauradament escassa com es d’informàtica l’usa per jugar a la Buti, coi encara que divertit, avui tens altres obligacions. En fi Invitat. La raó que tenies la perds insultant a gent que no s’ho mereix, a gent que fa cada dia tot el que pot, sense cap altre interès que els servei els altres.
Has procurat tu fer quelcom, per evitar que els teus companys facin el que, tu saps que fan?. No, no estaria be vist. Però si ho esta insultar a qui tu no coneixes.
Noi no demanis als altres el que tu no ets capaç de fer.
No som tan il•lusos per pensar que enviar amb el rector copia dels xats que rebem des de la pròpia universitat serveixi per res, però tu si saps qui son, tu si pots kikejar-los o bannejar-los en benefici de la majoria. La teva falta de valor, ha fet que insultessis a gent que es “mulla” cosa que tu no fas.
En fi
El mon es cruel i tu com a jove que ets, ets un incomprès.
Que hi farem.
Nosaltres farem la nostra.
I malauradament el Butinet sobreviurà sense la Universitat de Lleida.
Però coi on son els lleidatans que permeten que la seva Universitat els deixi així?
Au prou son les 15:35 de la matinada i tots els arrobes i cuadradillos son a dormir ben merescudament.
Reflexionem-hi
O no, com deia una no-amiga :shock:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 09 oct. 2004, 13:01

Però coi on son els lleidatans que permeten que la seva Universitat els deixi així?


sols un incis Quiquet, no tots els lleidatans som iguals, com a tot arreu hi ha de tot, impresentables i gent de lo mes normal com la majoria que juguem al butinet.

marels

Invitat-d'Alp

EntradaAutor: Invitat-d'Alp » 09 oct. 2004, 14:22

Ostres , Ostres Ostres jo tinc molts dubtes sr invitat

1 : Sr. Invitat vostè està a l?Universitat pe estudiar o per jugar al butinet

2 Si els ordinadors de la Universitat han estat banejats no serà perque hi ha gent que es dedicar a menspreuar , insultar i esser molt valent en el anonimat, perquè no fant lo mateix des de l'ordinador de seva casa

3.- però sr Invitat en el moment que insultes per voler tenir rao, con aquell que crida mes quan menys arguments te, estàs perdent tota la credibilitat

vinga a reveure
psc

psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Disculpes a tots els lleidatans i en especial a la marels

EntradaAutor: Quiquet » 09 oct. 2004, 20:26

Perdona marels si te ofès, res mes lluny del que pretenia, tens raó que no m’he expressat correctament. El que volia dir, es que de ben segur que hi ha algú que llegeix els foros que pot estar vinculat a la Uni de Lleida i que pot fer quelcom per aturar el mal us de les eines informàtiques, res mes.
Em disculpo rapida i humilment si algun dels molts bons amics lleidatans que tinc s’ha sentit aludit.
A pesar de no tirar la petita sou molt bona gent.
:wink:

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 12 oct. 2004, 02:43

Sr. Invitat, una pregunta, vostè, pot ser que surti com invitat. pq pot ser que no sapigue loginarse? :twisted:

Si es axí no dubti en demanar ajuda a qualsevol butinaire que li sabra guiar en tant complicat procès, i per soposat a qualsevol @, molt gustosament li ajudarem :evil:

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 12 oct. 2004, 12:01

En algo estic d'acord, el món n'és ple de "retrassats" (o retardats), i alguns dels posts al fòrum en són una prova irrefutable.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 12 oct. 2004, 15:56

Amic Ciutat,
que si n'està ple? pensa que si voléssin no veuriem mai la llum del sol...

Ai! Ei! qui ha apagat el llum???????????

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 13 oct. 2004, 01:55

als admisnistradors del butinet:
us demano disculpes com a butinaira lleidatana, per les paraules d'akest xicot "universitari de lleida"., q evidentment no representa en lo mes minim a la juventut de lleida, universitaria o no.

petonassos


baby


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants