Els administradors del butinet son uns RETRASSATS

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 13 oct. 2004, 02:02

i ke consti q n'he escrit més de missatges, pero abans no sabia longinnarme je je je....... pero gracies a un d'akest joves lleidatans educat i amable com la majoria dels joves de lleida, ara ja sé fer-ho, au!
(sol en surten 2...no aribaré mai a barretina grrrrrrrrrrr)

baby

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 13 oct. 2004, 16:23

Collons, veig que almenys he fomentat la participació en aquest foro. La veritat és que no m'he parat ni a llegir totes aquestes estupideses, però m'agradaria comentar una cosa sobre la meva gran amiga mafalda. Diu que sembla estrany que un universitari pugui fer tantes faltes d'ortografia sense nombrar-ne cap (suposo ke no seràs tant justeta per pensar que "aket" ho escric amb k per ignorància o el "ke", ho escric així pq és més curt).
El cas és que això ho diu una persona que amb 4 línies ha estat capaç d'escriure les següents faltes:
Com que n'hi ha tantes ficaré la forma correcta a la dreta:
unics - únics
gracies - gràcies
es - és (en aquest cas)
companyas - companyes
nomes - només
demes - demés
es - és (una altra vegada)
unic - únic
al segon missatge:
es - és
i fins i tot la paraula ortografia a la que feia referència sobre el meu escrit l'escriu amb accent (ortografía).
Bé, em sembla totalment menyspreable que algú com tu es pugui queixar de que algú altre escriu amb faltes d'ortografia. La veritat he vist lloros que dominen el català molt més que tu.
No sé si és que la teva formació acadèmica ha estat portada a terme en un corral, o si ets un simi que s'ha depilat i s'ha infiltrat entre la societat humana o alguna cosa per l'estil.
El millor serà que t'apuntis a un curset de català per a bestiar, perquè per a nens seria exagerat.
A, i preferixo continuar essent l'invitat. (essent quina paraula més estranya, que deu voler dir mafalda)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: Els administradors del butinet son uns RETRASSATS

EntradaAutor: DeepButi » 13 oct. 2004, 16:46

Anonymous ha escrit:Sóc un noi de la universitat de Lleida i ja estic fart de que em surti que la meva ip ha estat banejada, quan jo no he fet absolutament res. M'he hagut de queixar ja reiterades vegades i hem continuo trobant amb el mateix problema.
Finalment he arribat a la conclusió de que un problema mental impossibilita el cerbell dels administradors, la cara dels quals aproximaré amb aket emoticon :shock: (no n'hi havia cap de més lleig)

a) Ets un maleducat
b) no s'està "fart de que" sinó "fart que"
c) "hem continuo" -> "em continuo"
d) no "s'arriba a la conclusió de que" sinó a la "conclusió que"
e) "cerbell" -> efectivament, "cervell" és el què et falta
f) Ets un maleducat (no és que em repeteixi, és que ho ets molt).

... passo per alt que "aket", fins i tot amb "k" hauria d'ésser "akest".

Apa, tingueu manilles.

Mafalda, no t'embrutis, no cal contestar, jo és que sóc així, impulsiu.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 13 oct. 2004, 17:13

invitat, saps el k es vergonya ajena?, doncs això es el k jo sento.

i a pesar de les faltes i els barbarismes de ben segur que m'entens


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants