PRODUCTES BUTINET

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Visitant

PRODUCTES BUTINET

EntradaAutor: Visitant » 08 oct. 2004, 17:19

M'agradaria preguntar com aconsegueixen els creadors del butinet aconseguir uns preus tant ajustats en els productes que en aquesta web es venen.
És una autèntica ganga una baralla de cartes (que et regalen a qualsevol lloc) per només 6 euros, o una camiseta que només li falta una foto d'una butifarra acabada de coure per ser més cutre. Tampoc m'estaré de comentar que el model que la porta a la foto no us ajudarà a vendre més camisetes.
I el producte estrella, un programa que només serveix per un dia per només 50 euros.
He vist que heu incorporat un link on hi fica "afegir al carret". Jo penso que en podríeu afegir un altre que hi fiqués "fotreus el carret pel cap".
Sou uns estafadors i no teniu vergonya

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 08 oct. 2004, 17:42

No hi ha cosa que m'emprenyi més que la gent que escriu "anonimament".
Que poc valent/a ets invitat !!!
Proposo als "RETRASSATS" (com dius tú mateix/a) de butinet que no es pugui escriure als foros si no es amb un nick que estigui registrat.
Ah, i una altra cosa, si a mi no m'agrada lo que venen a una botiga.........pos no ho compro i si tinc que fer alguna reclamació la faig amb nom i amb cognoms i no anonimament.
Es que..........n'hi ha per llogar-hi cadires !!!

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 12 oct. 2004, 03:02

Masos, es que no cal ni contestar carinyet, on no hi ha........

Y jo tb crec que estaria molt bé, que no es pogui escriure als foros sense registrar o loginar el nick!!!!!

Invitat continuo oferint ajuda que potser et fa falta per saber el complicat procès , loginar els teus escrits, ja sabem que ningú neix ensenyat, així que no et tallis per aixó i aqui estem per ensenyar-te

Petunetssssssssssssss per a tots, els que posen el nick a la vista :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 108 visitants

cron