RÀNKING DE NIVELL I RÀNKNG D'EDUCACIO

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 16 oct. 2004, 22:50

Benvolguts companys: Arribats a aquest punt on tots estem d’acord, per el que sembla, donem-hi un petit gir.
1.- Quants de vosaltres jugueu partides publiques i si ho feu coneixeu algun dels 10212 nicks registrats. Que podeu conèixer?. Un deu, 20 , 30 per cent es a dir 1021, 2042, 3036 nicks? Voleu dir? Acceptem-ho. :?:
2.- De la resta de nicks, que segurament es on s’abandona mes, quina seguretat teniu de que no el canviarà demà.:twisted:
3.- Quant jugueu amb la gent que coneixeu, i abandonen, penseu que es amb mala intenció?. Oi que no?. :roll:
4.- Per tan i només amb aquest tres punts, per que carai hem de fer treballar al Carles, fent el programa per a controlar els abandonaments, de que serviria?. Siguem clars la gent que abandona les partides es fonamentalment per que no te cap respecte per els altres amb els que juga i que aquest respecte només s’aconsegueix jugant amb la gent que coneixes. La resta dependrà de l’educació de cadascun. No te remei.........................
:x
Rankings:
Odiosa paraula, mira que sou competitius. Per que carai voleu lluitar per a ser el numero 1 i sinó es per això quin sentit tindria el ranking?.
A veure, insisteixo en que soc ABSOLUTAMENT contrari a que el ranking sigui públic, es a dir no vull a costat del meu o meus nicks el lloc que ocupo en relació als altres. Potser per que soc molt dolent clar. Per tan fem-hi un esforç de comprensió i seguim amb el tema.
Des de el meu punt de vist el ranking seria lo mateix que fer un campionat, es a dir en un lloc determinat del Butinet els “Rankineros” s’apunten i repten als altres “rankineros”. A partir d’aqui si accepten el repte, pos au a fer el que diu el Carles pujar i baixar en funció de que a qui has “retat” estigui per sobre teu. Això permetria fer diferents reptes amb diferents parelles. Es a dir imagineu Manel /QQ repta a Xx/YY parella col•locada en primer lloc del ranking, coi per que retar a la segona? :lol: . Si guanyem pos pujem, si perdem pos baixem. Però un dia Manel/RR repta a Xx/QQ pobre d’ell si ho fa, post tb seria vàlid. I així potser podriem anar fent quelcom de divertit.
Au pos reflexioneu-hi i busqueu les normes amb les que podria funcionar.
Jo m'apunto a que si el nostre sacrificat Carles. i no ho dic gens en conya, ha de treballar, manda Güevos; ho faci o be per els dats pre-donats o be per el lloc de "Rankineros".
Lo dels abandonaments, deixem-ho estar, i juguem amb la gent que coneixem i si no ho fem, ja sabem amb que ens trobarem.
O no.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 17 oct. 2004, 16:39

Ooooh .... :? :? ... ara que havia trobat el sistema de rànquing perfecte (sí, sí, va en serio) ... va el QQ i em convenç de que no cal :( :( buaaaaaaa!!!!!

I resulta que el d'abandonadors tampoc cal ... coi coi ... jo que sempre les faig públiques i que tinc estadístiques de les partides jugades amb 657 nicks diferents ... qualsevol dia miro quantes abandonades hi ha (que també ho tinc) i veureu que trist :?. Només us recordo que els robots incògnit tenien un ràtio d'abandonades del 33% ... ahí es nà!

Apa tingueu manilles.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 17 oct. 2004, 19:02

657 nicks diferents????? marededeu. :shock:

Ja que estic aqui, aprofitare.No estic d´acord amb el sistema de rankings, me sembla que ja ho vaig escriure algun altre cop.

Primer que no se qui es capaç de dir qui es millor o no i despres que opino que pot perjudicar moltisim a molta gent, per exemple, gent que entren nous i que igual son excelents jugadors.... i quin ranking... ?????

I el tema dels abandonaments, dons mira cuant coneixes a la gent els abandonaments pasen a ser zero.A les partides que habitualment jugo no marxa mai ningu (si marxen es que cauen, es sabut), i si algu pel motiu que sigui te que marxar, dons ho diu i ja no hi ha cap problema.

Colta Deep, :twisted: els 657 nicks els tens registrats????

:twisted: :twisted:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 17 oct. 2004, 22:10

morfeo,
no, no, els 657 nicks no són meus, jo sempre jugo amb DeepButi. El què dic és que en partides creades per mi hi han jugat 657 nicks, ja sigui de company o de contraris.

Apa, tingueu manilles i no us preocupeu dels rànquings que no serveixen per res.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 17 oct. 2004, 23:05

:P :P jajajaja Deep, ja, pero tenia ganes de liarla una miqueta.

:wink: :wink: Apa com dius tu, forces manilles i segur que sereu els primers del ranking.

Monra
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 14 oct. 2004, 20:41

Ranking ........

EntradaAutor: Monra » 17 oct. 2004, 23:34

Hola a tots/totes veig amb gran alegria i chirinola, que aquest dissabte i diumenge s'han animat els "Butifarrers!! demostrant un bon nivell de comunicació i creant un nivell de controvèrsia necessari per a poder comunicar-se i avançar. :lol:
Estic en l'obligació de recordar als quals entren de nou en aquest devat i que pel volum de contestacions, és possible que es perdi la idea inicial , que creo que són importants per a no desvirtuar la idea amb la qual ha nascut:
1. He començat i conec poc totes les possibilitats i em molesta que alguns siguin poc tolerants amb els que estem aprenent. :roll:
2. Si conec el nivell dels meus contrincants, podré i podran escollir amb qui jugar, i en el meu cas divertir-me i aprendre. :shock:
Tal com ha anat perdent força la idea del rànking per nivells de joc per temes de control mes bé informàtics, sense menysprear la labor del nostre informàtic, ha anat guanyant força el tema de l'educació i les bones maneres. Contestant a Quique, crec que el que canvia la seva nic, és fàcil detectar-lo per mitjans informàtics i d'altra banda, si així ho fa, possiblement serà perquè els seus companys no vulguin jugar amb ell i així és l'única manera de començar amb mes tolerància.
La gent abandona principalment quan juga amb nivells inferiors al seu i es molesten per haver una jugada una tan ortodoxa.

La meva idea no ha estat plantejar cap lluita de rànking, mes bé ha estat poder trobar solucions vàlides per a poder jugar sense molestar als quals tenen nivell. :oops: :wink:

Estic descobrint que es pot jugar sempre amb els mateixos companys, pots indicar-me com puc accedir a aquest sistema. :shock:

Salutacions i gràcies
:D :idea: :?:

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 18 oct. 2004, 00:08

UIIIIIIIIIIIIIIIII el que m’has dit, m’has anomenat Quique ho he vist beeeeeeeeeeeeeeeee. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Mira en primer lloc amb dic Enric i el nick que vaig escollir per entrar a Butinet era la contracció dels dos apel•latius que mes odiava Enriquet i Quique d’aqui Quiquet que a lo llarg dels temps s’ha transfigurat amb QQ, coi no em direu que es facilet. Dues lletretes per a mes Inri no registrable casum els informàtics de Deu.........................
Be a lo que anàvem.
Abandonaments:
Jo no penso pas com tu que la majoria d’abandonaments es doni per que la gent es molesta per que algú fa una jugada de poc nivell o per que en la partida demostra saber-ne poc. Tots els bons jugadors que conec si es troben en algun d’aquest casos procuren dues vies: una, donar la seva opinió, si aquesta es escoltada amb paciència acabant la partida i educadament surten de la mateixa. Dues no diuen res s'asseuen comodament i esperant que s'acabi el "suplici".
Continuo pensant que la majoria d’abandonaments es donen per que la gent considera que esta jugant amb robots no amb persones físiques i per tant tan els i fot abandonar o no. En realitat es una manca d’educació d’una banda i de sentiment d’impunitat de l’altre.
Savis
Lo de saber amb qui jugues, mira ja vas per el bon camí, només el fet d’escriure en els foros farà que el teu nick sigui mes conegut per tant potser mes fàcil que gent que els llegeix et convidi a jugar o tu els convidis amb ells i així aniràs ampliant el cercle de coneguts amb qui sabràs que pots fer bones partides.

Si algun dia no trobes a ningú pos segurament la faràs pública. Si veus que no en saben potser els hi donaràs un cop de mà. Tots, absolutament tots hem estat aprenents. Alguns ho serem tota la vida i no n’apendrem mai però en fi.
Per jugar amb els mateixos companys no hi ha altre manera que crea partides privades i convidar als amics que tu vulguis i els faran el mateix amb tu. Així de senzill.

Lo del seguiment del nick per medis informàtics, et diré sense ser informàtic que no es gens senzill sobretot des de d’implantació de les Ip variables que cm ja sabràs fan que cada cop que pares el router et doni una nova Ip amb lo que el seguiment es impossible I si ho fos i s’estigués fent seria Ilegal.
En fi monra si et veig ja et convidaré i si tu em veus i vols convidem.
Massa llarg potser............................

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 18 oct. 2004, 11:19

Com que m'heu picat la curiositat, m'he pres la molèstia de mirar-ho ... dels 650 nicks amb qui he jugat, menys de 30 hi he jugat 5 o més partides ... en altres paraules, que hi ha tanta gent que fent-les públiques les repeticions són escases.

Potser sí que té raó en QQ/Quiquet (però no Quique :twisted: :twisted:) i que no val la pena dedicar esforços a identificar els abandonistes.

Abandonades: 10%. De fet és superior perquè només tinc informació de les partides ja avançades; si pleguen "aviat" no les tinc contabilitzades. El robot incògnit contava totes les que havíen acabat al meys un dat, per això a mi em surt tant més baix.

Apa, tingueu manilles.

Monra
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 14 oct. 2004, 20:41

EntradaAutor: Monra » 20 oct. 2004, 00:20

Bones a tots i especialment a Quiquet QQ :D per haver-lo batejat sense cap intenció dolenta, motiu pel qual li demano les mes sinceres disculpes. :roll:
Bé, una vegada mes veig que el tema és interessant per les divergències que s'estan creant, al meu entendre, vist des de la òptica d'un aprenent en el joc, continuo pensant que són moltes les partides lliures en les quals es produeixen abandons. En aquests últims dies he pogut observar i així ho hem comentat en aquest fòrum, que hi ha partides privades i que en aquestes el nivell l'abandó és baix, creo que és lògic, ja que els que juguen són coneguts o han estat convidats.
D’altra banda es desprèn en l'última nota de DeepButi que el nivell d'abandons és baix, però m'agradaria fer una petita reflexió sobre l'estadística realitzada per DeepButi; no és cert que és una persona amb molts coneguts ? en el cas de ser si, que així és, és natural que el nivell d'abandons sigui baix, ja que juguen per invitació o en partides privades ja que es coneixen.
Permetre'm per a finalitzar una última reflexió a la pregunta val la pena dedicar esforços a identificar els abandonistes.? ( font DeepButi) :idea: :arrow:
1ª Si s'aconsegueix generar mes solidaritat i bon humor, si val la pena. :D
2ª Si s'aconsegueix evitar una sola retirada pel de el rànking. si val la pena. :D
3º Si els nous podem acabar un partida gràcies a aquest fòrum, si val la pena. :D
4º Si podem canviar la tendència de l'abandó per la de comentar la jugada , segur que val la pena. :D
El que és cert i enriquidor, és que val la pena estar en aquest fòrum.
Salut i bon joc.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 20 oct. 2004, 09:50

Acceptades les disculpes naturalment :lol:
Mira estic totalment d'acord amb tu que sempre que es pot discrepar aportant arguments es molt bo.
Com a persona que fa poc que entres a Butinet, potser no saps que tot aquest "tinglado" es fruit de l’esforç d’una única persona, en termes de programació clar, en termes de bon rotllo es fruit de 10255 nicks :),( meno traguem-ne 50, potser?.) Degut amb això i com que no volem abusar d’ella 8) Intentem ser una mica " racanos" amb les coses que li demanem i procurem marcar prioritats.
Potser si que val la pena marcar amb vermell aquells nicks que passen de un determinat percentatge d’abandonaments, potser si però es avui la màxima prioritat de Butinet?.
Com a empresari que soc, i quan estic al Butinet no puc deixar de ser-ho, "deformació professional en diuen", he après que sempre s’han de assignar les prioritats en funció del rati cost / benefici, es a dir prioritzar les coses que costin el mínim possible d fer i aportin el màxim de benefici possible. Com que el Carles es un be escàs, i tan escàs, es ell sol, pos això que li demanem primer?.

No hi posaré números per a no influir:

.- Marcatge dels "abandonadors"
.- Ranking, o lloc per a fer reptes i obtindre ranking, ja coneixeu la meva opinió al respecte.
.- Campionats de Dats pre-donats.
.- Observació de partides sense jugar-hi
etc etc
Feu la carta als reis.................. :roll:

Monra
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 14 oct. 2004, 20:41

EntradaAutor: Monra » 22 oct. 2004, 00:50

carta al reis..............

He experimentat una sensació d'enteniment de les meves idees quan el debat estava mes concorregut i després ha anat reduint-se quan el mateix s'ha monopolitzant amb dues opinions clarament contradictòries.

Suposo que estic debatin amb algú que te un bos pes dintre de Butinet, doncs gairebé tot el món atén les seves idees, com es pot llegir clarament en la seqüència de frases més rellevants sobre el tema. És a dir tots aportem idees fins que ve un canvi de gir i tots ens quedem mirant “pallá”.

Està clar que no interessa fer el rànquing i punt, i no serà per qüestió de falta de temps d'un informàtic, quan ell mateix ha dit que ja ho tenia gairebé tot preparat, bé, és una lastima que després del temps que ha dedicat, ho desperdiciem d'aquesta forma tan partidista.

Una vegada analitzada la última frase lapidaria de QQ “he après que sempre s’han de assignar els prioritats en funció del rati cost / benefici, és a dir prioritzar els cuses que costin el mínim possible d fer i aportin el màxim de benefici possible.” Aquesta idea i visió de la gestió aplica en termes econòmics i materials, és certa en algunes ocasions i d'això s'ha publicat nombrosos llibres i….., però per al cas que ens ocupa, creo que hem d'anar a buscar el màxim de benefici, que en aquest cas és tenir un bon nombre d'usuaris de butinet amb mes capacitat de solidaritat i alhora aconseguir gent nova que aprengui ràpid amb els conills i no amb retirades. És a dir des del meu punt de vista el màxim benefici és l'harmonia i l'aprenentatge, si el teu no és el mateix, en alguna cosa m'hauré equivocat, quan has entès poc o gens del meu discursó des que ho he iniciat. Salutacions i solidaritat. :D :idea: :arrow:

Monra
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 14 oct. 2004, 20:41

FE de erratas.....

EntradaAutor: Monra » 22 oct. 2004, 01:01

La frase corrrecta es la siguent , he cambiat "conills" por "consell-"

Una vegada analitzada la última frase lapidaria de QQ “he après que sempre s’han de assignar els prioritats en funció del rati cost / benefici, és a dir prioritzar els cuses que costin el mínim possible d fer i aportin el màxim de benefici possible.” Aquesta idea i visió de la gestió aplica en termes econòmics i materials, és certa en algunes ocasions i d'això s'ha publicat nombrosos llibres i….., però per al cas que ens ocupa, crec que hem d'anar a buscar el màxim de benefici, que en aquest cas és tenir un bon nombre d'usuaris de butinet amb mes capacitat de solidaritat i alhora aconseguir gent nova que aprengui ràpid amb els (conills) consells i no amb retirades. És a dir des del meu punt de vista el màxim benefici és l'harmonia i l'aprenentatge, si el teu no és el mateix, en alguna cosa m'hauré equivocat, quan has entès poc o gens del meu discursó des que ho he iniciat :D :idea: :?: :arrow:

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 22 oct. 2004, 09:26

Hola Monra, sol un petit incís que no ve al cas:
Quan acabis d'escriure un "post" el repasses i no t'agrada algo de lo que has posat o t'en adones que algo està malament, es pot corregir.
Clica a "Editar", et tornarà a escriure el teu missatge i podras corregir lo que vulguis.
Au pos.......adeuuuu

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 oct. 2004, 11:09

Caram Monra, a veure si t’he entès ?. Per que no es sol dir, si es busca bon rotllo, que es l’altre que no t’ha entès si no un que s’ha explicat malament. :wink: . Norma de cortesia, ara que al Butinet anem de normes de comportament .
Tu proposes una idea i al llarg del debat es va desenvolupant i suposo que admets que a vegades va en un sentit i a vegades en un altre. Coi i sinó fos així per que es proposa el debat, per que tothom et doni la raó?.
Si te de ser sincer la pròpia enquesta proposada per en Carles defineix , no massa democràticament per el nombre de votants en relació al cens, que la majoria de gent esta a favor del ranking d’abandonaments.
Be i que?, quan expresses l’opinió no la expresses per que sigui la majoritària, ho fas per que es la teva de raó i contrastar-la amb d’altre gent.
Insisteixo per segona vegada en que, qui ha fet, evolucionat i farà evolucionar el Butinet a nivell d’opcions informàtiques es en Carles i un reduïdíssim equip de gent, entre els que no podem deixar de banda la Nuka en relació a la web, registres, foros, etc i en Deep en relació als robots. I d’altre gent que jo no conec, però l’important es que es molt poca gent que no ha cobrat ni cobra un duro per a fer-ho. Per tant en aquest nivell no es que el benefici/cost sigui alt sinó que es infinit, al dividir-ho per 0. :lol:
Jo, apart d’aquest argument econòmic te fet esment d’un altre de pràctic. En dues vessants:
1.- Avui, comentat per el propi Carles, es permet l’entrada de gent sense registrar per afavorir que nova gent s’incorpori a Butinet, es a dir posar el mínim d’entrebancs per que la gent entri.
1.1.- Si la gent no te que fer el registre per entrar, la forma mes clara d’obviar un alt index d’abandonaments es canviar el nick no?.
1.2.- Si la gent es te que registrar per entrar, potser alguns dels que avui i son, i que no abandonen partides, no haguessin entrat, La veritat no ho puc quantificar.

2.- Enllaço amb el debat sobre les normes de comportament. Es la meva opinió, pq no m’acusis altre cop de lapidari, ai senyor, que molts dels problemes d’harmonia que dius tu venen deguts a l’educació de la gent, No ya tan sols els d’abandonaments sinó al comportament de cada persona a dins d’una partida, n’hi ha que saluden, n’hi ha que feliciten als guanyadors i n’hi ha molts que no fan res de tot aixó. Però coi a mi em passa cada dia per el carrer això.

A veure si m’explico millor. Ahir mateix amb el meu company habitual de joc vem fer una partida publica, a que no saps el resultat, els dos rivals van abandonar primer un i desprès l’altre, evidentment sense obrir boca ni en la partida ni en el xat general. Els dos estaven al cap de dos minuts jugant en una altre.
Jo defenso, es la meva forma d’entendre-ho, potser no es la teva, una societat lliure, amb el mínim de normes, on tingui la llibertat d’elegir amb qui vull estar i amb qui no, on tothom s’expressi com vulgui, i actuí com hagi après, sinó m’agrada com ho fa, no m’agrada el seu nick o no m’agrada el seu comportament, tinc el grau de llibertat suficient com per triar-ne un altre, que això m’ha suposat una petita irritació, meno que hi farem, es el preu a pagar. Que no els hi agrada amb els altres com ho faig jo, es el seu dret. Poques coses mes en aquest tema.
I per acabar. Amic meu jo no tinc cap “bos pes” suposo que volies dir bon pes, a dins del Butinet, simplement fa mes temps que tu que hi soc i continuo tenint la il•lusió d’ajudar amb algú a mapejar ports, a crear partides publiques, d’escriure i debatre en els foros, d’ensenyar no per que no en tinc n’idea :D
Però MAI MAI de la vida a ser lapidari

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 22 oct. 2004, 11:20

Coi pos ben mirat potser si que no es tan dolent, per un foro, ser:
lapidari -ària

[s. XIV; del ll. lapidarius, -a, -um, íd.]

1 adj 1 Relatiu o pertanyent a les pedres.

2 esp EPIG Relatiu a les inscripcions gravades en pedra.

3 LIT Dit de l'estil o del discurs sentenciós i concís. Una frase lapidària.
2 m ant El qui tenia per ofici tallar, polir i gravar pedres i gemmes.

3 m i f Artífex que grava inscripcions en el marbre o en la pedra.
concís -isa

[1696; del ll. concisus, -a, -um, íd., part. del ll. concidere 'tallar a trossos']

adj 1 Expressat amb les paraules imprescindibles. Una carta concisa. Un estil concís.
2 Que s'expressa amb les paraules imprescindibles. Un orador concís.

4 m LIT Nom amb què són conegudes algunes obres medievals que descriuen les pedres precioses i llurs virtuts guaridores o sobrenaturals.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron