1er Campionat Ciutat de Barcelona

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

1er Campionat Ciutat de Barcelona

EntradaAutor: peach » 14 maig 2005, 22:38

Fa un parell de mesos varem comentar a un buti-dinar que mai es feia cap campionat a Barcelona i ben pensat... tot es posar-s'hi...

Espero que molts, molts, us animeu a venir i que els nous al butinet que encara no heu anat a cap trobada, aprofiteu l'oportunitat de posar-li cara a la gent amb la que passeu tan bones estones al butinet.

(apa... ni una paraula tenia accent q encara no se posar-los)

Peach



1er Campionat Ciutat de Barcelona

Data: 28 Maig, 2005
Lloc: Golden Café - Aribau, 191
Preu: 12 € per persona
Informació: Mariella (peach) 600 66 99 27 - presseguet@hotmail.com - www.butibarna.com (si funciona)
Horari: 10:00 - 20:00
Inscripcions: 9:00 - 9:45
Sistema: Suis - Oriental - 7 partides a 12 dats
Premis: Trofeus, pernils, paletilles, vi, cava o lots fins al 20 classificats, obsequis per tots els participants i Trofeu i paletilles pel Farolet Vermell.
Dinar: Restaurant Moncho's - Travessera de Gràcia, 44
Preu: 20 € per persona - Bufet lliure (postre, vi, aigua i café inclos)
Parking: Hem arribat a un acord amb el Parking David, Aribau, 230. Preu tot el dia: 10€
Inscripcions: Transferència indicant nick o nom i nombre de persones al dinar a: La Caixa - c/c 2100 44 0200087779

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

INSCRIPCIONS CAMPIONAT DE BOTIFARRA A BARCELONA

EntradaAutor: peach » 22 maig 2005, 14:19

Us recordo q la data limite d'inscripció es el 23 de Maig.

Visiteu la pàgina: www.butibarna.com per info

La forma de pagament es per ingres o transferència indicant nick o nom i nombre de persones al dinar a: La Caixa - c/c 2100 1031 44 0200087779

Us esperem!

peach

l_estel
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 19 jul. 2004, 21:39

EntradaAutor: l_estel » 25 maig 2005, 16:50

Bueno peach sols amb el valor que has tingut de montar un campionat a barna mereixes que te surti tot molt bé jejeje que no dubto gens que será així..."AIXI QUE MOLTÍSSIMA SORT" :lol:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 29 maig 2005, 18:59

Moltes Felicitats a Peach, Piblau i a tots els que vau fer possible aquesta trobada tant bonica a Barna. Vaig passar un dia genial entre amics...... tot i que les cartes no em van acompanyar massa :roll: m'ho vaig passar pipa.

Peach ets genial noia (avui has dormit bé eh punyetera??). Està vist que la gent respon a les trobades i fins i tot es duen pernils :evil:

Una abraçada i fins la propera. Muassssssssssss i gràcies pel vostre esforç. Ho vaig trobar tot super estupendo. :lol:

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 29 maig 2005, 19:45

Moltissimes gràcies a tots els participants al Campionat de Barcelona. Gràcies per la vostra simpatia i bon ànim (i pel matinar!)
Felicitats als guanyadors i ànims per la propera, als que la bona sort no els va acompanyar.
Gràcies especials a JADE, jmf i Txema per la seva contribució, a tots els qui van ajudar en la convocatoria i durant el campionat, i molt especialment a PEIXET qui es va integrar a la taula de control quan feia falta.

Sou tots fantàstics.... fins la propera!

kissies

peach/piblau
PS: ja li he dit a Ronaldinho q el seu nick estava agafat...

MATI
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 17 juny 2003, 18:37

trobada a barna

EntradaAutor: MATI » 30 maig 2005, 08:38

:D Moltisimes grasies peach y piblau per la trobada tan maca a barna

valio la pena el madrugon peach jejejjee

Moltes felicitats y espero que es pugui repetir l´any que bé.


smuacssssss ssmuacssssssss mmmmm otro va.. sssmuaacsss

:lol: sin lengua he pech jajajajaa :lol:

l_estel
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 19 jul. 2004, 21:39

EntradaAutor: l_estel » 30 maig 2005, 09:02

8) Peach FELICITATS vam passar un día entre fum cartes i amics genial jejeje, stas feta un crac pero no t possis totes les medalletes q vas tenir ajuda de piblau, el teu fill i algú més , així q a ells també moltes FELICITATS :wink:



Aprofito aket escrit per preguntar-li a la mati si fins l'any que bé no et deixa fer un altre campionat a barna,jejejeje muasssssssssssssssssss.,



Ahhh el meu també sense llengua :wink:

Enrik
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 02 gen. 2003, 07:46

Buti barna

EntradaAutor: Enrik » 30 maig 2005, 11:43

Peach, moltíssimes gracies x la trobada a Barna.

Va esser la meva primera trobada i ho vaig passar fenomenal. :D :D :D

Sé k vas tenir una feinada brutal, pero a pesar del petits problemes tècnics, va ser un dia x recordar.

Molts PETONASSOS i a veure si es pot repetir aviat (si pot ser abans de l'any k vé :wink: , com diu l:estel)


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron