A qui correspongui...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 21:42

Carles .... com ja saps els insults no son permesos, aixi que:

Imatge

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 maig 2005, 22:12

Carles, perdona per la part que em toca, mai hagués pensat amb una reacció d'aquesta mena, mai....... Penso que el meu petit escrit no tenia res ofensiu, mes be al contrari, tratava de solucionar un problema. i tú ho poses tot al mateix sac. Creume, lamento profundament la teva reacció

Estimo el ButiNET..... i voldria que millores, res mes

alfons

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

buffffa

EntradaAutor: Kristina » 18 maig 2005, 22:29

:shock:
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 15:25, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 maig 2005, 22:29

Sip ..... ningú ho esperava ......

Però jo tampco esperava moltes coses. Per aquí tothom ho fa tot de bona intenció. Mai ningu vol fer-me mal, i mai ningu te res personal contra mi, i tothom s'estima el butinet.

Però aqui el qui se'estima mes el butinet soc jo ...... i n'estic fins els collons: tothom es veu moralment capacitat de judjar, de coses que no saben ni com funcionen ni que hi ha darrera.

Però sempre amb la mes bona intenció.

I ja portem mes de 3 anys així ..... cada X temps apareix el "********" de turno, amb ganes de crear merder, això si, sempre amb les millors intencions, i amb molt d'amor.

Però aquí, qui s'ho ha de tragar tot semrpe soc jo, i la meva familia. I clar com que estic al devant de tot, mai em puc queixar, no puc ni contestar un missatje el foro alaridor, per que aleshores me diuen que ho faig de forma "prepotent" i en males maneres.


Ah ..... i MAI MAI MAI ...... he dit: "si no us agrada no entreu". I si algú pot demostrar lo contrari que ho digui ara o que calli per sempre.

Però joder ...... al final m'ho fareu dir.


El ButiNET es un XAT per jugar a al botifarra ....... pos fem això, juguem.

Adeu !

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

Kristina

EntradaAutor: Kristina » 18 maig 2005, 22:32

POS QUE NO JUGUEM???
:D :D :D

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 18 maig 2005, 22:48

mira Kristina, malait el dia que vares truvar el Butinet filla que desde que hi ets nomes hi ha que merde, fes-te un favor, i al mateix temps fesol a tots nosaltres calla o si no marxa. OK
jo tambe n'estik tipa de veura gent que nomes fa que desproticar. pero que us penseu que sou , els amos del mon, deu ser del "vostre " mon pero no pas aquet .aaa, i deixe-ho les @ en pau coi que hi ha ven be prou del gotarro.

BET BET BET

primavera
Barretina
Barretina
Entrades: 241
Membre des de: 01 nov. 2003, 19:32

EntradaAutor: primavera » 18 maig 2005, 22:53

Absolutament d'acord, BET

Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

EntradaAutor: Nuka » 19 maig 2005, 00:47

Agustí, com a administradora de la web (i de rebot la base de dades) del ButiNet), et puc asegurar que en cap moment hem venut (ni regalat, ni deixat, ni facilitat) la base de dades dels usuaris del butinet a gent externa a naltrus. Es a dir, que nomes la gent de Tinet (que ens porten el servidor), el Carles, i jo hi tenim access.
Entenc que la gent de Tinet tenen altra feina a fer abans d'anar pillant emails per a fer spam. Aix :lol:.

El que s'ha comentat, que ens podrien haver hackejat el servidor, doncs si, perque no? Però confio en Tinet i crec que si hagues pasat ens haguesim enterat.

Potser el que hauries d'haver fet (abans d'haver escrit un post tan fantastic i llarg), era quelcom tant senzill com contestar el email que t'havien enviat, preguntant d'on havien tret la teva informació.
Em sembla que l'adreça de qui organitza el campionat és la següent: "Butibarna.com" <presseguet@hotmail.com> ;-).

Potser l'usuari Agustí no tenia l'informació del emai publica, però potser no era l'unic usuari registrat que tenies amb aquell email,i potser aquest altre usuari si tenia la informació publica ;-).

I ara, veiem les millors frases del post:

Qui ha autoritzat a utilitzar o ha facilitat aquestes adreces per a una finalitat per a la qual no s’ha donat el consentiment?


Jo no. El Carles tampoc. Només ens queda Tinet. Aix... quan deuen haver cobrat per tots els emails del butinet? Ostres, i el dia que vulguin vendre els emails @tinet es faran d'or! XD

intentant així apropiar-se en exclusiva del butinet, aquest és el moment de reivindicar que butinet és patrimoni de TOTHOM.


Butinet, patrimoni de la humanitat... sona bé XD.
Siguem realistes, el Butinet l'ha fet neixer una sola persona, l'han fet creixer unes quantes persones més, i l'esteu matant entre tots...

Personalment, crec que és un error donar poders a qui no els sap exercir.


Ja se sap, la vida és cruel, Deu dona pa a qui no te dents.
Jo crec que l'error està en donar uns forums a qui te massa temps lliure.

4t.- No sóc l'únic usuari de butinet que s'ha queixat de l'us que s'ha fet per a aquest tema de les dades privades i confidencials que hem lliurat a butinet.


Ostres, i per a que a mi aquestes queixes no m'arriben mai? Que no sabeu que soc la webmaster? Que no és suficientment public el meu email?

No entro a discutir sobre els atacs personals cap al Carles, les respostes del Carles, les referencies a la papelera, els kickejos i tonteries varies, perque opino que la majoria dels que estem aqui som prou grandets com per deixar-nos estar de criaturades.
Claro, a tots ens agradaria tornar a tenir 15 anys... :lol:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 19 maig 2005, 02:12

nuka totalment d´acord amb tú :D :P :D [/b]

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 19 maig 2005, 08:26

Bon dia: per si algu men vol dir una de grossa deixo aqui el meu hotmail

Betgirona81@hotnail.com

:roll:

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 19 maig 2005, 15:01

Agustí carinyet saps q t'estimo molt i no dubto q tiguis enfadat per això del mail.....No se ke ha pogut pasar pq jo ni idea......però et vull dir q no t'enfadis amb la peach, pq sé q "robar" mails o lu ke sigui no es el seu estil. A ella tb l'estimo molt (encara q ella no sap fer el salt del tigre eh? jajajjajajjajaja) (uis ara els mals pensats.......!!!això a la paperera no, millor al safareig....) i no dubto q ella va utilitzar la informació pq era publica, o al menos ho debia ser en algun moment, la solució no la sé, pero q no ha fet cap malifeta n'estic convençuda.

Se q un muassssssssss no et donara la solució del misteri akest dels mails, pero si espero q t'arranki un somriure.
MUASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

i un Kiss lindo para mi linda

Ah! i a tu BET si q et vull dir una de ben grossa, pero no m'amagaré ho faré en public:
WAPISSIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


baby

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 19 maig 2005, 18:02

Novament torno a fer-me present en aquest post, però aquest cop per a tancar-lo de forma definitiva (almenys pel que a mi em pertoca), però sense histerismes, ni victimismes, ni vencedors, ni vençuts, ni desqualificacions personals..., donat que aquest migdia, la situació ha canviat totalment.

Com en quasi totes les coses d'aquesta vida, la veritat i la raó no està mai d'una única part... i butinet no podia ser-ne la excepció.

En una de les meves intervencions aquí, parlava de que l'adreça d'e-mail motiu de tot l'enrenou, només l'havia proporcionat a les meves dades privades de butinet i a 4 persones més..., doncs bé, una d'aquestes persones, ben coneguda per cert i, com deia jo "la honorabilitat, fidelitat i discreció de les quals, mai posaré en dubte", concretament el DeepButi, m'ha fet arribar un e-mail pregant-me que el publiqui aquí donant la solució al tema. El texte d'aquest e-mail és el seguent:

Agustí,

formes part d’un petit grup de persones a les que de tant en tant envio versions beta dels robots perquè les proveu.

Normalment sóc molt curós i envio els mails amb Còpia Oculta per evitar que veieu cadascú les adreces dels altres.

Tot i així, i donat que sou un col·lectiu molt reduït i amb els que mantinc un cert contacte personal, no puc garantir que a TOTS els mails que us he enviat ho hagi fet així.

De fet, em consta (perquè en tinc còpia) que com a mínim en un cas la teva adreça ha estat visible per altra gent i, per tant, la teva adreça pot en aquests moments ser coneguda per multitud de persones.

Tal com m’has confirmat, jo “era” una de les quatre persones a què feies referència. I dic era, perquè en aquests moments ningú pot saber quanta gent té la teva adreça. Poden ser 5 o poden ser centenars.

Crec que en aquest cas et toca fer una rectificació de les teves afirmacions públiques perquè com ja deus haver suposat, la Mariel·la (peach) també forma part del mateix col·lectiu de beta testers.

Si ho creus convenient, no m’importa en absolut –és més, ho agrairia- que copiïs sencer aquest mail.



Enric – Deep


Un cop complert el desig d'en DeepButi, el tema, per a mi queda totalment tancat.

De tota manera voldria, abans, fer unes petites consideracions al voltant del post i del que ha donat de sí.

1.- Com a professional d'informàtica, crec que és perfectament comprensible (per a aquell que ho vulgui comprendre, lògicament), la meva especial sensibilització en un tema tan delicat de les dades privades que se subministren a qualsevol servei a través d'internet.

2.- Que el tema es de rabiosa actualitat i afecta la sensibilitat de molts dels usuaris de butinet, ho demostren les 40 intervencions que ha tingut en menys de 48 hores, així com les més de 650 lectures que s'hi han produit.

3.- En cap moment ha estat en el meu ànim faltar al respecte a ningú (els que em coneixen bé saben que sempre he estat respectuós amb tothom que m'ha respectat a mi). Tot i això, si degut al to "pujant" que ha anat prenent el tema en alguns determinats moments de la seva curta vida..., algú s'ha sentit molest o ferit per alguna cosa que jo hagi dit o... simplement, per haver plantejat el tema com ho he fet... DE TOT COR, I SENSE CAP RECANÇA, LI DEMANO PÚBLICAMENT DISCULPES!!!

4.- Que la solució podia haver vingut a través del diàleg?... i tant que si..., però per a dialogar són necessàries dues persones com a mínim... amb una de sola no passa de monòleg.

I acabo, ja... però no em puc oblidar de la meva estimada baby... carinyet, que tu i jo som "parella virtual de fet" ho sap gairebé tothom..., però "el salt del tigre..." és cosa nostra i forma part de la nostra intimitat... no els hi expliquis ni com ni quan el fem... Un petó ben fort, baby.

I, ara ja si..., adeu a tots, gràcies per la vostra comprensió i novament demano disculpes a qui s'hagi pogut sentir ofès o molest...

Fins sempre, figures...

Agustí

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 maig 2005, 18:38

Hola !

Contestare punt per punt:

1- Com a profesional tindries que saber que hi han moltes formes que es filtrin els correus electronics.
I que les "4 persones" que el sabien fosin de plena confiança, no te per que implicar que el ButiNET fos el culpabel de tot.

2- El tema NO es de rabiosa actualitat. En els anys que van el registre de nicks ningu s'ha queixat pel tema (per algo serà).
I el numero de lectures, es per que la gent SOM uns "cotilles" tots plegats.

3- Mai ningu vol faltar al respecte ..... curiós. Però sempre tothom me'l falta a mi .... tambe curios.
Per cert, ja que les acusasions falces (ara ja es pot dir) naven dirigides cap a la meva persona, les disculpes no haurien d'anar dirigides a la meva persona tambe ???

4- Dialeg ???
Faig un resum del tema: Tu m'acuses d'haver difos dades privades. Jo ho nego categoricament 3 cops, i diente que miris per altres bandes, i tu segueixes culpant-me.
Quin posible dialeg hi pot haver ??? Normalemnt els dialegs no s'obren amb un atac.

I que havia de fer jo ??? Obrir una comisio d'investigació ??? Dir que si que havia estat jo quan era mentida ??? Investigar ??? (com si no tingues altre feina).

Per exemple, un posible dialeg hagues estat algo com ara:
A: Carles, et puc fer una pregunta ?
C: Si i tant.
A: Es que ticn un problema, he rebut un email al meu correu, i he pensat que potser tu en sabies algo.
C: quin tipus d'email ?
A: un email que anuncia el campionat debarna.
C: pos no en se res no.
A: es que el correu no el sap ningu (casi ningu), i es el correu que tinc al butinet. Tu els hi has donat ???
C: NOOOooo, no ho faria mai, es informacio privada.
A: Docns no ho entenc, aleshores d'on l'han tret ? Segru que no l'has pasat ??
C: En serio, MAI he pasat cap adreça. I no se que pot haver pasat, ja que la base de dades es "segura". Potser tens la casella "fer les dades publiques" activada ? Per que aleshores surt el correu a la web apartat "usuaris".
A: Docns no la tinc.
C: Segur ? a tots els nicks registrats ? potser en algun la vas activar sense voler.
A: segur segur, ho he comprovat.
C: Potser en algun temps pasat va estar activada, i algu se la devia apuntar ........

Adeu !

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 19 maig 2005, 18:52

Bé, Carles, com que veig que l'ambient de crispació segueix i jo he dit que donava per tancat el tema, no entraré a comentar les teves respostes al meus punts, perquè entre altres coses ni parlava de tu en algun d'ells ni estàs del tot acertat, al meu modo de veure, clar, en algunes respostes...

De tota manera, i, si no et serveixen les meves excuses públiques i al mateix fòrum on s'ha fet la possuble acusació..., et diré el mateix que has dit tu més amunt en una de les teves intervencions: Carles "posa-t'hi fulles", ho sento...

A reveure.

Agustí

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

A qui correspongui

EntradaAutor: mafalda » 19 maig 2005, 18:52

Benvolgut Agustí: Realment es tot un detall per part teva la col.laboració que has escrit, l'última clar, pero el cas es que amb les altres he observat que et dirigies a persones concretes i amb aquesta per molt que he llegit no he vist cap nom i em penso que si les alusions son per una persona concreta, les disculpes tambe ho haurien de ser. Estic segura que no has caigut amb aquet petit detall, perque se que a tu t'agrada fer les coses bé
Marian


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants

cron