A qui correspongui...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

A qui correspongui

EntradaAutor: mafalda » 19 maig 2005, 19:01

Amb la edat em faig lenta i el meu post ha arribat tard
marian

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 maig 2005, 19:03

Agusti .... jo no vec l'ambient de crispació per enlloc. Tu expliques 4 punts, i jo dono el meu punt de vista als 4 punts.

Es molt facil dir "no estas encertat" .... diguem en que ????
En que m'he exuivocat ???
O potser es que no pots justificar els teus 4 punts ?


Per acabar, que facil es excusar-se en que jo ho vaig dir uns posts mes amunt. Sabia que pasaria, però no pensava que trigarieu tant poques hores.
Que pasa ... que no tenium mes arguments ??
Que us heu de fixar amb tot el que faig jo ??

Seguim dialogant ..... per que ara SI que es un dialeg.

Adeu !

Nuka
Nuka
Nuka
Entrades: 46
Membre des de: 15 set. 2002, 23:25

EntradaAutor: Nuka » 19 maig 2005, 19:35

Agusti ha escrit:3.- En cap moment ha estat en el meu ànim faltar al respecte a ningú (els que em coneixen bé saben que sempre he estat respectuós amb tothom que m'ha respectat a mi). Tot i això, si degut al to "pujant" que ha anat prenent el tema en alguns determinats moments de la seva curta vida..., algú s'ha sentit molest o ferit per alguna cosa que jo hagi dit o... simplement, per haver plantejat el tema com ho he fet... DE TOT COR, I SENSE CAP RECANÇA, LI DEMANO PÚBLICAMENT DISCULPES!!!

Doncs jo, que me sento part del ButiNET i responsable de totes les dades dels usuaris, em sento totalment atacada pel teu primer missatge. Estic ofesa i indignada.

Les teves disculpes publiques dirigides a ningú en particular, encara que siguin en majuscules i negreta (haguesin quedat més maques a tot color i en 60pt) no em serveixen masa.

I aixo que ets respectuos amb tothom que t'ha respectat a tu... aix... si ets tu el primer en faltar el respecte que tens a dir?

Agusti ha escrit:4.- Que la solució podia haver vingut a través del diàleg?... i tant que si..., però per a dialogar són necessàries dues persones com a mínim... amb una de sola no passa de monòleg.

Un dialeg comença de manera pausada i educada. Si comences acusant sense proves i fotent crits quin tipus de resposta esperes trovar?

Ets una de les poques persones del ButiNET que conec personalment, i m'ha sapigut molt de greu la teva total desconfiança respecte el Carles i cap a mi mateixa. L'unica via de comunicació que has trobat a sigut a traves dels foros?

Per cert, he estat revisant copies de seguretat de la base de dades dels usuaris, i he observat que la informació del usuari Agusti va ser publica durant una bona temporada. O sigui que el proxim cop que comentis que el teu email privat i personal només el sabien 4 persones... pos... fes memoria, si us plau :-P.

I per acabar, no ets ningú per decidir quan es tanca el fil. El tema es tancarà quan ningú vulgui comentar res més. Si obres un fil als foros no esperis que quan et cansis el podràs tancar. Aixó no és una porta que s'obra i es tanca a conveniencia.

Erikka
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 28 maig 2005, 11:40

kulukaus

EntradaAutor: Erikka » 01 juny 2005, 09:10

:D
Ceux qui veillent la nuit.
Ceux de partout et de toutes sortes.
Ce sont ceux qui éteignent des brasiers aux odeurs nauséabondes dans certaines nuits du Monde.
Ce sont aussi ceux, comme Mikiko, qui allument de petites lanternes sur les plages que le yen le dollar et l'euro n'ont pas encore recouvertes de béton d'ennuie et de vulgarité.
Des petites flammes qui balisent tous les dériveurs voguant sous les vents de l'alternative, des chemins changeants; des routes à choisir.
Ceux qui veillent de lointaines lumières
dans la nuit de l'inculture.

Louis Sclavis




Nuka ha escrit:
Agusti ha escrit:3.- En cap moment ha estat en el meu ànim faltar al respecte a ningú (els que em coneixen bé saben que sempre he estat respectuós amb tothom que m'ha respectat a mi). Tot i això, si degut al to "pujant" que ha anat prenent el tema en alguns determinats moments de la seva curta vida..., algú s'ha sentit molest o ferit per alguna cosa que jo hagi dit o... simplement, per haver plantejat el tema com ho he fet... DE TOT COR, I SENSE CAP RECANÇA, LI DEMANO PÚBLICAMENT DISCULPES!!!

Doncs jo, que me sento part del ButiNET i responsable de totes les dades dels usuaris, em sento totalment atacada pel teu primer missatge. Estic ofesa i indignada.

Les teves disculpes publiques dirigides a ningú en particular, encara que siguin en majuscules i negreta (haguesin quedat més maques a tot color i en 60pt) no em serveixen masa.

I aixo que ets respectuos amb tothom que t'ha respectat a tu... aix... si ets tu el primer en faltar el respecte que tens a dir?

Agusti ha escrit:4.- Que la solució podia haver vingut a través del diàleg?... i tant que si..., però per a dialogar són necessàries dues persones com a mínim... amb una de sola no passa de monòleg.

Un dialeg comença de manera pausada i educada. Si comences acusant sense proves i fotent crits quin tipus de resposta esperes trovar?

Ets una de les poques persones del ButiNET que conec personalment, i m'ha sapigut molt de greu la teva total desconfiança respecte el Carles i cap a mi mateixa. L'unica via de comunicació que has trobat a sigut a traves dels foros?

Per cert, he estat revisant copies de seguretat de la base de dades dels usuaris, i he observat que la informació del usuari Agusti va ser publica durant una bona temporada. O sigui que el proxim cop que comentis que el teu email privat i personal només el sabien 4 persones... pos... fes memoria, si us plau :-P.

I per acabar, no ets ningú per decidir quan es tanca el fil. El tema es tancarà quan ningú vulgui comentar res més. Si obres un fil als foros no esperis que quan et cansis el podràs tancar. Aixó no és una porta que s'obra i es tanca a conveniencia.

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 01 juny 2005, 11:46

Hauria de dir que no hi entenc res, però com que després em diuen que la meva ignorància és fingida, dic: mb Erikka, molt bonic el poema, molt profund el missatge...
(En el meu interior, però, em segueixo preguntant: qué té a veure amb aquest fòrum, en el que es discutia la suposada vulneració de la privacitat de l'amic Agustí i la política al respecte del butinet).

Erikka
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 28 maig 2005, 11:40

quid

EntradaAutor: Erikka » 01 juny 2005, 12:07

Carles, el poema fa referència a la llibertat de dissentir, de no anar amb la massa...
att
E.

CarlesG ha escrit:Hauria de dir que no hi entenc res, però com que després em diuen que la meva ignorància és fingida, dic: mb Erikka, molt bonic el poema, molt profund el missatge...
(En el meu interior, però, em segueixo preguntant: qué té a veure amb aquest fòrum, en el que es discutia la suposada vulneració de la privacitat de l'amic Agustí i la política al respecte del butinet).

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 01 juny 2005, 12:16

Ara si que ho entenc! :lol: :lol: :lol:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 juny 2005, 13:16

-.- .-. .. ... - .. -. .- / .. / .--. . .-. / --.- ..- . / . -. / ..-. .-. .- -. -.-. . ... / ..--..

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 02 juny 2005, 21:36

dobra produkcyjne (inwestycyjne) - kupowane lub wytwarzane w celu dalszego ich wykorzystania w procesie produkcji
dobra wolne - dobra, które dane są człowiekowi w postaci naturalnej i nie tkwi w nich praca ludzka (np. woda w rzece)
dyferencjacja - to proces, czynność lub rezultat różnicowania
dywersyfikacja - czynność lub proces prowadzący do wzrostu różnorodności produktów lub zakładów produkcyjnych
funkcjonalność - zdolność wyrobu, procesu lub usługi do spełniania określonych zadań w określonych warunkach

jo tampoc entenc res......

alfons

Kristina
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 08 nov. 2004, 18:41

Re: buffffa la baldufa

EntradaAutor: Kristina » 07 set. 2008, 15:24

juuuas i més juas
Kristina l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 set. 2008, 20:08, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 07 set. 2008, 16:43

ostres, ostres..... el Guadiana!!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2008, 23:50

Mo trobo el sentit de "reflotar" un post del 2005 ... i menys per dir "juas".

Així que tancat ...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron