Lliga anti-botzina

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

Lliga anti-botzina

EntradaAutor: rimbombante » 04 juny 2005, 18:45

Salut a tothom!

No sóc de gaires paraules ni un gran jugador de botifarra, de fet el poc que sé ho he après en aquesta santa casa. El cas és que només puc dir coses bones d'aquest web: em permet passar unes estones força agradables a un cost ben baix.
Hi ha, però, una cosa que em treu de polleguera: el so estrident de la botzina que molts jugadors fan sonar a poc que qualsevol dels altres endarrereixi pels motius que sigui una jugada. El meu prec o la meva pregunta és la següent: tot i que puc desconnectar el so, seria possible anul·lar aquesta prestació tan desagradable que no serveix per a res més que per a espantar la gent? La meva solució a la que sento la botzina és dràstica: m'acomiado de la gent tot explicant que no m'agrada sentir aquest so i plego en sec. Sé que faig malament però actuo així, no ho aguanto!
I posats a demanar, hi hauria alguna possibilitat de fer opcional el xat per a no haver de soportar llegir les bajanades, els insults i les dropolades que massa sovint fan servir alguns jugadors?

Una abraçada i gràcies!

rimbombante. :roll:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 04 juny 2005, 20:35

Bones Rimbo,
Juro que no sabia que hi hagués botzina, sempre tinc el so parat quan jugo a cartes, em distrec amb massa facilitat, peró en tot cas em solidaritzo amb la lliga-antibotzina.
En quan al xat no tinc punyetera idea de si és opcional. Sempre pots baixar una mica la finestra fins tapar-lo, no?

A reveure Rimbombante!


Qui en juga una?

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 05 juny 2005, 16:25

Ets una mica dràstic rimbombante, treure el so és el més pràctic, però si vols jugar i escoltar música, malament. Potser fora bo suprimir la botzina definitivament. De tota manera, quan t'arrisques a entrar en una partida pública, si bé pots tenir sorpreses molt agradables i conèixer nova gent interessant, el més desagradable no sol ser la botzina, sinó d'altres coses: l'insult, la grolleria, la mala educació, la xuleria....

Fem, fem.

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 11 juny 2005, 12:19

Si estas dintre de partida Rimbombante, pots desconnectar-te del xat, i continuar jugant sense problemes.
Ara, si surts de la partida, hauras d'entrar altre cop al xat per tornar a jugar.
Un consell: revisa de tant en tant el volum, jo un cop el tenia al màxim i va sonar la botzina..... era tard, moooooolt tard.....un zuztuuuuuuuuu :lol:

baby


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants

cron