Un pobre As.......

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

Un pobre As.......

EntradaAutor: morfeo » 18 jul. 2005, 16:34

Ara soc jo qui pregunta.

Teniu un as sol (pobret) .

Sortireu del as sol o no? I per que?

:twisted: :twisted:

La pregunta te mala idea, hi ha algu a 142 i s´ha de fer tot el possible per que arrivi a 150 ...... (barretina wapooooooooo)

8)

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Re: Un pobre As.......

EntradaAutor: Muntana » 18 jul. 2005, 18:09

morfeo ha escrit:Ara soc jo qui pregunta.

Teniu un as sol (pobret) .

Sortireu del as sol o no? I per que?

:twisted: :twisted:

La pregunta te mala idea, hi ha algu a 142 i s´ha de fer tot el possible per que arrivi a 150 ...... (barretina wapooooooooo)

8)

morfeo : segons la meva modesta opinio, la jugada pot ser bona si heu fet trunfus vosaltres, sortint d'as el company/a pot deixar-ho teu pensant que tu a continuació arrastraràs i si el teu company/a no te la manilla pot quedar amb figura ferma que en el cas de que la manilla la tingués a la dreta hagués perdut, ara be que no vol dir moro, si no heu fet trunfus vosaltres i fas aquesta sortida la bronca la tens assegurada :-]

muntana

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 18 jul. 2005, 19:16

Bones morfi,
No pots plantejar una jugada d'aquest calibre sense donar molta més informació de com està la partida, peró molta molta més eh!
Si el teu unic motiu és que em creixi una barretina no ho aconseguiràs pas, "que lo sepas".


Carles, opino que ens hauries de deixar triar, o almenys fer un renuncio de barretina. I si no arrecla el tema dels registres please.

Collons, 146 i "subiendo" aixó s'acava...

wop
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 08 gen. 2004, 16:56

EntradaAutor: wop » 18 jul. 2005, 19:56

Morfeo, en fritz, te mes rao q un Sant, com gairabe sempre,explicans
alguna coseta mes, no te sembla.


salut i manilles

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 18 jul. 2005, 22:03

8) mmmmm 144

A vore va una situació de un pobre as solet.El as en questio no es el de trunfu.El jugador que te el as solet tampoc es de la parella que ha cantat.O sigui tens un as solet que no es de trunfu i tampoc has fet trunfu.La partida pot estar com volgueu.La idea es que em digueu el que opineu de sortir de as sol o no en diferents casos, al principi de la partida, quant ja esta mes avançada, etc.

Ah i tampoc ha contrat el company.

va Fritzillooooooo que nomes falten 6 :twisted:

wop , :wink: es que jo ja ho se que fare en cada cas, ho tinc clarisim, però es tracta de provocar una micona al fritz a vore si aconsegueix aquesta barretina que segur que li queda guai. :mrgreen:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron